עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיה מוזרה ב- ICQ: "מתחבר"-> "מבצע אימות"-> והחלון נעלם

Featured Replies

פורסם

שלום רב,

בעיה מוזרה ב- ICQ של חבר: הוא מקליד את המספר והסיסמא, לוחץ על "התחבר", בחלון מופיע: "מתחבר", ואז "מבצע אימות" והחלון נעלם.

למטה ליד השעון יש את הפרח בצבע צהוב, שלוחצים עליו מופיע החלון הראשי של בקשת הסיסמא.

ניסיתי להיכנס גם מהמחשב הזה ולא הולך, באיי סי שלי הכל תקין.

מה לדעתכם הבעיה, האם יש דיווחים על בעיה כללית?

תודה מראש.

פורסם

זה רק דבר אחד-וירוס.

או סריקת וירוסים ב avg או nod32 מומלצות, או שיחזור מערכת

פורסם
  • מחבר

וירוס נשלל ב- 100%. מדובר במספר איי סי ספציפי שלא עובד משום מחשב.

ניסיתי גם במחשב הזה ולא הולך, לפני 6 ימים ביצעתי טיפול יסודי:

כל הסריקות ב- "מצב בטוח":

1. סריקת הדיסק לגילוי וירוסים ע"י Norton AntiVirus 2003 מעודכן.

2. סריקת הדיסק לגילוי רוגלות ע"י Spybot - Search & Destroy מעודכן.

3. סריקת הדיסק לגילוי רוגלות ע"י Ad-Aware SE Personal מעודכן.

4. סריקת הדיסק לגילוי שגיאות ע"י סורק הדיסק כולל בדיקת סקטורים פגומים.

5. איחוי הדיסק ע"י מאחה הדיסק.

6. ניקוי קבצים מהדפדפן כולל מחיקת קבצי קוקיס, מחיקת היסטוריה והשלמה אוטומטית.

המערכת מעודכנת ע"י מיקרוסופט באופן קבוע.

לאחר ששללנו את כל האפשרויות מה זה יכול להיות? בכזה דבר לא נתקלתי בחיים.

תודה מראש,

גיא.

פורסם

התקנה מחדש ניסית?

פורסם

תבדוק רוגלות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.