עבור לתוכן

כמה וולט (v) מספק המצת שברכב?

Featured Replies

פורסם

שלום.

כמה וולט (v) מספק המצת שברכב?

תודה לעונים. :xyxthumbs:

פורסם

12

פורסם

12 וולט...

ולמי שאמר תלוי במצב המצבר, אם למצבר יש שנתיים כבר אז המצב שלו לא טוב? זה שטויות במיץ מה שאתה מדבר...

כי ברגע שמניעים את האוטו אז זה לא משנה המצב כי האוטו יוציא 12 וולט...

זה תלוי במצב של המצבר רק אם האוטו לא מונע...

פורסם

זה פחות משנה בן כמה המצבר, משנה יותר אם הוא ריק או מלא.

ככל שהוא ריק יותר המתח ירד, ככל שהוא מלא יותר המתח יעלה מעל 12 וולט.

פורסם
  • מחבר

תראו לא הבנתי כלום. אם אני רוצה לחבר אליו מאורר של 12 וולט נניח של מחשב, אז המאורר יסתובב במלוא העוצמה שלו תמיד, או שלפעמים הוא יהיה איטי יותר?

אם האוטו דלוק הכוונה שלי, אז הוא מספק 12 וולט קבוע???

פורסם

שהרכב מכובה אז יש 12V בכל הרכב! ושהמנוע פועל אז האלטרנטור מייצר מתח של 14.5V

בקיצור שהמנוע מכובה 12 שהוא פועל 14.5

פורסם

גם אם הגנרטור מייצר 14.5 וולטי המצבר ויציא 12 כי ככה הוא עוצב יחד עם כל המערכות באוטו.

לגבי מצברים ישנים-דיי חשוב לשמור על רמת המים בהם במצב טוב ואז הם לא עושים הרבה בעיות וכמובן שסופו של כל מצבר הוא להגמר אבל זה לוקח זמן.

בכל אופן,שוב,הוא יוציא 12 וולט.

פורסם
  • מחבר

אז כשברכב דולק הוא יוציא 12 וולט קבוע? או 14.5 וולט?

פורסם

הרכב לא יוציא בדיוק 12 וולט.

תחילה, מתח הרפרנס הוא 12.6 וולט בדיוק.

חיבור התקן רגיש ישירות לסוללת הרכב דרך שקע המצית ללא מייצב ל-12 וולט בדרך יסתיים בהרס המכשיר לאחר זמן מה.

כל התקן אשר מיועד להתחבר לשקע הרכב מיצרן המכבד את עצמו יגדיר את מתח הכניסה כ- 12 עד 15 וולט לפחות, על מנת שהוא לא ישרף.

מתח נמוך יותר לא יגרום נזק, אז התמיכה פחות קריטית.

פורסם
  • מחבר

הבנתי תודה

פורסם

כדי לחבר מכשירים עדינים, מחברים מייצב. 7812.

פורסם

ובקיצור אפשר לחבר מאוורר ישירות למתח שיוצא מהרכב.

לבנות מיצב וכדומה סתם יהיה לא שווה את העבודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים