איך הכרטיסים של Connect3D ? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך הכרטיסים של Connect3D ?


retro

Recommended Posts

הם לא יקרים כמו הכרטיסים המקוריים של Ati, הם יקרים יחסית לכרטיסים של ,

וגם זה לא ממש נכון להגיד, בכרטיסי ה-7000\7500\8500\9100\9500 הם עולים בדיוק כמו

שאר החברות, רק כרטיס הרדאון 9700פרו שלהם עולה קצת יותר מהכרטיס של ,

עוד 100ש"ח בערך, אז אל תזרוק הערות בלי לבדוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החברה עצמה אמורה להיות בסדר גמור אם היא מייצרת כרטיסים שכאלו.

ההבדלים הקיימים בין הכרטיסים שלה לאותם כרטיסים אשר מיוצרים ע"י חברות אחרות, הם ממש לא בסיסיים. בשביל הקונה כרטיס אשר לא באריזתו המקורית עם כל החבילה והדברים שאמורים לקבל עם המוצר (OEM), בשביל הקונה הזה החברה הזו תתאים מאוד- אני גם חושב שיתר הדברים אשר בחבילות הללו הם מאוד מיותרים. אני מגיע למסקנה שאני רוצה לקנות את המוצר כי הוא יציג אצלי ביצועים טובים ויספק אותי ויהיה המענה האולטימטיבי לצרכים שלי, כל זאת ולא אחרת. אני לא רוכש את החבילה במטרה לקבל משחקים ותוכנות.

כשמגיעים לרמת ביצועים שכזו, Peak של 5פריימים לא יהיה משמעותי. עם זאת, כמובן שקירור הרכיב הוא חשוב מאוד, אבל אם המוצר נמכר עם פתרון הקירור אשר הוא מגיע איתו, זה אומר שהוא ישיג ביצועים ממוצעים אשר ישמרו על הכרטיס פועל גם במשך המון שעות פעולה. זהו עדיין כרטיס HighEnd אשר הקירור שלו לא יהיה כ"כ משמעותי לבעלי מארז אשר מקורר בצורה ממוצעת. ולסיכום, הכרטיס הזה בסדר גמור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

retro

אני הזמנתי כרטיס שלהם

Radeon 9700 128mb

לא את הפרו , ב 1645 שקל. שזה בכלל לא הרבה...

(Hercules 9500 pro ole 1400)

והכרטיס הזה אמור להיות יותר טוב.

אני יקבל אותו בשבוע הקרוב ואני יוכל להגיד לך פחות או יותר איך הוא..

(היום זה ה10 לשלישי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קני, בהנחה שלא קראת את ההודעה שלי, אני אמליץ לקרוא אותה. אפילו אל תגיב, רק תקרא.

רציתי להוסיף שעוד פרמטר חשוב בבחירת כרטיס מסך, פרמטר אשר נכלל ברכישת כל דבר ולא רק במחשבים. אמינות. אין לי הרבה שמץ לגבי הנסיון של החברה. אולי המון אנשים בחו"ל התנסו בה כבר המון זמן והיא בסדר גמור, אני לא יודע. אי-אפשר סתם להסתמך על דברים שכאלו ותמיד צריכים להיות כאלו שינסו את הרכיב ראשונים. למרות שאם יש נסיון עם החברה אז הדבר מיותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נייק , אם היית מסתכל טוב , היית מגלה שאני ואתה כתבנו ביחד את ההודעות.. ולפני שכתבתי את ההודעה שלי , ההודעה שלך לא היתה קיימת

אז במקום ישר לתקוף , תשים לב קצת יותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני !? תקפתי אותך ?! קרא שוב את המשפט המכוון אליך. אני ידעתי שזה קרה ככה והנחתי שבגלל זה אתה הועברת היישר לדף הראשי של הפורום ולא קראת את ההודעה שלי, אז ביקשתי בצורה היפה ביותר שתקרא אותה. הוספתי 'אפילו אל תגיב' כי זה לידע כללי ואתה לא אמור להגיב על זה אם אין לך מה לומר. קאפיש? אני לא תקפתי אותך.

Connect3D היא חברה אשר מייצרת . זה כל מה שאתה צריך לדעת. בין אם היא מייצרת רכיבי מחשב אחרים ובין אם היא מייצרת מכשירי חשמל אחרים, זה לא צריך לעניין אותך. מה שכן, אני מצטרף לסגנון השאלה שלו בבקשה- המנוסים עם החברה, תנו דעתכם עליה. למרות שאני בטוח שהם מאוד מעטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...