חנות מומלצת לקנייה של אוזניות? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנות מומלצת לקנייה של אוזניות?


rangerman

Recommended Posts

אני מחפש חנות באיזור ת"א שבה אוכל לשמוע את ה-PX100 וה-PortaPro (ואולי גם אחרות עד 300 וקצת ש"ח). קראתי המלצות בפורום על אדר סוכניות ברחוב החשמונאים, ועל כלי-זמר בדיזנגוף סנטר. אחת משתי אלה עדיפה על השניה? יש חנות אחרת שכדאי לבקר במקום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא? כי במקרה עברתי באיזור הסנטר והייתי קצר בזמן, וכי ההודעה שהתייחסה לחנות הזו לא הייתה מספיק ברורה:

יש'ך גם את קילומבו בדיזנגוף... למרות שאולי זה בעצם זה כלי זמר...

שווה לבוא לשם במיוחד? או שעדיף כבר ללכת לאדר ולקנות שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: ביקרתי היום ב"אדר" וב"קילומבו" ובדקתי את ה-PortaPro וה-PX100. הקוס לא נוחות לי (הקשת לוחצת יותר מדי, גם כשהיא פתוחה עד הסוף וכשמתגי הלחץ על מצב light). הסנהייזר נוחות יותר, אבל הן נשמעו לי קצת חסרות חיים. בסוף וויתרתי ודחיתי את הקנייה לשלב מאוחר יותר, לאחר שאמצא מקום שבו אפשר לשמוע את ה-iGrado.

לגבי מחירים, אדר מבקשים על ה-PortaPro‏ 410 ש"ח (מחיר לא שפוי לדעתי), ועל ה-PX100 ‏330 ש"ח (יקר, אבל לא לגמרי מנותק מהמציאות). קילומבו רוצים 375 ש"ח על ה-PX100. מעניין אם מישהו קונה מהם במחיר הזה. לשם השוואה, המחיר של האוזניות האלה בחנויות בארץ עומד על כ-280~300 ש"ח, ובחנויות בחו"ל על כ-160~180 ש"ח. המחיר של אדר יקר, אבל אם הייתי משוכנע שהאוזניות האלה ייספקו אותי הייתי משלם אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחנות של www.headphones.co.il בירושלים , לפחות ככה הם אמרו לי(הם אמרו שכל מה שיש באתר יש להם ואפשר לבחון. אני ירושלמי אז אני מתכוון לקפוץ אליהם ביום ראשון כנראה...(באתר יש את הIGRADO אז אולי שווה לך לבדוק את האפשרות הזאת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...