בדיקת מערכות 2.1 - יש מתנדבים? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בדיקת מערכות 2.1 - יש מתנדבים?


anatoli

Recommended Posts

אהלן אנשים,

שמתי לב שיש עניין דיי רב במערכות 2.1 שונות והתקציב הרבה פעמים דיי מכובד. עם זאת, כל היידע "המצטבר" בפורום פה בא מביקורות פה ושם או מזה שמישהו שמע כמה דקות איזו מערכת. אני רוצה לשנות את זה. מזה אומר בעצם? ביקורת רצינית ורחבה יחסית של חברי הפורום. בשביל זה צריך להתאסף כמה אנשים באיזה מקום עם כמה מערכות ולבדוק. אז מבחינת מקום זו לא בעיה, אני יכול לסדר משהו (או בבית, או במקום אחר שיש לי). אין לי בעיה לפנות כמה שעות טובות לעניין. גם מקור טוב וקבצים באיכות טובה בשביל לקבל בדיקה רצינית יש לי.

הבעיה שנותרת היא הגדולה מכולם, המערכות. יש דיי הרבה מערכות בשוק, כאשר אני מכוון לכיוון הממוצע ומעלה. X-230 ו-ATP3 הן ממש הגבול התחתון פה (ואת שתיהן יש לי, כך שזו נקודת התחלה). עכשיו צריך רק מערכות נוספות. הרעיון הוא בסוף לפרסם דיון עם פוסט גדול עם חוות דעת של כל המשתמשים על כל מערכת יחד עם ציונים אבסולוטיים ודעות סובייקטיביות.

אם יש אנשים שרוצים לעזור ולתרום, אשמח אם ייצרו איתי קשר (עדיף בפרטי, אבל לא חובה).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה עם יכולת הגברה ? ? לבוא להתרשם אפשר ? אולי תהפוך את הדבר למפגש הבא :) אני מצידי מאוד רוצה לבוא ולהתרשם.. כיוון שאין אצלי מקור מי יודע מה ואני עוד עובד על בניית מערכת לא רעה לחדרי. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לבדוק יכולות הגברה. במערכות 2.1 אין מגברים לאוזניות. להתרשם אני לא חושב שאפשר יהיה, לא יהיה מקום. קודם כל שיהיו מספיק מערכות (מה שאומר אנשים עם מערכות). הרעיון הוא לתת ביקורת כלשהי מטעם הפורום עצמו ולא מטעם האתר/מטעמי.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שכן (לפי המנינמום שהוא הציב...)

אם יהייה לי זמן אני מוכן לבוא לשמוע, אבל לצערי יש לי גם את הATP3 ככה שציוד חדש אני לא אוכל להביא :-[ (יש מבצ שאני אביא את הK518 שלי אחרי ששיפצתי את האקוסטיקה שלהם ;D)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי מצב אופטימלי יהיה שמספר גדול (10 איש לפחות) של חברי פורום יהיה נוכח במעמד, ובביקורת כל ציון לכל מערכת יהיה שקלול של ההצבעות מכל ה-10 (נניח) אנשים. וגם כמובן לרדת לפרטים של איזה מערכת בעלת סאונד טוב יותר לסוג כזה וכזה, איזה מערכת מתאימה לחדרים קטנים/גדולים יותר... אני חושב שהבעייתיות בביקורות היא הסובייקטיביות - לאחד זה נשמע טוב ולאחד לא, אבל לא ברור מה זה תכל'ס אומר על המערכת עצמה. אז להרחיב את הבדיקה יותר לכיוון האובייקטיבי, נראה לי כמו משהו שצריך להוות מטרה די ראשית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים, את העבודה השחורה תשאירו לי. כל מה שצריך זה אוזניים ורמקולים. עדיף שהם יהיו של אותם האנשים.

היצורים גם מוזמנים להגיע. חבר נוסף אומר שהוא יגיע עם ה-Z2300.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזו מערכת? אתה מדבר על הסטריאו? אם כן, היא לא ממש באותה הקטגוריה, אני מדבר על כיוון ה-2.1 של המחשב :)

בנוגע למקום, כרגע יש לי מקום שמתאים מאוד לצורך העניין. אם יקרה משהו שלא יספיק לנו המקום שם, תהייה בטוח שאני אהייה בקשר ;)

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...