עבור לתוכן

סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP

Featured Replies

פורסם

אתם סתם מגזימים

קניתי מגיבור סניף רמת גן כמה מוצרים ולא היתה לי שום בעיה.

התקשרתי, אמרו שיש במלאי, באתי שילמתי ולקחתי.

  • תגובות 159
  • צפיות 17.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

חבל שזאת לא עסקת מכר מרחוק, הית יכול לבטל בלי שום הסברים בכלל

פורסם

אתה עדיין יכול לבטל בלי לשלם כלום. רק תתעקש.

פורסם
  • מחבר

קודם כל, אני רואה שלא אני היחיד שקיבל שירות לא טוב בלשון המעטה בחנות.

באתר שלהם כתוב:

ג. לא ניתן לבטל הזמנה מיוחדת מוצרים אשר מוזמנים עבור הלקוח במיוחד (פסידים) מוצרים עיקרים שהשווי שלהם מעל 1000 ¤

ד .מדיונת החזרת מוצרים עבור " עסקת מוכר מרחוק" בהתאם לחוק הגנה לצרכן רשאי הלקוח לחזיר את המוצר תוך 14 יום מיום קבלת מוצר באריזתו המקורית שתרם נפתחה ולא נעסה בו שימוש לאחר שיחזור מוצר למחסני גיבור מחשבים באריזה המקורית ללא שום פגם באריזה ובמוצר . ההדר כספי יתבצע לפי מחיר המחירון של המוצר ביום החזרתו, ולא יהיה גבוה מסכום ששולם עבור המוצר . החזר יבוצע בניכוי 5 אחוז או 100 ¤ הנמוך מביניהם + דצי משלוח במידה והמוצר נשלח .

האם זה אומר שהם לא יתנו לי לבטל?! האם באמת יש לי עילה משפטית לבטל?!

בכל מקרה אני הולך לבטל ביום ראשון, אני רק מקווה שאני לא נכנס פה לסרט שלם עם החנות הזאת.

שאלה נוספת - מישהו מכיר חנות באיזור נתניה שיש להם את המסך הזה לקנייה מיידית בלי להמתין עוד פעם תקופה ארוכה?

כי כבר נמאס לי להמתין, בסך הכל רציתי לקנות מסך...

פורסם

מדיניות החזרות וביטולים זה משהו שצריכים לשים לב כשקונים מוצר יחיד ויקר..

בכל מקרה,יכול להיות שיתנו לך לבטל ויכול להיות שלא. עצתי? אם זה סיפור לבטל אז תרד מזה ופשוט תחכה עוד כמה ימים וזהו

חבל מאוד לשמוע שזו רמת השירות אבל...

פורסם
  • מחבר

מצד אחד אני בסך הכל רוצה את המסך ולא רוצה לעורר מהומות וכבר חיכיתי חודש (!!!!) בשבילו,

אבל מצד שני זה מעצבן אותי שחנות כזאת יכולה להמשיך להתקיים עם תודעת שירות כל כך, אבל כל כך, נמוכה.

מדהים אותי כל פעם מחדש ששירות בארץ זה כמעט מילה גסה.

פורסם

ואם עוד לא קיבלו מהיבואן, מה יעשו?

פורסם

תנאי האחריות שלהם לא משנים כהוא זה - בד בבד עם ההזמנה שלך למסך, הם גם התחייבו לזמן אספקה מינימלי בפנייך ולכן יש ביניכם מעיין חוזה בכל מה שנוגע לעניין הזה. החנות הפרה את החוזה הזה חד וחלק, ולכן אתה רשאי לבטל ללא כל התחייבות מצידך, כספית או אחרת.

המלצתי לך - גש לחנות ותתעקש לבטל (כן, גם אם המסך שלך כבר הגיע), ובמידה והם מערימים קשיים תפנה מיידית לאמון הציבור ותגיש תלונה.

פורסם

הייתי נותן לך לקרוא את ההתחייבות לזמן אספקה של יבואני המכוניות

פורסם

ואם עוד לא קיבלו מהיבואן, מה יעשו?

אתה רציני? אני יודע מניסיון שהזמנה של מסך כזה במידה והוא לא נמצא פיזית בחנות היא קלה ומהירה. ברוב המקרים אם מזמינים ביום ראשון למשל אז המסך יכול להיות בחנות אפילו ביום שלישי. יש עיכובים? בסוף השבוע..עיכוביים רציניים מאוד? תוך שבוע..אבל לא חודש...

פורסם
  • מחבר

כל מי שקנה את המסך המדובר - כמה זמן לכם לקח מרגע הקנייה עד שקיבלתם את המסך?

אני רוצה לדעת בכמה זמן פחות או יותר מדובר

פורסם

אתה רציני? אני יודע מניסיון שהזמנה של מסך כזה במידה והוא לא נמצא פיזית בחנות היא קלה ומהירה. ברוב המקרים אם מזמינים ביום ראשון למשל אז המסך יכול להיות בחנות אפילו ביום שלישי. יש עיכובים? בסוף השבוע..עיכוביים רציניים מאוד? תוך שבוע..אבל לא חודש...

אל תשכח שמדובר בתקופת חגים...

כל החודש הזה היה "סוף שבוע" אחד גדול..

פורסם

עדיין היה לנו את יום ראשון שני ושלישי שהיו ימי עסקים...היו כמה ימים לפני כן..עמרי זה לא היה צריך פי 2 מימי העסקים שהובטחו לו...

פורסם

לגביי ביטול העיסקה:

המסך לא נכלל בקטגוריית המוצרים הפסידים כי הוא לא מותאם במיוחד בשבילך או משהו כזה לכן יכולים למכור אותו לאחר בלי הפסד

לגביי הדמי ביטול החוק אומר 5 אחוז או 100 שקל הנמוך מבנייהם אבל זה במצב רגיל אצלך היה מצב של חוסר אספקה לכן אם שילמת באשראי פשוט תתקשר ותבטל את החיוב לא יעשו לך בעיות אם שילמת מזומן זכותך לקבל את הכסך חזרה תתעקש על זה

פורסם

אתה רציני? אני יודע מניסיון שהזמנה של מסך כזה במידה והוא לא נמצא פיזית בחנות היא קלה ומהירה. ברוב המקרים אם מזמינים ביום ראשון למשל אז המסך יכול להיות בחנות אפילו ביום שלישי. יש עיכובים? בסוף השבוע..עיכוביים רציניים מאוד? תוך שבוע..אבל לא חודש...

כנראה שבאמת חסר לייבואן

אם לא מתאים לו שיבקש לבטל את העסקה, אמר שאין לו בעיה להגיע לשם.

בסה"כ מדובר על מוצר שאפשר להזמין בכל מקום

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים