קצת רשמים מהסאונד שקיבלתי פה היום בערב :) - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קצת רשמים מהסאונד שקיבלתי פה היום בערב :)


anatoli

Recommended Posts

אהלן אנשים,

לא דיון עם יותר מדיי פואנטה, סך הכל קצת חוויות מהיום בערב. הקדמה בקיצור: אני משתמש בקדמים מדגם Encore 705 משודרים של אומגה-אודיו, ויש לי עוד זוג של Encore 709 שאני לא משתמש בו בחדר בגלל שיש לו כמות גדולה מדיי של באס בשביל החדר שלי (לכן הוא בהשאלה לאח שלי הקטן). אתמול הייתי אצל חברנו NIRSES (וננצל את הבמה בכדי לאחל לו שוב להתחדש על הרמקולים שלו :)), ובחזרה השאלתי ממנו את המגבר החלש יותר שלו שלא בשימוש. הסיבה שלקחתי אותו היא שהוא מגבר שלמרות ההספקים הלא מרשימים נשמע טוב מאוד, וחשוב לא פחות, יש לו באס מאוד הדוק וצליל בהיר קצת (זה לפחות הרושם שקיבלתי מהאח הגדול שלו אחרי שהורדתי כמה וואטים). אז חשבתי לבדוק את המגבר הזה עם ה-709 ועם האוזניות שלי.

אז עם האוזניות זה לא זה, הצליל מאוד מפורט אבל בלי נפח שיש לאוזניות בדר"כ עם מגברים אחרים. אבל ההפתעה הגדולה הייתה מהרמקולים (שלמעשה חוברו ראשונים, אבל בשביל המתח אני מספר עליהם אחרונים).

חיברתי (בהתחלה היו לי בעיות של רעשים באחד מהערוצים, אבל הם נפתרו אחרי כמה ניסיונות), הדלקתי, מדהים! השילוב הזה של המקור עם המגבר ועם הרמקולים הוא פשוט לא נורמאלי. שמעתי מעט מאוד מערכות שנשמעות ככה. האימג' בעייתי מאוד אצלי בחדר לכן אני לא מתייחס אליו בדר"כ, אבל האיזון של הצליל, הפירוט, זה לא נורמאלי!! הבאס שלו יורד נמוך בצורה מדהימה, ובזכות המגבר הבהיר קצת הבאס לא משתגע אלא פשוט כל כך נכון ומדויק. המיד בולט בדיוק במידה הנכונה עם נוכחות אמיתית אבל בלי לגרום לצליל להישמע מאולץ או מלאכותי, הטרבל חד כמו סכין, מדויק בצורה לא רגילה, ומפורט ברמה שקשה להאמין. למרות הכל, אפילו לשבריר שנייה הוא לא נשמע בהיר או צורם. זה פשוט קשה לתאר את זה. אני רוצה להגיד "הטרבל שלו כל כך טוב שזה נראה כאילו הרמקול נבנה רק לזה", אבל זה נכון לגבי המיד והבאס גם כן. כאילו בצורה כלשהי הטוב מכל העולמות נמצא שם ביחד, כל אחד בולט כל כך, ולמרות זאת לא מתעלה על חבריו. כרגע מתנגן ה-1812 של צ'ייקובסקי, רעם התותחים נמוך מאוד ואמיתי מאוד, הרזולוציה כל כך טובה שגם הבאס, גם הווקאלים, גם כל תזוזה קטנה ברקע, כולם נשמעים כל כך טוב שהרמקול כאילו אומר לי "זה הכל?! פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח". באמת משהו שלא נתקלתי בו עד כה. מלמד אפילו את ה-K1000 שלי מאיפה משתין הדג, בכל אספקט אפשרי (מלבד הרעש לשאר הדיירים :)). עכשיו אני יודע שאני עושה בחוכמה שאני שומר את האוצר הזה אצלי עד שאוכל לתת לו את המערכת (הגברה וחדר בעיקר) שיעשו עמו צדק, זו מערכת שאפשר לחיות איתה שנים בלי בעיות. ללא כל ספק הדיל הטוב ביותר שעשיתי.

בתמונה הבאה אפשר לראות את ה-705 (עם הגריל) מול ה-709 (בלי הגריל) שימו לב כי ל-709 יש עוד וופר של 9" בכל שלא רואים בתמונות האלה בגלל שהוא פונה פנימה (התמונה לא מעודכנת, אבל הרמקולים עצמם לא השתנו):

img2565xk6.jpg

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:xyxthumbs:

רק מראה את החשיבות הגבוהה שיש להגברה טובה בסט אפ ושלא תמיד חייבים ללכת על הגברה יקרה בטירוף כי למגברים ישנים יש הרבה פעמים מה להגיד יותר טוב מחדשים יקרים להחריד.

ולגבי ה 709 שלך, הם טובים - כבר דיברנו עליהם בעבר כששמעתי אותם אצלך. שמור על האוצר. :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על איחולי הבריאות :)

הגיע הודעה מהדואר על חבילה, עוד לא יודע מזה (הולך לשם מחר בבוקר) נקווה שזה מה שאני מקווה שזה :)

ד"א, סטס (fire1ce בפורום) ביקר אותי היום. מעבר לזה שהגעתי למסקנה שה-D2 הוא נגן באמת מעולה למחיר שלו, ומעבר לזה שה-KOSS הוכיחו לי שוב שבמחיר המצחיק שלהן הן מטורפות! (וסטס גם עשה להן , וזה עוד לא נגמר, חכו לעידכונים ממנו בעתיד ;)), הוא גם שמע קצת את המערכת שלי. אני מקווה שהוא יחזור הביתה עוד מעט וייתן פה איזה פוסט קטן ;)

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם! הכן היום ביקרתי את אנטולי ורכשתי ממנו חומרים להמשך המודיגן על האוזניות. מודובר באוזניות KOSS KSC75 שאני ממש אוהב את הצליל שלהם.

אני כניראה מחר יפתח דיון נפרד על המוד שכבר בצעתי על האוזניות ועל המשך שאני עומד לעשות, היום אני פשוט כבר עייף מכדי לעשות את זה (הנסיעה לאנטולי היתה ישר אחרי העבודה ).

אני חייב לציין שמאד התרשמתי מהשילוב של ה Encore 709 והמגבר המדובר, הצליל מאוזן ונקי לחלוטין בקיצור כל צליל וצליל היה פשוט במקום שלו (התופים ממש הפתיעו אותי עם הבמה שלהם!). יצא לי גם לשמוע את ה AKG 1000 ואני חייב לציין שלא צפיתי לשמוע מהם במה כל כך מפורטת! אין מה להגיד חוץ מזה שאלו זוג מדהימות.

בינתיים לילה טוב לכולם.

ותודה לאנטולי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...