עבור לתוכן

בעיות בזוג כרטיסי 7900 GT (אחריות ושירות מצד היבואן)

Featured Replies

פורסם

שלום לכול חכמיי הפורום

לפני כ 9 חודשים קניתי זוג כרטיסי GT 7900 של XFX שאותם הרכבתי במערך SLI

על שניהם התקנתי קירוריי זלמן אבל לא בשביל להמהיר אותם אלא מכיוון ש לא הייתי מרוצה מהתיפקוד של הקירור המקורי.

לפני כ3 שבועות הם הראו סימנים של תקלה אז החזרתי אותם לחנות כדי שיחליפו לי אותם במסגרת האחריות.

מאז אין לי כרטיסי מסך

אני מצידי דרשתי פיצוי על כך שעברו יותר משלושה שבועות ועדיין אין לי כרטיסי מסך ובעל החנות אמר לי להיבואן ישלח לי זוג 7950

היבואן שלח לחנות רק כרטיס אחד שהלכתי כדי לאסוף אותו גיליתי שהוא שלח 7900 ולא הסכמתי לקבל אותו עד שיגיעו שני 7950

בעל החנות מסר לי לאחר יומיים שהיבואן טוען שהמהרתי אותם ולכן הוא לא חייב לשלוח לי כרטיסים בכלל ובגלל ש7900 הוא כרטיס

בסוף מחזור החיים שלו אז יש קושי בהשגתו

שאלותיי הם:

האם 3 שבועות הוא זמן סביר או מוגזם כדי להחליף שני כרטיסי מסך?

האם הייתם דורשים פיצוי שכזה?

האם בעיותיו של היבואן מענינות אותכם בהקשר לפרק הזמן המוגזם שלוקח לו להחליף את הכרטיסים?

האם נאמר למישהו מכם במעמד המכירה או על/בתוך האריזה כי החלפת הקירורים מבטלת אחריות (למרות שלא ביצעתי OC)

פורסם

שמע בעיקרון זה אמור לבטל כן.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים