עבור לתוכן

דנון ואונקיו, סתם שמות?!

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

להפיך ככל שהתנגדות הרמקול פחותה כך מגבר חלש יותר מסוגל לדחוף אותו !

דאמפינק פאקטור זה יחס זה יחס התנגדות המוצא של המגבר להתנגדות הרמקול כלומר 80

זה אומר שהתנגדות המוצא של המגבר היא לפחות 800 אום ,נתון זה חשוב כי הוא בעצם אומר שהמגבר הוא הדומינטי ולא הרמקול וכך בעצם אין השפעה על איכות הצליל עם סוגי רמקולים שונים !

אני לא בטוח שה 430 יותר טוב מהאונקיו 500 ,זה צריך לבדוק לעומק .

האות שנכנס לכל המגברים ב DTS או AC3 הוא זהה אבל ההבדל זה מה המגבר עושה איתו.

וכן יש 41 מצבים שונים של DSP .

הפרו לוגיק 2 לחלוטין תלוי במגבר שלך !

בבקשה קרא להנאתך :

http://www.yamaha.com/YEC/products/RECEIVER/REC_RX-V.htm

ולגבי הדאמפינג פאקטור תאלץ לקרוא טבלאות המגברים ששם ,ודרך אגב ימאהה זה החברה היחידה שאומרת ומתחייבת על דאמפינק פאקטור בגלוי !

בכדי למצוא את הנתונים האלה על חברות אחרות זה קשה מאד ואני אנסה לשחזר את האתר ששם קראתי את זה .

בקשר להתנגדות, אתה בטוח בזה?

כי ההתנגדות של אוזניות היא בד"כ גבוהה מאוד (32 אום).

ומה זאת אומרת אם רשום על רמקולים 4-8 אום?

בקשר לדאמפינג פאקטור, אני לא חושב שזה נכון שהאונקיו זה 40... זה ממש לא נשמע הגיוני בעיקר אחרי שאמרת שה430 זה 80 (פי 2?!? :o)

וגם בקשר למקודדים, לדעתי זה בדיוק אותו דבר בכל המגברים, כי כולם זה של חברת דולבי (והDTS של חברה אחרת) ובכולם זה בדיוק אותו שבב, אז למה שזה יהיה שונה?! (וגם זה לא נשמע הגיוני שהדולבי דיגיטל זה אותו דבר אבל הפרו לוגיק זה לא..)

ד"א, בימהה שלך, יש גם דולבי דיגיטל רגיל או שרק דולבי דיגיטלEX שזה 6 סנטר אחורי?

ומישהו מוכן להסביר יותר לעומק על הDSP כי זהממש לא ברור לי...חשבתי שזה רק כל מיני דימויים של חללים אקוסטיים...

ולא הבנתי איך זה מתקשר לפרו לוגיק ודולבי דיגיטל...

תודה רבה על כל המאמץ שלכם ועל התשומת לב! :hi:

פורסם

אוזניות זה משהו אחר כי האות שלהם לא עובר דרך המגבר המרכזי .

כמו שאמרתי לך ה 430 משתמש באותו מגבר כמו ה 630 ו ה 730 ולכן נתוני ההגברה היבשים זהים ,לגבי אונקיו זה נכון בקירוב (לפחות זה מה שהיה כתוב) שוב אין זה אומר בהכרח שה 430 יותר טוב (לדעתי הם דיי קרובים אבל צריך לבחון את זה לעומק).

לגבי שבב העיבוד -לחלוטין תלוי בחברה היא בוחרת איזה שבב עיבוד היא משתמשת ,אתה מתכוון למפענחים -כן הם זהים במגבר אבל אחרי פענוח האות נכנס ל מעבד ושם מתרחשים עוד דברים ,אחרת כל המגברים היו נשמעים בדיוק אותו דבר .

במגבר שלי יש לכל סוג אות 5.1 או 6.1 ,לפי בחירתי .

שלא תחשוב שאני אומר שהמגבר הזה הכי טוב ושהוא ברמה מעל כלום -לא ! הוא לדעתי מאד משתלם ,האיכות שלו הפתיע אותי מאד ולכן

הייתי רוצה שעוד אנשים "יהנו" מזה .

בקשר לDSP -לכל מצב שמיעה ! AC3,DTS ,פרו לוגיק 1 ,פרולוגיק 2 וסטריאו יש מצבי שמעיה שונים שהמגבר מסוגל לדמות

מה שאתה מכיר זה רק אפשרויות של אולם גאז ואולם רוק וספורט שיש בסטריאו אבל יש גם ל DTS

לדוגמה - DTS ES ,DTS MATRIX 6.1 וזה רק 3 מתוך 12 שיש לדוגמה אצלי ,כל אלא נמצאים גם ב AC3 (קצת פחות -יש 9 )

וכו וכו .

פורסם
  • מחבר

אוזניות זה משהו אחר כי האות שלהם לא עובר דרך המגבר המרכזי .

כמו שאמרתי לך ה 430 משתמש באותו מגבר כמו ה 630 ו ה 730 ולכן נתוני ההגברה היבשים זהים ,לגבי אונקיו זה נכון בקירוב (לפחות זה מה שהיה כתוב) שוב אין זה אומר בהכרח שה 430 יותר טוב (לדעתי הם דיי קרובים אבל צריך לבחון את זה לעומק).

לגבי שבב העיבוד -לחלוטין תלוי בחברה היא בוחרת איזה שבב עיבוד היא משתמשת ,אתה מתכוון למפענחים -כן הם זהים במגבר אבל אחרי פענוח האות נכנס ל מעבד ושם מתרחשים עוד דברים ,אחרת כל המגברים היו נשמעים בדיוק אותו דבר .

במגבר שלי יש לכל סוג אות 5.1 או 6.1 ,לפי בחירתי .

שלא תחשוב שאני אומר שהמגבר הזה הכי טוב ושהוא ברמה מעל כלום -לא ! הוא לדעתי מאד משתלם ,האיכות שלו הפתיע אותי מאד ולכן

הייתי רוצה שעוד אנשים "יהנו" מזה .

בקשר לDSP -לכל מצב שמיעה ! AC3,DTS ,פרו לוגיק 1 ,פרולוגיק 2 וסטריאו יש מצבי שמעיה שונים שהמגבר מסוגל לדמות

מה שאתה מכיר זה רק אפשרויות של אולם גאז ואולם רוק וספורט שיש בסטריאו אבל יש גם ל DTS

לדוגמה - DTS ES ,DTS MATRIX 6.1 וזה רק 3 מתוך 12 שיש לדוגמה אצלי ,כל אלא נמצאים גם ב AC3 (קצת פחות -יש 9 )

וכו וכו .

לגבי ההתנגדות, נראה לי שאתה ממש טועה בקשר לזה- ככל שהתנגדולת הרמקולים יותר גבוהה כך יותר קל למגבר להניע אותם. וראיתי את זה כבר באיזה פורום.

ובקשר למפענחים, בכולם זה אותו דבר, מה שגורם לשוני בין מה ששומעים בכל רסיבר, זה האיכות הגברה של הרסיבר- שזה כידוע, משפיע על כל הצליל שלו, עם או בלי שימוש במפענחים....

ובקשר לDSP של אולם קולנוע (לדוגמא) +DTS, זה מחייב שהסרט יהיה מקודד בDTS?

ויש לך גם פרו לוגיק1?!?! ???

ד"א, סטיראו 5CH זה גם סוג של DSP?

ואת האפשרות הזאת להשתמש בDSP בנוסף לDTS (או כל פענוח אחר), יש אפשרות כזאת גם ברסיברים אחרים??

ובתכלס, כמה מצבי DSP "טהורים" יש ברסיבר שלך?

תודה

פורסם

ציון -תפסיק לצטט אותי שההודעה שלי בדיוק מעליך .

לגבי ההתנגדות - לא מתוכח איתך .

ברור שאם אני רוצה להשתמש ב DTS הסרט חייב להיות מקודד בהתאם (כנ"ל לגבי AC3 )

ברור שיש פרו לוגיק 1

לגבי הסטראו 5 ערוצים אני לא בטוח שזה עובר עיבד מסויים ,זה עובר פיצול ולכן אני לא בטוח שזה נקרא מצב DSP (דעתי -לא)

ברוב הרסיברים יש מספר מצבים גם ל DTS ול AC3 לא רק אצלי .

21 מצבים טהורים של DSP

פורסם

ה5ch stereo הוא כן מצב DSP.

אפילו לפי yamaha.

פורסם
  • מחבר

ציון -תפסיק לצטט אותי שההודעה שלי בדיוק מעליך .

לגבי ההתנגדות - לא מתוכח איתך .

ברור שאם אני רוצה להשתמש ב DTS הסרט חייב להיות מקודד בהתאם (כנ"ל לגבי AC3 )

ברור שיש פרו לוגיק 1

לגבי הסטראו 5 ערוצים אני לא בטוח שזה עובר עיבד מסויים ,זה עובר פיצול ולכן אני לא בטוח שזה נקרא מצב DSP (דעתי -לא)

ברוב הרסיברים יש מספר מצבים גם ל DTS ול AC3 לא רק אצלי .

21 מצבים טהורים של DSP

טוב סליחה, זה מתוך הרגל...

(הפעם זה לא מעליך ;))

ו21 מצבים?! :o זה מלאאא

אם כך אז לא כל מצב מותאם לכל מפענח. ודולבי דיגיטל EX זה גם או שזה כבר מקודד?

ובבקשה, אכפת לך לפרט אילו מצבים יש?

אני יודע שזה הרבה, אבל אם לא אכפת לך

תודה רבה ;D

פורסם

אין לי כוח לעבור עכשיו על כל המצבים צר לי

וממש לא הבנתי מה אתה שואל לגבי הEX

"אם כך אז לא כל מצב מותאם לכל מפענח. ודולבי דיגיטל EX זה גם או שזה כבר מקודד?"

פורסם
  • מחבר

התכוונתי בשני שורות:

אם כך אז לא כל מצב מותאם לכל מפענח...

ודולבי דיגיטל EX זה גם או שזה כבר מקודד? (זה עוד מצב DSP או שזה מפענח של 6 ערוצים נדמה לי ???)

ובקשר לDSP, לא משנה אני כבר אחפש באינטרנט...

פורסם

אם אני מבין את השאלה שלך :

ה EX גורם למגבר לדמות DTS או AC3 שקודד במקור ל5.1 להיות מפוענח ל 6.1 .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים