פורסם 2007 באוגוסט 2118 שנים אני יודע שזה נשמע קצת מוזר ודפוק אבל איך עובדים בתור צוות?נניח אני מתכנת C++ ואני רוצה לבנות משחק\תוכנה אבל ברור לי שאני לא יכול לבנות אותה לבד בלי עוד מישהו אז אני רוצה לעבוד יחד עם חבר שלי שגם הוא מתכנת.אז איך מחלקים את העבודה? איך מחברים הכל ביחד? איך מתכננים והאם זה משנה שכל אחד כותב קוד בצורה שונה?
פורסם 2007 באוגוסט 2118 שנים קודם אתם צריכים לתכנן את המערכת, את האובייקטים השונים, הרברים שאתם מעוניינים לספק במערכת, את הפונקציות השונות שכל אובייקט יספק ועוד כאלה. אחרי שעשיתם את זה, אתם אמורים לחלק בין עצמכם את העבודה - מישהו אחד יעשה אובייקט מסויים, והשני יעשה אובייקט אחר. בסוף, תחברו הכל ביחד.
פורסם 2007 באוגוסט 2118 שנים אם אתה מדבר על תיכנות מונחה עצמים אז בעצם כל אחד עובד על ה"עצמים" (אין לי מושג יותר מידי על תיכנות מונחה עצמים... אני יודע בערך ואני ממש לא יודע את המונחים או מה שזה לא יהיה.... הנקודה מובנת אני מקווה)
פורסם 2007 באוגוסט 2118 שנים בפרוייקטי מערכות מידע קלאסיים אפשר לחלק את התפקידים לפי שכבות הפרוייקטאחד שיעסוק רק בהגדרות טבלאות DB , פרוצדורות ושאילתותאחד יפתח Assembly dll לגישה ל- DB באמצעות ה- פרוצדורות שהכינו לו מראשאחד יפתח Assembly dll שאחראי על הלוגיקה של הפרוייקט, תהליכים וכו אחד יפתח את ממשק המשתמש איש צוות נוסף יכול לעסוק בפיתוח תשתיות UI כמו UserControls CustomControls , אלה הם קומפוננטות שעשויות לחזור על עצמן במספר רב של מסכים.מנהל שלא עושה כלום ומרוויח כמו כל יתר אנשי הצוות יחד ואחת שתביא פיצות
פורסם 2007 באוגוסט 2118 שנים מחבר בפרוייקטי מערכות מידע קלאסיים אפשר לחלק את התפקידים לפי שכבות הפרוייקט אחד שיעסוק רק בהגדרות טבלאות DB , פרוצדורות ושאילתות אחד יפתח Assembly dll לגישה ל- DB באמצעות ה- פרוצדורות שהכינו לו מראש אחד יפתח Assembly dll שאחראי על הלוגיקה של הפרוייקט, תהליכים וכו אחד יפתח את ממשק המשתמש איש צוות נוסף יכול לעסוק בפיתוח תשתיות UI כמו UserControls CustomControls , אלה הם קומפוננטות שעשויות לחזור על עצמן במספר רב של מסכים. מנהל שלא עושה כלום ומרוויח כמו כל יתר אנשי הצוות יחד ואחת שתביא פיצות מישהי שמביאה פיצות זה אחלה.. ועכשיו ברצינות, תודה רבה לכל מי שהסביר. הבנתי עכשיו הכל
פורסם 2007 באוגוסט 2118 שנים במקומות שבהם המנהל לא עושה כלום רוב הסיכויים שלא יצא מזה כלום (מביא פיצות זאת השקעה נבונה ). בפרוייקטים גדולים מושקעים משאבים שהם לפעמים הרבה יותר גדולים מאלה שמושקעים בפרוייקט עצמו, רק לתכנון נכון. אם יצא לך לראות פיתוח של משחק למשל, אתה תמיד תראה מעיין דף שיש עליו ריבועים צבעוניים של שלבים כפונקציה של זמן. כל ריבוע זה שלב וההמשך ברור.
פורסם 2007 באוגוסט 2118 שנים קודם כל מחלקים את כל הנושאים למחלקות הכי קטנות שאפשר לחשוב, אחר כך כל אחד כותב מחלקות שסוכמו מראש.לכן אין התנגשות.
פורסם 2007 באוגוסט 2118 שנים אין ספק שהתכנון הוא השלב החשוב והקריטי ביותר בפרוייקט.אם לא מתכננים פרוייקט כמו שצריך ייתכן שבמהלך הביצוע נתקל בבעיות מסויימות (תמיד נתקלים בבעיות) שידרשו לרשום חלקים גדולים מחדשולבזבז זמן עבודה רב ויקר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.