בעיות בפרמוט לפטופ - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות בפרמוט לפטופ


Sunny Jim

Recommended Posts

אני רוצה להתקין מחדש מערכת הפעלה על הלפטופ שלי(HP PAVILION DV5269). יצרתי 2 דיסקים של שחזור, ומחקתי בזמנו את מחיצת השחזור, אך כשניסיתי להפעיל את הדיסקים, קיבלתי בstartup של הנייד הודעה שחסר לי "NTLDR" ואני לא יכול להשתמש בדיסקים. אחרי בירור עם גיליתי שאני לא יכול לקבל דיסק מ"ע רגיל, אז החלטתי להתקין מערכת הפעלה אחרת משלי.

הבעיה היא, שכשניסיתי לעשות זאת, זה לא הצליח. כאשר אני נכנס לתפריט הSETUP של , הוא אומר לי שאין לי הארד דיסק תקין מחובר, או משהו בסגנון. ניסיתי לעשות התקנה אחרי שטענתי את מערכת ההפעלה הישנה, אך כשהוא עושה RESTART ונכנס לSETUP, כשהוא טוען את הקבצים, זה נותן לי מסך כחול שאומר שיש איזה טעות בלה בלה. כשניסיתי לעשות UPGRADE, זה לא הצליח להעתיק איזה קובץ מערכת ונתן לי אפשרות להתעלם, אך אני לא חושב שזה רעיון טוב.

אז מה אני יכול לעשות בעצם? איך אפשר לפרמט את הנייד בצורה אחרת ואז להתקין FRESH COPY? זה יעבוד בכלל? או שזה עוד פעם יגיד לי שאין לי הארד דיסק תקין מחובר בגלל שזה לפטופ?

מערכת ההפעלה הנוכחית עובדת. לא כמו שאני רוצה(אבל זה לא משנה) אבל עובדת, אז כעקרון ההארד דיסק בסדר, אני מניח שזה קשור להגדרות? בBIOS אין לי בכלל שום אופציות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...