wii עם היי דפנישן? כנסו רגע ותראו.. - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

wii עם היי דפנישן? כנסו רגע ותראו..


smulikon

Recommended Posts

ה הוא לא 720P או 1080i שזה מה שנקרא "HD READY" הוא מסוגל להוציא סגנל 480P שזה EDTV שזה לא בדיוק HD-TV אבל צריך חיבור של YPbPr שמסוגל להעביר HD-TV כי רוחב הפס של EDTV הוא בערך כפול מטלויזיה רגילה (480i )

הP וה I הם לprogressive scan ו interlaced . בP בכל תמונה יש את כל ה פיקסלים ב I יש רק חצי מהם ויש אלתרנציה בין השורות הזוגיות והאי זוגיות .

בקשר לחנות הזאת אני לא מכיר אותם המחיר שלהם גבוה ב100$ מהמחיר בחנות וזה לא כולל משלוח שיכול להגיע ל100$ נוספים ומכס ומעם של % 27.5. הקונסולה האירופית עולה כ 330$ כי המחיר שלה הוא 250 אירו.

בכל מקרה יש יתרון בקנית קונסולה אמריקאית כי המשחקים בדרך כלל יותר זולים באופן משמעותי (10-40% ) וגם הנקודות למשחקים קלאסיים עולות פחות ( במחיר של 746 נקודות אירופיות אתה מקבל 1000 אמריקאיות בגלל פער המטבעות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא גורם לזה שתוכל לשחק בדיסקים מ2 האזורים.

החנות וכו נשארת לפי האיזור למיטב ידיעתי.

וד"א , עידכון , אין 576P , אבל 480P תומך יפה בWIDE SCREEN

ליביו

ובעברית: לא משנה אם המכשיר הוא PAL או NTFS (שכחתי את המילה) ברגע שיש לך ציפ' אתה יכול לשחק במשחקים של 2 האיזורים?

אני צודק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

super paper mario הורס אירופיות(PAL) אחרי שהוא מתקין עליהן עדכון firmware של הקונסולה האמריקאית (NTSC) שהופך את הקונסולה ללא שמישה. המשחק יצא בארה"ב ראשון וכמה אנשים נשערו עם קונסולה מקולקלת בלי אחריות אחרי שהם לא יכלו לחכות בסבלנות לגרסה האירופית . לא התענינתי אם mario strikers גם עשה משהו דומה (הוא יצא לפני איזה חודשיים באירופה ולפני כמה ימים יצא בארה"ב)

רצוי לקנות משחקים מאותו איזור אבל זאת עובדה שהאירופים יותר יקרים אני חושב שזה בעיקר בגלל תרגום לשפות אירופיות. משחק כמו paper mario כולל כמות גדולה מאוד של טקסטים אז קשה היה להוציא אותו באירופה במקביל לארה"ב. אני לא יודע את הסיבה שstrikers יצא קודם באירופה חוץ מזה שבאירופה אוהבים כדורגל יותר לא נראה לי שהיתה בעיה להוציא אותו גם בארה"ב באותו זמן. אני יודע שב mario party היו בעיות באנגליה בגלל איזה מילה שהשתמשו שם שנחשבת גסה באנגליה אבל לא גסה בארה"ב(בכל מקרה המשחק נחשב לכשלון יחסית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...