אפשר לחבר את הPS3 לאינטרנט ע'י כבל רגיל למודם ושיהיה אינטרנט לשניהם? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אפשר לחבר את הPS3 לאינטרנט ע'י כבל רגיל למודם ושיהיה אינטרנט לשניהם?


rollcage

Recommended Posts

כי היום הזמנתי מבאג PS3 וחשוב לי שיהיה לי בPS3 המוכר אמר שצריך נתב חוטי או אלחוטי אז השאלה שלי זה האם אפשר פשוט לחבר כבל רשת מהכרטיס רשת שלי לPS3 ושזה בעצם כמו מחשב שני ואז שיהיה לי גם בו?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת נוחות ואסטטיקה רשת אל חוטית זה אידאלי אבל לא הפיתרון היחיד.

אם יש עוד כרטיס רשת במחשב אז אפשר לחבר את ה PS3 עם כבל מוצלב למחשב ולומר לו להשתמש באינטרנט של המחשב. זה לא אידאלי כי בשביל להשתמש בPS3 באינטרנט המחשב חיב להיות דלוק ומחובר . יש אולי דרך עם כרטיס רשת אל חוטית עם רשת ad-hoc אבל אני לא בטוח בדיוק איך מגדירים את זה או אם זאת אופציה. אם אפשר להשתמש ברשת אל חוטית זה כדאי בעיקר אם הPS3 נמצא רחוק מהמחשב. אם הוא קרוב אז חבל .

נתב אל חוטי זה עוד איזה 200-300 שקל .

במידה ויש לך שני כרטיסי רשת במחשב כבל מוצלב עולה בין 15-40 שקל (תלוי באורך יכול לעלות גם יותר) . כרטיס רשת נוסף במקרה שאין לך זה 50 שקל וב100 שקל אפשר לקנות היום כרטיס רשת אל חוטי.

אני לא יודע אם יש אפשרות להשתמש בכרטיס רשת אל חוטי ברשת ad-hoc הנה לינק למדריכים באתר של סוני:

http://www.us.playstation.com/support/ps3/gettingstarted/s_ps3_gs_si.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אפשרות אז לקנות עוד כרטיס אלחוטי ולחבר אותו למחשב? (יש כאלה כרטיסים שניראים כמו זיכרון נייד שמתחברים לUSB)

זה אפשרי בלי נתב אלחוטי?

אני חיפשתי את זה אבל לא מצאתי קוראים לזה ad-hoc wireless אם אתה רוצה לחפש בגוגל. אני יודע שה WII יודע לעשות את זה . יש כזה מחבר למחשב של נינטנדו (אבל לא חיבים את זה של נינטנדו) שבמקור שימש לחיבור ה DS אבל גם ה WII עובד איתו.

אם יש לך שני כרטיסי רשת על המחשב (בלוחות אם החדשים יותר זה די נפוץ שיש שני כרטיסי רשת מובנים) תקנה פשוט כבל מוצלב אלא אם המחשב נמצא רחוק מהקונסולה. כמו שליביו המליץ . לטווח ארוך כדאי לקנות נתב אל חוטי שיאפשר ליותר ממחשב/מכשיר אחד להשתמש באינטרנט. לי בבית יש רק מחשב נייח אחד (פעם היו שניים ) ונייד שמשתמשים באינטרנט והwii הצתרף לא מזמן. יש לי גם כרטיס אל חוטי בנייח כי היו לי פעם בעיות עם הקווי טלפון בבית והמודם היה צריך להיות בכניסה. כשיש לך מחשב נייד רשת אל חוטית ממש מוסיפה כי אפשר להעביר אותו ממקום בלי יותר מדי חוטים (אולי רק חיבור לחשמל) . בכלל בעתיד אנחנו הולכים גם לראות טלפונים ניידים שיכולים להתקשר עם רשת אל-חוטית במקום רשת סליולרית.

אם אתה רוצה לחסוך אז כבל וכרטיס רשת(אם חסר) . ואם אתה רוצה משהו לטווח ארוך אז אל חוטי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי תודה אבל עדין לא הבנתי אם אפשר פשוט לקנות כרטיס רשת ושהוא יזהה את הPS3? כי המודם שלי יכול להתחבר גם לUSB וגם לכרטיס רשת ואני מחבר אותו לUSB אז אם אני יקנה כרטיס רשת האם הוא יזהה את הPS3 ויאפשר לי לחבר אותו לאינטרנט בלי נתב?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...