עבור לתוכן

CRYSIS צורך יותר מ-320MB בכרטיס מסך!! בדוק! כנסו ותבדקו גם את הכרטיס שלכם...

Featured Replies

פורסם

אני קניתי 8800GTS 320MB, ואני ממש לא מתחרט על זה, כמו שנאמר כבר, AIR-BORNE ו-VEGAS רצים חלק כמו מים, וגם כל משחק אחר שזרקתי על הכרטיס הזה.

לגבי CRYSIS, אני משער ש-NVIDIA הייתה שותפה לפיתוח המשחק, ולכן את הקרב בין 8800GTS 320MB לבין ה-HD2900PRO ה-8800GTS 320MB הולך לנצח. הביצועים שלו בכללי הולכים להיות לדעתי טובים במשחק הזה, אבל רק ברזולוציות מתחת ל-1600X1200, שזה נכון להיום הרזולוציה המקסימאלית שבה אין צורך ממשי בזיכרון הגראפי המוסף שיש ל-640MB בהשוואה ל-320MB.

  • תגובות 53
  • צפיות 4.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שיווק או לא שיווק

זה המשחק הכי כבד שיצא....

יכול להיות שהם באמת הגזימו.. כמו שאמרתי מיקודם נוכל לראות מתי שהדמו יצא אם זה היה ספין שיווקי או לא

לפחות בשבילי הDIRT הרבה יותר כבד. אני חושד שזה יותר בגלל המעבד אבל עדיין הוא פשוט זוחל.

אני קניתי 8800GTS 320MB' date=' ואני ממש לא מתחרט על זה, כמו שנאמר כבר, AIR-BORNE ו-VEGAS רצים חלק כמו מים, וגם כל משחק אחר שזרקתי על הכרטיס הזה.

לגבי CRYSIS, אני משער ש-NVIDIA הייתה שותפה לפיתוח המשחק, ולכן את הקרב בין 8800GTS 320MB לבין ה-HD2900PRO ה-8800GTS 320MB הולך לנצח. הביצועים שלו בכללי הולכים להיות לדעתי טובים במשחק הזה, אבל רק ברזולוציות מתחת ל-1600X1200, שזה נכון להיום הרזולוציה המקסימאלית שבה אין צורך ממשי בזיכרון הגראפי המוסף שיש ל-640MB בהשוואה ל-320MB.

[/quote']

גם אני ממש לא מתחרט והרזולוציה שממנה ומטה אין הבדל בין 640 ל320 היא 1900*1200.

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/geforce8-roundup.html

פורסם

DIRT באמת כבד, אפילו אצלי אני מרגיש כל איזה 5 דקות ממש צניחה בפריימים ואז זה חוזר, אבל אפשר להרגיש את זה

אבל זה סתם פורט שלא יודע לנצל משאבים

(כנ"ל LOSTPLANET)

פורסם

DIRT באמת כבד, אפילו אצלי אני מרגיש כל איזה 5 דקות ממש צניחה בפריימים ואז זה חוזר, אבל אפשר להרגיש את זה

אבל זה סתם פורט שלא יודע לנצל משאבים

(כנ"ל LOSTPLANET)

בחלק מהפורטים יש בעיית קידוד צל.

הצל מכביד הרבה יותר ממה שהוא אמור ליהיות ועדיף לבטל אותו בכלל שלא יראו אותו וזה מעלה את הביצועים באיזה 25% (ב LP אפילו יותר)

ומה זאת אומרת ULTRA HIGH? הכי גבוה שראיתי זה VERY HIGH שאי אפשר לשים.

ניראה לכם הם יחסמו את הVERY HIGH גם במלא? שרק בDX10 יהיה אפשר לשים VERY HIGH?

פורסם

לפחות בשבילי הDIRT הרבה יותר כבד. אני חושד שזה יותר בגלל המעבד אבל עדיין הוא פשוט זוחל.

גם אני ממש לא מתחרט והרזולוציה שממנה ומטה אין הבדל בין 640 ל320 היא 1900*1200.

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/geforce8-roundup.html

אם זה נכון שההבדל בין 320 ל 640 הוא רק ברזולציות מעל 1200X1900 אז אין צורך בכלל ב640 ואין צורך בכלל בGTX .מי משתמש בכלל מעל רזולוציה של 1200X1900 ????? אני בטוח שזה לא נשמע לך הגיוני שרשמת את זה ושזה לא באמת ככה

הרבה לפני הרזולוציות האלה מתבטא ההבדל בין 320 ל640

אני קניתי 8800GTS 320MB, ואני ממש לא מתחרט על זה, כמו שנאמר כבר, AIR-BORNE ו-VEGAS רצים חלק כמו מים, וגם כל משחק אחר שזרקתי על הכרטיס הזה.

