פורסם 2007 בספטמבר 2118 שנים שלום לכולםלפני שנה (08/2006)רכשתי בנעה מחשבים כרטיס מסך X1900XT של CONECT3Dעם 3 שנות אחריותהכרטיס התקלקל והחלפו להופיע נקודות וארטיפיקטים.הכרטיס נקנה עם קירור זלמן שהורכב בחנותץלאחר שהבאתי להם את הכרטיס הם ביקשו שאשלח גם את הקירור "המקורי".עשיתי כך ולאחר מספר ימים קיבלתי מהם טלפון שהקירור ניזוק(למרות שהיה ארוז היטב בפצפצים בכמה שכבות-דבר שנשמע לי מופרך לחלוטין).הם הציעו לי חלופות נחותות משמעותית כגון HD2600XT וX1950GTכמו כן הציעו לי X1950XT של ספיר תמורת תוספת של 450 ש"ח.אמרתי שאני צריך לחשוב וכו'.בתנאי האחריות של החברה ובתקנון רשום ש"החברה תיתן תמורת האחריות כרטיס אחר שווה ערך\ביצועים או אף גבוהים יותר."לדעתי יש כאן רצון "לגזור עלי קופון" ולהתחמק מהאחריותנושא ה"נזק" לגוף קירור (שנשלח בנפרד יש לציין) נשמע מופרך לחלוטין.אשמח לשמוע את חוות דעתכם\עצתכםתודהניר
פורסם 2007 בספטמבר 2118 שנים תיגש פיסית לחנות ותסגור איתם את העניןאני בטוח שתגיעו לעמק השווה.גם לי בעבר היו בעיות ובסוף הכל הסתדר.טלפונית ומיילים לא יפתרו את הבעיה מהר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.