[עזרה] בקשר להתנתקויות חוזרות - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[עזרה] בקשר להתנתקויות חוזרות


Zadu

Recommended Posts

שלום, יש לי בעיה שחוזרת על עצמה כמה פעמים ביום.

הבעיה היא שהראוטר מתנתק לי פתאום, הנורה של הPPP נכבאת ואחריה הנורה של הDSL נכבאת, זה קורה כמה פעמים ביום .

הראוטר שלי הוא SIEMENS SL2-141 ויש לי 5מגה בייט מהירות .

כמה דברים שעשיתי ולא עזרו:

1.החלפתי את כל הפילטרים בבית לפילטרים חדשים מהחנות

2. טכנאי של התקין לנו פילטר ראשי

3.טכנאי של החליף לנו לראוטר SIEMNES SL2-141

שום דבר לא עזר ועדיין יש התנתקויות כמה פעמים ביום וזה פשוט בלתי נסבל.

אני לא יודע מה גורם לזה, וזה לא קורה לשכנים שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש לך פילטר ראשי אתה לא צריך את הפילטרים הנקודתיים.

תוציא אותם ותראה אם יש שיפור.אני הוצאתי ומאז אין לי בעיות התנתקות,לא יודע אם זה כמו אצלך,אבל "המצאתי" את זה וזה עובד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפילטרים אחרים אין השפעה עם יש פילטר מרכזי.

מה שכן יכול להיות שאם יש פילטר ישן או שקע דפוק אז הוא יגרום לקצר על הקו ולנפילות מהסנכרון מול או לקו "חלש".

אתה יכול באותה מידה לנתק את כל מה שמחובר לקו ולראות אם יש שיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נורית הPOWER שלו גם נכבת או נדלקת, מתחילה להבהב, נדלקת אדום?

בדקת עם שוב מאז שהיה הטכנאי?

נורית הPower לא נכבאת ולא מהבהבת ולא נדלקת באדום, רק הנורה של הPPP מתכבאת ואחריה הנורה של הDSL , ואז אחרי איזה 5 שניות, הנורה של הDSL נדלקת שוב אבל הנורה של הPPP לא נדלקת.

ואחרי הפעם שהיה אצלנו טכנאי ושם פילטר ראשי , בא עוד טכנאי והחליף את הראוטר שהיה לי לראוטר SIEMENS SL2-141.

ופילטר אני החלפתי לחדש

ואיך אני יודע אם השקע דפוק?

ומה אתה מתכוון בלנתק את כל מה שמחובר לקו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שזה נשמע אתה נופל מסנכרון, כלומר הקשר בין המודם/נתב שלך ל"מודם" של במרכזיה מתנתק.

זה בדר"כ קורה שלוש סיבות עיקריות:

א. אתה במרחק גבולי מהמרכזיה לכן כל הפרעה הכי קטנה משבשת את החיבור.

ב. מחובר משהו לקו שיוצר הפרעה.

ג. אחד ממכשירי הקצה (מודם שלך או המודם בבזק) לא תקין.

לגבי הראשון, זה אתה יכול לבדוק רק מול . במרחק גבולי לכל גורם יש משמעות, אז אם הקבלן שבנה את הבניין חיווט את הקו שלכם בצורה פחות טובה יכול להיות שאתה לא תוכל לגלוש ב5 מגה והשכן שלך כן.

הסיבה השניה (והיותר שכיחה) היא שאיזשהו מכשיר שמחובר לקו (מה כבר מחובר לקו ::), טלפון, פקס וכאלו) לא עובד כמו שצריך או שמחובר לשקע לא תקין, הדבר יוצר ניחות כללי בקו ומפריע מאוד לחיבור שלך. יכול להיות שזה קורה רק בשימוש במכשיר או כשהוא מצלצל.

הסיבה אחרונה היא שהחיבור פשוט מתנתק עקב תקלה באחת מתחנות הקצה, למשל אם אתה מעמיס על הנתב שלך בחיבורים (שימוש באמיול, ביט-טורנט וכאלו). לפעמים הציוד בצד של לא עובד כמו שצריך.

לגבי הסיבה הראשונה והשלישית אין לך הרבה מה לעשות, אבל לגבי הסיבה השניה יש לך הרבה. תנתק את כל מה שמחובר לקו, זה לא קשה - פשוט לנתק את כל מה שמחובר לשקע טלפון בבית פרט לנתב, ותראה אם זה עוזר.

אם זה לא עוזר, לפני שאתה מחבר הכל חזרה תתקשר לבזק ותעשה איתם עוד בדיקה.

אני לא יודע מה נעשה בעבר ע"מ לתקן את הבעיה אז אל תתחיל בלצעוק על הנציג שאתה מגיע אליו שהציוד בבזק לא עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שזה נשמע אתה נופל מסנכרון, כלומר הקשר בין המודם/נתב שלך ל"מודם" של במרכזיה מתנתק.

זה בדר"כ קורה שלוש סיבות עיקריות:

א. אתה במרחק גבולי מהמרכזיה לכן כל הפרעה הכי קטנה משבשת את החיבור.

ב. מחובר משהו לקו שיוצר הפרעה.

ג. אחד ממכשירי הקצה (מודם שלך או המודם בבזק) לא תקין.

לגבי הראשון, זה אתה יכול לבדוק רק מול . במרחק גבולי לכל גורם יש משמעות, אז אם הקבלן שבנה את הבניין חיווט את הקו שלכם בצורה פחות טובה יכול להיות שאתה לא תוכל לגלוש ב5 מגה והשכן שלך כן.

הסיבה השניה (והיותר שכיחה) היא שאיזשהו מכשיר שמחובר לקו (מה כבר מחובר לקו ::), טלפון, פקס וכאלו) לא עובד כמו שצריך או שמחובר לשקע לא תקין, הדבר יוצר ניחות כללי בקו ומפריע מאוד לחיבור שלך. יכול להיות שזה קורה רק בשימוש במכשיר או כשהוא מצלצל.

הסיבה אחרונה היא שהחיבור פשוט מתנתק עקב תקלה באחת מתחנות הקצה, למשל אם אתה מעמיס על הנתב שלך בחיבורים (שימוש באמיול, ביט-טורנט וכאלו). לפעמים הציוד בצד של לא עובד כמו שצריך.

לגבי הסיבה הראשונה והשלישית אין לך הרבה מה לעשות, אבל לגבי הסיבה השניה יש לך הרבה. תנתק את כל מה שמחובר לקו, זה לא קשה - פשוט לנתק את כל מה שמחובר לשקע טלפון בבית פרט לנתב, ותראה אם זה עוזר.

אם זה לא עוזר, לפני שאתה מחבר הכל חזרה תתקשר לבזק ותעשה איתם עוד בדיקה.

אני לא יודע מה נעשה בעבר ע"מ לתקן את הבעיה אז אל תתחיל בלצעוק על הנציג שאתה מגיע אליו שהציוד בבזק לא עובד.

איזה גרוע זה , אם זה בגלל הקבלן מה אני עושה?!:S, איזה מדינה עלובה , לאף אחד בישוב שלי זה לא קורה רק לי זה קורה איזה 7 פעמים ביום אי אפשר ככה. מדינה מושחטת אם זה בגלל הקבלן , אנחנו משלמים 100 ש''ח בחודש לבזק ומה אנחנו מקבלים 7 התנתקויות ביום-__- פשוט לא יאמן פעמיים היה אצלנו טכנאים של ולא עזר ואין מצב שאנחנו נעבור בית עכשיו אני תקוע עם הבעיה הזאת לתמיד , עלק טכנאים יש לבזק . וגם את מה שהצעתה לי על לנתק הכל אני לא יכול.

בקיצור אני תקוע עם הבעיה הזאת לתמיד ועוד משלם לבזק האלה 100 ש''ח בחודש זה מה שנקרא מדינה מושחטת, הטכנאים שלהם זה לא טכנאים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, תפסיק לצצט את ההודעות שלי, הן מעל לשלך, אפשר להבין שאתה מתייחס אליהם.

שנית, לא צריך להתרגז. אמרתי לך מה שצריך לעשות. אתה לא רוצה לעשות, זאת לא הבעיה שלי.

מה יש על הקו שאתה לא יכול לנתק?

כשמניתי את הסיבות לא אמרתי מה הבעיה, אמרתי שאני לא יודע מה עשו איתך אז אני לא יכול לדעת.

אין טעם להתעצבן על או על טכנאי, בעיקר אם אתה לא יודע אם הם עשו משהו לא בסדר!

עכשיו, לא אכפת לי מה הבעיה, אבל עם דיברת? עשית משהו??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני לא יכול לנתק זה הטלפונים, אתה אמרתה לי לנתק את הכל.. אם אני ינתק את הטלפונים ההורים שלי לא יסכימו, יש גם פקס שמחובר .

בקשר לבזק, התקשרתי אליהם יותר מ10 פעמים , כמה פעמים הם אמרו שהם מעבירים אותי לתמיכה יותר מתקדמת אני מחכה על הקו ככה רבע שעה ולמרבה הפלא הקו מתנתק , אני משלם 100 ש''ח בחודש ומה אני מקבל מלא התנתקויות בחודש וזה קורה רק לי ברחוב, אני גר בקוטג'.

המדינה הזאת פשוט מתחת לקו האדום, אני עם דמעות בעיניים עכשיו , אתה יודע איזה מעצבן זה שאני באמצע הורדה של משהו,משחק רשת ופתאום יש התנתקות ואני לא יכול לעשות עכשיו כלום. אני תקוע עם זה וההורים שלי לא יעברו בית בגלל זה, אין שום אימיול וכל התוכנות שיתוף קבצים באף מחשב בבית.

אז הבעיה היא הקבלן שחיווט את הקו לא טוב

מה אני אמור לעשות? תשובה: לא יכול לעשות כלום כי גרועים ורמאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התכוונתי שתנתק אותם לתמיד :s07:

אמרתי תנתק ותבדוק!

לפי איך שאתה נשמע (תקן אותי אם אני טועה), התקשרת לבזק והתחלת לצעוק ואז אני לא אתפלא אם באמת טרקו לך את השיחה.

אם אמרו לך שמעבירים את הפניה לתומיכה בכירה והשארת להם פרטים, תחכה שיצרו איתך קשר, לא כל תקלה אפשר לפתור ב-10 דקות שיחת תמיכה.

אז הבעיה היא הקבלן שחיווט את הקו לא טוב

מה אני אמור לעשות? תשובה: לא יכול לעשות כלום כי גרועים ורמאים.

אתה קופץ למסקנות בלי לדעת את העובדות.

וגם אם כן, איך בדיוק זאת אשמת אם הקבלן שבנה את הבית (ואחראי על החיווט עד היציאה מחלקת הבית) לא עשה עבודה כמו צריך (בלי להגיד אפילו שזאת הבעיה).

ודבר אחרון, אם אתה רואה שזה לא עובד כמו שצריך ב5 מגה ואתה לא רוצה לשלם ל5 מגה כרגע, תבקש שיורידו את הקצב ל2.5, לפחות זמנית.

תעזור לעצמך לעזור לעצמך, ללכת ולהתעצבן פה בפורום או על בטלפון לא יקדם אותה לפיתרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא התכוונתי בלנתק לתמיד , אבל יש ימים שזה לא מתנתק 10 שעות ואז פתאום מתנתק פעם אחרי פעם אחרי פעם, אין זמן מדויק זה פתאום קורה.

גם אתה סתם קופץ למסקנות, לא צרחתי על , דיברתי רגוע עם נציגה שלהם ואז היא אמרה לי שהיא מעבירה אותי לתמיכה יותר מתקדמת ואז אני חיכיתי איזה רבע שעה על הקו ובסוף הקו התנתק הם אמרו שהם יחזרו אלינו ולא חזרו איזה שבוע.

והציטוט שציטטה אותי:

אז הבעיה היא הקבלן שחיווט את הקו לא טוב

מה אני אמור לעשות? תשובה: לא יכול לעשות כלום כי גרועים ורמאים

המשפט הראשון לא קשור לשני.

נגיד עכשיו אני מתקשר לבזק מה להגיד להם? שהזמנתי טכנאי פעמיים והוא שם פילטר ראשי והחליף ראוטר ולא עזר, ואז מה להגיד להם שיעשו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...