לגבי CRYSIS, אני משער ש-NVIDIA הייתה שותפה לפיתוח המשחק, ולכן את הקרב בין 8800GTS 320MB לבין ה-HD2900PRO ה-8800GTS 320MB הולך לנצח. הביצועים שלו בכללי הולכים להיות לדעתי טובים במשחק הזה, אבל רק ברזולוציות מתחת ל-1600X1200, שזה נכון להיום הרזולוציה המקסימאלית שבה אין צורך ממשי בזיכרון הגראפי המוסף שיש ל-640MB בהשוואה ל-320MB.

^

זה כבר הגיוני

מההתחלה חשבתי ש320 לא יספיק והלכתי על ה640-->כי אני עם מסך של NEC 20WGX2 PRO שעובד על 1680X1050

(אולי אם הייתי עם מסך קטן יותר באמת הייתי עולך על ה320 )

הנה מאמר על ההבדל בין 320 ל640 לGTX בשימוש בפילטרים ורזולוציות גבוההות (אגב ההבדל מאוד גדול בין הכרטיסים בשימוש באותה רזולוציה שטענת שאין הבדל בין הכרטיסים ---> 1900*1200

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2926&p=8

יום טוב :xyxthumbs:

פורסם

אם זה נכון שההבדל בין 320 ל 640 הוא רק ברזולציות מעל 1200X1900 אז אין צורך בכלל ב640 ואין צורך בכלל בGTX .מי משתמש בכלל מעל רזולוציה של 1200X1900 ????? אני בטוח שזה לא נשמע לך הגיוני שרשמת את זה ושזה לא באמת ככה

הרבה לפני הרזולוציות האלה מתבטא ההבדל בין 320 ל640^

אם זה מתבטא אז למה לא רואים את זה במבחנים שנתתי?

בחלק מהפורטים יש בעיית קידוד צל.

הצל מכביד הרבה יותר ממה שהוא אמור ליהיות ועדיף לבטל אותו בכלל שלא יראו אותו וזה מעלה את הביצועים באיזה 25% (ב LP אפילו יותר)

ומה זאת אומרת ULTRA HIGH? הכי גבוה שראיתי זה VERY HIGH שאי אפשר לשים.

ניראה לכם הם יחסמו את הVERY HIGH גם במלא? שרק בDX10 יהיה אפשר לשים VERY HIGH?

לדעתי הVERY HIGH יהיה לבעלי DX10 בלבד. את זה נבדוק ונאשר/נשלול כשהמשחק יצא.

^

זה כבר הגיוני

מההתחלה חשבתי ש320 לא יספיק והלכתי על ה640-->כי אני עם מסך של NEC 20WGX2 PRO שעובד על 1680X1050

(אולי אם הייתי עם מסך קטן יותר באמת הייתי עולך על ה320 )

הנה מאמר על ההבדל בין 320 ל640 לGTX בשימוש בפילטרים ורזולוציות גבוההות (אגב ההבדל מאוד גדול בין הכרטיסים בשימוש באותה רזולוציה שטענת שאין הבדל בין הכרטיסים ---> 1900*1200

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2926&p=8

יום טוב

אתה יודע שבביקורת שנתת יש עוד דפים נכון? תדפדף שמה ותראה שברוב המקרים הכרטיסים שווים/הבדל מיזערי וחסר חשיבות בFPS.

מה כן שגם הביקורת שלי עדכנתי הרבה, הרבה יותר ולכן עם שיפור הדריוורים הפערים עוד יותר הצתמקו ואני מאמין שזה גם מה שכתוב בביקורת.

פורסם

במשחקים כבדים עם פילטרים ורזולוציות גבוהות -> שם רואים את ההבדל הגדול

תראה שמ CRYSIS וההלאה המשחקים יתחילו לדרוש ונצל יותר מ320

מקווה שבשבילך זה יתבטא בטווח הארוך :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

תפנימו:

CRYSIS כבר היום צורך מעל 320MB, גם ב-1280X1024, וזה עוד בלי פילטרים! ואין סיכוי שהוא יריץ על VERY HIGH בגלל חוסר בזיכרון.

ודי כבר לא להאמין, פשוט תורידו את התוכנה שבעמוד הראשון ותראו בעצמכם ש-320MB לא מספיק.

פורסם

אתם ממשיכים לחפור על אותו הדבר, חכו שהמלא או הדמו יצא ותעשו בנצ'ים.

ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים