אלבום מוזיקה קלאסית מיוחד מאוד להורדה חוקית ב-FLAC - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אלבום מוזיקה קלאסית מיוחד מאוד להורדה חוקית ב-FLAC


anatoli

Recommended Posts

בשעה טובה ומוצלחת, הורדת FLAC חוקית, איכותית, ומיוחדת מאוד.

האלבום הוא הקונצ'רטו(ים) של ברנדנבורג של באך. ההקלטה איכותית היישר מהרפובליקה הצ'כית (שמסתבר שבהקלטות של קלאסית הם דיי סבבה כי יש לי כבר כמה אלבומים מהמדינה הזאת :)). היופי של היצירה הזו מסגנון הברוק (לא רוק, ברוק - סגנון שנוגע לאומנות בכלל ולא רק למוזיקה, מתחיל בסביבות השנה 1600) הוא באותנטיות שלה. למרות הביצוע הטרי, הכלים הם אותם הכלים שהיו קיימים אז עם דגש מיוחד על שמירה על האותנטיות של היצירה. טובה מאוד, הזדמנות פז להיכנס לתחום הזה של המוזיקה ולהכיר כלים שלא שמעתם עד כה. מומלץ בחום.

http://www.rozhlas.cz/d-dur/download_eng

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי, על איזה כלים מיוחדים אתה מדבר? חוץ מצ'מבלו שבד"כ לא שומעים ביצירות מה200 השנים ההאחרונות אני לא שומע אף כלי "מיוחד".... יש הרבה אבוב (שאמנם בד"כ לא מנגן כל כך הרבה סולו, אבל עדין לא משהו מיוחד ודי נפוץ)

אבל יכול להיות שזה בגלל שאני שומע עם הK81 שכידוע לא הכי מתאימות למוסיקה קלאסית....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וינאמפ עם פלאג של FLAC. תחפש בגוגל.

IG, מעבר לכלים שלא נפוצים היום, יש עוד הבדל בין הכלים של פעם לכלים של היום. צורת הבנייה שלהם ולעיתים גם החומרים. כל אלה מתבטאים בצליל שונה. היו לי כמה הזדמויות לשמוע יצירות כמעט זהות שמבוצעות על כלים שונים שנבנו אחרת וזה משנה את הצליל מאוד. הכלים הישנים יותר נשמעים כאילו יש בהם יותר מרקם של צליל. זה פשוט משהו אחר. אני מאמין שאם תחליף לאוזניות נורמאליות עם מקור נורמאלי זה יהיה שמיע יותר מבחינתך :)

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נחמד מאוד, תודה על הלינק (:

משום מה, כשאני מקשיב לזה, עולה לי בראש ההשוואה בין מנורות לטרנזיסטורים, הטכנולוגיה החדשה יותר מדויקת, אבל לישנה יש איזשהוא קסם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...