פורסם 2002 בינואר 1923 שנים זה לא קשור למשחקים, יש לי בכלל בעיה שבכל מה שקשור לביצועי 3D המחשב שלי איטי ברצחניות.אני זקוק לעזרה.מפרט:TB 1.4herc kyro 2256mb DDR
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים הבעייה היא בכרטיס המסך שלך kyro 2 שנותן ביצועי 3d עלובים במקרים מסוימים לעומת כרטיסי מבוססי geoforce , תחליף ל-geoforce 2 ti200 או אם אין לך בעיית מזומנים ל-geoforce 3 ti200 או ti500.
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים Bah, תגדיר מה בעיניך נחשב איטי ב3D!לפי דעתי הכרטיס אמור לספק את הסחורה. (לא לגימר)הקירו 2 עם מערכת יחסית חזקה כמו שלך, אמור לספק ביצועים שוים וטובים (ברזולוציות גבוהות במיחד) מ NVIDIA GTSלמעשה, הקירו ביום טוב יכול להגיע לביצעים של GEFORCE 2 TI, כמובן שהכרטיס עולה על כל MX מעפן - אחלה כרטיס מבית טוב.תבדוק תוצאה ב3DMARK2001, למרות שהם לא מדדויקים בקשר לקירו 2 מכיון שהוא משתמש בתכנולוגיה מיוחדת ויעילה!הבעיה ב3D באה "פתאום"? או שזה משהו משתמשך..
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים נ.ב.ברור שביצועי הכרטיס לא מתקרבים אפילו לTI200או לTI500אחרי הכל זה כרטיס של דור קודם!בן כמה הוא?
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים דווקה המשחק הזה עובד חלק אצליAMD 900MHz256 MB SDRAMCREATIVE RIVA TNT 32MB ULTRAלא נראה לי שהבעיה בכרטיס שלו....תראו את שלי LOL
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים תוריד את ה צבעים ואת הטקסטורות ל-16 ביט, תפעיל את המשחק ותראה עולם חלק יותר ומלא ברק. זה יכפיל את כמות הפריימים וכמעט אי אפשר לראות את ההבדל בגראפיקה. עוד משהו שאתה יכול לעשות זה לבדוק ש anti-aliasing לא נמצא על 4X. תבדוק שהוא על 2X ואם זה לא עוזר אז תבטל את ה anti-aliasing בכלל. בשביל לבדוק ולשנות את רמת ה anti-aliasing שלך, תוריד תוכנה ששמה NVMAX.
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים מחבר לפי מה שאני הבנתי המעבר בביצועים בין 32 ביט ל16 הוא זניח בכרטיסי kyro2.
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים אמרו את זה גם על gf2. העובדות בשטח הם שכפול מידע עובק על כל פיקסל\פיקסל של טקסטורה ב-32 ביט. זה מעמיס מאוד.. בייחוד על משחק כמו mohaa עם טקסטורות כ"כ עשירות. תנסה את זה לפני שאתה פוסל על הסף. ותנסה גם את העניין עם ה anti aliasing. גם לי היו אותם בעיות במשחק הזה ויש לי אחלה מערכת יחסית.
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים ההבדל בין 16 ביט לבין 32 ביט בכרטיס הקיירו לא רק שהוא זניח, אלא כמעט לא קיים במציאות.הקיירו מעבד בDefault ב32 ביט ואם בוחרים מצב של 16ביט, הוא יראה איכות תמונה גרועה יותר (כמו כל כרטיס אחר ב16 ביט).לעומת זאת, כשמעבירים ל32ביט, קצב הפריימים לא נפגע ואילו התמונה הופכת להרבה יותר חלקה ונעימה.מה שאני ממליץ לך לעשות הוא לוודא שAntiAliasing לא פועל ולנסות להנמיך את הרזולוציה.כמו כן, תנסה דרייברים חדשים לכרטיס (14.28).
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים תוריד את ה צבעים ואת הטקסטורות ל-16 ביט, תפעיל את המשחק ותראה עולם חלק יותר ומלא ברק. זה יכפיל את כמות הפריימים וכמעט אי אפשר לראות את ההבדל בגראפיקה. עוד משהו שאתה יכול לעשות זה לבדוק ש anti-aliasing לא נמצא על 4X. תבדוק שהוא על 2X ואם זה לא עוזר אז תבטל את ה anti-aliasing בכלל. בשביל לבדוק ולשנות את רמת ה anti-aliasing שלך, תוריד תוכנה ששמה NVMAX.ומה יעזור לו להוריד NVMAX? זו אפליקציה לכרטיסים גרפיים מבוססי צ'יפים של NVIDIA לא?
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים יש לי gf2 mx, והוא גם אמור להיות כרטיס בנוי 32 ביט לא ? הקטע הוא שאם אני מעביר את הטקסטורה ל 16 ביט אז אני מקבל הרבה יותר פריימים.. אם אני מעביר את הצבע ל 16 ביט אני מקבל קצת יותר פריימים אבל טיפה באגים בגראפיקה בעצמים רחוקים...אם אתה אומר שהקיירו 2 יודע אז הוא יודע.. כנראה הבעיה שלו זה ה anti aliasing..
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים מחבר תשמעו הanti aliasing היה מכובה מההתחלה.מה אני משוגע?זה מאט ברצחניות.
פורסם 2002 בינואר 1923 שנים אין שום סיבה לבעיה.. תוריד דרייברים חדשים... זו לא הבעיה אבל זה לפחות ישפר קצת את המצב.. באיזה שלב היו לך הכי הרבה ירידות בספירת פרייים ? Omaha Beach בטח נכון ? כי אם כן, אם anti aliasing היא לא הבעיה אז איכות הטקסטורה חייבת להיות הבעיה. או שתוריד מאיכות האפקטים קצת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.