עבור לתוכן

ATi משנה אסטרגיה-כל חצי שנה ספינת דגל חדשה

Featured Replies

פורסם

כנראה בעקבות השנה הקשה עם הדחיות ולא ממש הצלחות ATi החליטה לשנות אסטרטגיה.

לא כמו שנים קודמות החברה הולכת לשנות גישה ומתכננת לשחרר כרטיסים לשוק הגבוהה כל שישה חודשים!

אז ברבעון הראשון של 2008 יבוא כרטיס הכפול R670 , שהוא בעצם שני ליבות בכרטיס, אחריו בשישה חודשים יבוא R700 (זה אומר מאוחר יותר ברבעון השני של 2008) ואז עוד אחריי שישה חודשים R7XX וחוזר חלילה.

האסטרגיה החדשה של ATi כוללת תמחור אחר של כרטיסי המסך.

בעתיד כרטיסים לשוק הגבוהה של ATi יתמחרו במחיר של 300$+ תלוי בדגם, אם זה ספינת דגל הוא יעלה יותר.

כרטיסים לשוק הבינוני יתמחרו מ150$ עד 299$ ולשוק הנמוך מ79$ עד 149$.

לשוק הכי נמוך יקבלו מחירים של 79$ ומטה.

מקור:

Fudzilla

אפשר רק לקוות שהאסטרגיה בעתיד תהיה הצלחה :)

פורסם

נשמע די מבטיח מבחינתם.

פורסם

בקיצור , אנשים יתבאסו לקנות מחשב :)

גם NVIDIA , וגם ATI פשוט רצות מהר מדי , הן ישלמו על זה בעתיד , מבחינה כלכלית , כיוון שרוב האנשים הנורמלים מחליפים כרטיס מסך פעם בשנה וחצי שנתיים .

פורסם
  • מחבר

הם ירוויחו מזה בעתיד.

אנשים יאלצו לקנות כרטיס מסך חדש בתקופה יותר קצרה ממה שהם היו נוהגים.

פורסם

בסוף הכל יהיה קשור לאיכות המוצר.

אם הכרטיסים יתנו תמורה לכסף / יהיו חדשניים/ יהיו טובים מ NV ובמחיר זהה, ATI יצליחו.

אחרת, האסטרטגיה תקרוס מהר מאוד. די קשה לחדש כל חצי שנה ולספר לצרכן את אותו סיפור בלי קבלות.

פורסם

הם תמיד יכולים להרחיב את מחךקת המחקר והפיתוח שלהם.

אם הם יצליחו להוציא כרטיסים שחזקים אלה מאלה בהפרש של 10-30% כל חצי שנה, נראה לי שזה יכול לעבוד(כמובן אם המחיר יהיה נורמלי).

פורסם

אני אישית הולך לחכות למקור אחר ולא ל

מקור:

Fudzilla

.

בכל אופן זה נראה די שאפתני מבחינתם.

פורסם

בכל אופן זה נראה די שאפתני מבחינתם.

הם לא צריכים להוציא כל 1/2 שנה כרטיסים חזקים פי 2 מהגרסא החאחרונה.

זה כל הרעיון. להוציא הרבה כרטיסים שהכוח שלהם גדל לאט לאט ככה שמשחקים חדשים יותר שנגיד לא ירוצו על הגדרות מקסימליות על 9800, כי הם יצאו 1/2 שנה אחרי הכרטיס, ירוצו על רסא מחודשת שלRADEON שיצאה מבקביל או בסמוך ליציאת המשחק.

גאוני!! רק שזה יעבוד כמו בתאוריה...

פורסם

גם אינטל הציגה תוכנית דומה למעבדים. לדעתי זה סוף עולם המחשבים אם כל חצי שנה יהיה צורך במחשב חדש. החברות האלה לא מוציאות מוצר עד שהן בודקות שיש כמה חברות אחרות שהתוכנות/משחקים שלהן יעשו בעיות לבעלי המחשבים "הישנים", אפשר לראות את זה במשחקים כמו CRYSIS שעבד טוב מאוד על X1950 אבל NVIDIA גרמה לזה שחלק מהאפשרויות יעבדו רק ב DX10 (למרות שבפועל המשחק הוא DX9).

פורסם

הם ירוויחו מזה בעתיד.

אנשים יאלצו לקנות כרטיס מסך חדש בתקופה יותר קצרה ממה שהם היו נוהגים.

חלק יעשו את זה, האנשים הטיפשים אולי החכמים לא, אני מתכנן לשדרג בעוד שנה או שנתיים תמיד תזכור שהטכנולוגייה עפה והתוכנה די תקועה, עוד אין משחק שתומך 64 ביט מלא שלא לדבר על כפולי ליבה ועל כמה וכמה מרובעי ליבה.

אסטרטגיה טובה אבל בוא נראה מה באמת יצא להם מזה, יכול להיות גם אפקט הקברן, מה שאומר שהם יקברו מהר עקב זה שאנשים פשוט יתבאסו לקנות כרטיס מסך כל חצי שנה ויוותרו על קניית כרטיס מסך למשחקים באופן כללי, זה 2 סטירות וזירה אחת והקבר מחכה לבן אדם הנכון.

פורסם

אין קשר בין 64BIT למשחקים :kopfpatsch:

פורסם

גרפיקה גרפיקה, בנתיים בקושי יש משחק אחד שכיף לשחק אותו עם כל הטכנולוגיה המפותחת, ואל תתחילו להתחכם איתי ולזרוק לי שמות של עשרה כותרים שאתם הכי אוהבים, כי לא שיחקתם משחקים לפני 20 שנה ואין לכם מושג איזה ירידה ברמה נהייתה.

פורסם

לא בהכרח ירידה ברמה.

זה נובע משתי סיבות:

1) בעבר נהנית יותר כי החוויה מאז טבועה בך חזק (מה שנקרא נוסטלגיה).

2) כל הז'אנרים שרק נוצרו בעבר היו חדשים ומקוריים והיום הרבה יותר קשה לחדש ולהפתיע.

פורסם

אין קשר בין 64BIT למשחקים :kopfpatsch:

במערכות 32 ביט יש גבול לכמות הזכרון שאפשר להקצות ליישום (לצורך העניין משחק)

זה רק עניין של זמן עד שמשחקים יוכלו ליהנות ממערכות 64 ביט

פורסם

משחקים של העבר היו הרבה יותר מתוחכמים יותר קשים ויותר כיפים בהמון, והדבר האחרון ששמתי אליו לב זה הגרפיקה.

היום יש גרפיקה יש סאונד ובמעט מאוד מקרים יש גם משחק ששוה להשקיע תנשמה עליו, משחק שעשה הכל מצוין זה F.E.A.R אין תחום שהוא נכשל בו, להוציא תעבודה שהוא קצר מאוד אבל מהנה מאוד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים