עבור לתוכן

טוב, החלטתי להתנתק מ 012, מפני שהם רימו אותי

Featured Replies

פורסם

אני אפרט יותר מאוחר למה, עכשיו אני צריך את עזרתכם, כל מי שמחובר פה ל ADSL, אנא, תגידו לי בבקשה למי, כמה אתם משלמים, האם אתם מרוצים מהמהירות והשירות, ולאיזה חבילה אתם מחוברים, זה ממש ממש ממש יעזור לי להחליט למי להצטרף, תודה מראש!

פורסם

אותי מאד מעניין מה היתה הבעיה שלך עם 012, בהנחה שהייץ מחובר אליהם בחבילה של ADSL. כי גם אני מחובר ועדיין לא עבר מספיק זמן כדי לקבל את החשבון הראשון, אז אני לא יודע אפילו כמה באמת עולה הסיפור הזה. (אמור להיות 9.9 דולר כולל מע"מ בשלושה החודשים הראשונים).

פורסם

ספר, ספר לנו על הבעיות שלך עם 012, זה מעניין!

לגבי חברה, אני כרגע בנזק בינלאומי אבל המחיר שאני משלם (30$) לא שווה את מה שאני מקבל (פינג 80 במשחקי UT וזה אחרי שהיה לי שבועיים עם פינג 150 ורק אחרי שצרחתי עליהם החליטו לסדר את זה), כנראה אני אעבור ל-NV, חבר שלי ב-NV מקבל פינג 30 (!!!) בשרתי UT וזה בלי לצרוח עליהם ובלי כלום, תשלום - 10$ לחודשיים ראשונים, משתלם בהחלט, הוא אומר שאין בעיות עם הורדות מחו"ל (כפי שבאקטקום למשל יש)...

גם בבזק בינלאומי אין בעיות עם הורדות מחו"ל ואני מוריד תמיד על המקסימום ואין בעיות מיוחדות, אך בגלל הסיבות שפירטתי אני עובר ל-NV :bash:

HTH

פורסם
  • מחבר

אז ככה, בעיקרון הייתי דיי מרוצה מהם, עד שחודש אחד, היתה להם בעייה באיזו מרכזייה של בזק, הבעייה היתה בפרוש שלהם מול בזק, ומי סובל 21 יום?? כמובן, אני :AR15: .

טוב, אחרי יום אחד שזה היה כך, צילצלתי למוקד התמיכה שלהם וסיפרתי להם את הבעייה, והם הודו שיש להם בעייה והיא תיפתר בקרוב.

או קיי אמרתי, לא היה לי כל כך ברירה, חיכיתי וחיכיתי יום אחרי יום, וכך במשך 21 ימים הייתי משותק מאינטרנט מהיר שאני משלם עליו ממיטב כספי, ומי שמחובר לחבילות ADSL יודע שזה לא מעט כסף כל העניין,בכל מיקרה בסופו של עניין צילצלתי שוב, ודרשתי זיכוי בגין הימים בהם גלשתי במהירות של מודם 28, אמרו לי טוב, תפנה למחלקת שירות לקוחות (טירטור).טוב, לא עשיתי הרבה רעש, ופניתי למחלקת שירות לקוחות, והם אמרו לי שהם יעבירו פנייה למחלקה הפיננסית שלהם, ויחזירו לי תשובה, אתם כבר יכולים לנחש שתשובה לא ממש קיבלתי. אחרי שבועיים התקשרתי אליהם שוב, שאלתי מה קורה עם התשובה שהובטחה לי? אמרו לי שבכלל לא היתה רשומה פנייה למחלקה הפיננסית, ושהם ירשמו עבורי פנייה נוספת, טוב, זאת כבר שיא החוצפה, אני צריך לרדוף אחריהם, ממש אחלה שירות, לבסוף התשובה שלי נענתה אחרי יום אחד בלבד, ואמרו לי שאני אזוכה ב 40 ש"ח בחשבון הבא שלי, אמרתי להם :nono: ממש לא! אני דורש זיכוי בגין 21 ימים שבהם לקח לי שעה להעלות אתר בישראל שלא נדבר על אתרים בחול שממש לא עלו, ולא נדבר על פינגים גבוהים במשחקי רשת, הם אמרו לי שהמחלקה הפיננסית לא יכולה לחזור בה מהחלטתה, אז אמרתי שאני אחזור בי מהחלטתי להתחבר לחברה שלהם, והיא אפילו לא חשבה לשכנע אותי אחרת, אז כך ניגמר הסיפור שלי עם קווי זהב 012. שירות חרא, ורמאות לשמה!

יום טוב לכם :hat:

פורסם

איזו בעסה.. . לא עלינו.. :-/

מקווה שזה משהו חד פעמי כי לי ממש לא בא להתעסק איתם על בעיות טכניות כאלה.

פורסם

בני זונות!!!!!!!!!!!!!! >:(

בכל מקרה לפי דעתי אתה צריך לתבוע אותם...

לפי דעתי זו לא הגזמה

או לפחות לאיים בתביעה

זה הדבר האחרון שציפיתי לשמוע כפיצוי מחברה שמרוויחה מיליונים

מבאס להגיד את זה אבל - זה רק בישראל יכול לקרותץץץץץ

פורסם

בני זונות!!!!!!!!!!!!!! >:(

לא הייתי יכול לנסח את זה טוב יותר

פורסם

לא משנה מה שאתה עובר שרת - תעבור לנטויזין אולי, אבל אל תחשוב אפילו את בזק בינלאומי כאופציה

כבר יהיה עדיף להשאר על 012 :)

פורסם

ערן, ספר לנו, למה לא לחשוב אפילו את בזק בינלאומי כאופציה?

פורסם

מחר אני מחובר דרכם בדיוק חודשיים

וכמעט כל בוקר לא היה פעם אחת דלא היה איזו בעיה באינטרנט

פעם אחת איטי כמו חיבור רגיל

פעם אחת לא מתחבר כי נפל הספק

פעם זה פעם זה..

כל פעם שאני מתקשר שומעים בהודעה את הדבר הדפוק הזה של ה "אנו מצטערים, עקב בעיות בספקי האינטרנט יש תקלות גלישה באדסל. עמכם סליחה."

אני כבר זוכר את זה בעל פה..

וכל פעם אמרו שיש להם בעיות

--------------------------------------

סיבה מספיק מוצדקת? :D

פורסם

מחר אני מחובר דרכם בדיוק חודשיים

וכמעט כל בוקר לא היה פעם אחת דלא היה איזו בעיה באינטרנט

פעם אחת איטי כמו חיבור רגיל

פעם אחת לא מתחבר כי נפל הספק

פעם זה פעם זה..

כל פעם שאני מתקשר שומעים בהודעה את הדבר הדפוק הזה של ה "אנו מצטערים, עקב בעיות בספקי האינטרנט יש תקלות גלישה באדסל. עמכם סליחה."

אני כבר זוכר את זה בעל פה..

וכל פעם אמרו שיש להם בעיות

--------------------------------------

סיבה מספיק מוצדקת? :D

אכן כן VIVA LA RESISTANCE

פורסם

אז ככה, בעיקרון הייתי דיי מרוצה מהם, עד שחודש אחד, היתה להם בעייה באיזו מרכזייה של בזק, הבעייה היתה בפרוש שלהם מול בזק, ומי סובל 21 יום?? כמובן, אני :AR15: .

טוב, אחרי יום אחד שזה היה כך, צילצלתי למוקד התמיכה שלהם וסיפרתי להם את הבעייה, והם הודו שיש להם בעייה והיא תיפתר בקרוב.

או קיי אמרתי, לא היה לי כל כך ברירה, חיכיתי וחיכיתי יום אחרי יום, וכך במשך 21 ימים הייתי משותק מאינטרנט מהיר שאני משלם עליו ממיטב כספי, ומי שמחובר לחבילות ADSL יודע שזה לא מעט כסף כל העניין,בכל מיקרה בסופו של עניין צילצלתי שוב, ודרשתי זיכוי בגין הימים בהם גלשתי במהירות של מודם 28, אמרו לי טוב, תפנה למחלקת שירות לקוחות (טירטור).טוב, לא עשיתי הרבה רעש, ופניתי למחלקת שירות לקוחות, והם אמרו לי שהם יעבירו פנייה למחלקה הפיננסית שלהם, ויחזירו לי תשובה, אתם כבר יכולים לנחש שתשובה לא ממש קיבלתי. אחרי שבועיים התקשרתי אליהם שוב, שאלתי מה קורה עם התשובה שהובטחה לי? אמרו לי שבכלל לא היתה רשומה פנייה למחלקה הפיננסית, ושהם ירשמו עבורי פנייה נוספת, טוב, זאת כבר שיא החוצפה, אני צריך לרדוף אחריהם, ממש אחלה שירות, לבסוף התשובה שלי נענתה אחרי יום אחד בלבד, ואמרו לי שאני אזוכה ב 40 ש"ח בחשבון הבא שלי, אמרתי להם :nono: ממש לא! אני דורש זיכוי בגין 21 ימים שבהם לקח לי שעה להעלות אתר בישראל שלא נדבר על אתרים בחול שממש לא עלו, ולא נדבר על פינגים גבוהים במשחקי רשת, הם אמרו לי שהמחלקה הפיננסית לא יכולה לחזור בה מהחלטתה, אז אמרתי שאני אחזור בי מהחלטתי להתחבר לחברה שלהם, והיא אפילו לא חשבה לשכנע אותי אחרת, אז כך ניגמר הסיפור שלי עם קווי זהב 012. שירות חרא, ורמאות לשמה!

יום טוב לכם :hat:

אני חייב לציין שהינך צודק במאה אחוז על כך שעמדת על שלך ותמשיך לעשות כך!

הבעיה אינה נקודתית ואינה קיימת אך ורק עם ספק אינטרנט ספציפי כמו 012. הבעיה היא צוואר הבקבוק הקיים בין כל הספקים שרק הולך וניהיה יותר צר עם הזמן.

המחירים גבוהים ללא הצדקה, מהירויות נמוכות. כמעט ואף אחד לא מצליח לקבל מהספק את אשר הובטח לו. רוב משתמשי הפס-רחב הוותיקים בישראל, כבר התרגלו לכך ולצערי, אני ביניהם.

הייתי אומר שיש למה לחכות אך מצד שני, ממש אין למה לחכות. מדינת ישראל יכולה לחכות עוד הרבה זמן לפס רחב הראוי לשמו.

לדעתי, זו ממש בושה ואני בעצמי שוקל התנתקות עד לירידת מחירים דרסטית.

פורסם

לא משנה מה שאתה עובר שרת - תעבור לנטויזין אולי, אבל אל תחשוב אפילו את בזק בינלאומי כאופציה

כבר יהיה עדיף להשאר על 012 :)

נטוויז'ן בכלל לא משהו, אבל אתם חייבים להבין דבר אחד! כרגע, ואני מאמין שגם למשך זמן רב, אין ספק שיכול להבטיח מהירות שווה בכל ימות השבוע!!!!!!

משמע, לכל ספק תיהיה קריסה לפחות מס' פעמים בחודש. לכל ספק יהיו ימים בהם התעבורה לחו"ל ולפעמים גם בארץ תיהיה איטית במיוחד. לכל ספק יהיו מחירים גבוהים ואל תאמינו לססמאות של "אינטרנט מהיר ב17 דולרים בחודש" כי כמו שאמרתי כבר בעבר, אין יהודי פראייר.

בד"כ מה שאתה משלם, זה מה שאתה מקבל.

את החושבים, תעשו כבר בעצמכם!

פורסם

נטוויז'ן בכלל לא משהו, אבל אתם חייבים להבין דבר אחד! כרגע, ואני מאמין שגם למשך זמן רב, אין ספק שיכול להבטיח מהירות שווה בכל ימות השבוע!!!!!!

משמע, לכל ספק תיהיה קריסה לפחות מס' פעמים בחודש. לכל ספק יהיו ימים בהם התעבורה לחו"ל ולפעמים גם בארץ תיהיה איטית במיוחד. לכל ספק יהיו מחירים גבוהים ואל תאמינו לססמאות של "אינטרנט מהיר ב17 דולרים בחודש" כי כמו שאמרתי כבר בעבר, אין יהודי פראייר.

בד"כ מה שאתה משלם, זה מה שאתה מקבל.

את החושבים, תעשו כבר בעצמכם!

אני חייב להגיד שאתה טועה במקצת

לא יודע לגבי כל הספקים של ה אדסל, אבל עם 012, לפחות לי, לא היו בכלל בעיות

הם היו מעולים

המהירות הורדה והעלת קבצים כמו שהובטח לי, והכל היה בסדר

ולזה שאמרת שלכל ספק תהיה קריסה.. לא יודע לגבי כל הארץ

אבל הספק פה שיש בערד, הייתי פעם אחת מחובר 20 יום רצוף ללא בעיות *בכלל*

הרוחב פס היה כמו שהיה צריך להיות

וזהו

* e-r-a-n סיים את טיעוניו

:)

פורסם

אז כנראה שאתה בר-מזל... אני מכיר המון משתמשי 012 וספקים נוספים שפשוט סובלים מפינגים גבוהים, מהירויות הורדה נמוכות במיוחד בשעות העומס בערב ועוד!!!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים