פורסם 2003 במרץ 122 שנים אין מה להוסיף, פשוט צודק.בהתחלה הם היו פשוט חנות זולה שמספקת הכל, עם יחסי אנוש טובים עד שכנראה באמת עלה להם לראש והם שכחו שבשביל שיהיו קונים צריך לעשות רושם טוב ולהתייחס טוב ללקוחות...
פורסם 2003 במרץ 222 שנים לא פלא...לפני חודש הזמנתי משם מוניטור,הם יצרו איתי קשר שאין את זה ליבואן והאם אני מעוניין לחכות,אמרתי כן,מאז אני מנסה לבטל את ההזמנה ובטלפון לא עונים ולא מחזירים לי תשובות למיילים שלי...אתם חושבים שיבטלו לי את זה במקרה והם חוזרים? אין שום דרך לבטל את ההזמנה דרך האתר
פורסם 2003 במרץ 322 שנים בכל מקרה, גם אם הם ישרדו הם ישנו מאד את פניהם כי בעל הבית יהיה מישהו אחר. עד עכשיו, למרות העליה במחירים והירידה בשירות זאת הייתה מין חנות "ביתית" או "משפחתית" כזאת עם מחסן המציאות שלהם וכל זה. עכשיו בטח תשתלט עליהם איזו חברה גדולה והכל יהפוך למלוקק ו"מקצועי" יותר.בקשר להזמנות שהתבצעו באתר, נגיד שיעברו שבועיים עד שהחברה תחזור לפעילות (יכול להיות הרבה יותר) ואז המחירים בשוק יהיו כבר שונים. אבל לפי התקנון הם חייבים למכור במחיר שהיה ביום שליחת ההזמנה. מה הם יעשו אז ? האם הם יעמדו בהתחייבות שלהם או שהבעלים החדשים יתנערו ממנה ?
פורסם 2003 במרץ 322 שנים לא להיות תמימיםחברה כזו כבר לא חוזרת ובמיוחד לא על רקע הפירסומים כשכל אחד כבר נזהר מהם כמו מאש.אם יחזרו ובשם אחר זו כבר תהיה חברה אחרת שלא יהיה שום קשר בינה ובין פלונטר.
פורסם 2003 במרץ 422 שנים הם מתחייבים לספק תוך שבועיים, היות ועקב הסגירה, זמנית או לא, זה לא יתממש, אתה חופשי להזמין ממקום אחרגם אני הזמנתי מהם כרטיס מסך ולצערי (במחיר פגז) אני אזמין ממקום אחר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.