Abit - יצרן בינוני שמנסים לפמפם בארץ או חברה אמינה, טובה ואטרקטיבית מבחינת מחיר? - עמוד 2 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Abit - יצרן בינוני שמנסים לפמפם בארץ או חברה אמינה, טובה ואטרקטיבית מבחינת מחיר?


atomic rooster

Recommended Posts

רק הדגמים היקרים שלהם שווים משהו, כל הדגמים הזולים האלה שעולים פחות משאר הלוחות של החברות המובילות הם פשוט לוחות עם קבלים סינים פשוטים שיכולים להשרף בקלות (וגם גרועים ל OC)

חוץ מזה מוציאה עדכוני ותמיכה רק ללוחות ה PRO .. לדגמים הזולים אין עידכונים

הקבלים הסולדיים זה דבר חדש לגמרי, עד היום כל הלוחות היו מיוצריים עם הכבלים הסיניים האלו, ולאף אחד זה לא הפריע, יש לי מחשבים שפועלים מעל ל10 שנים עם הקבלים הסיניים שאתה משמיץ כל כך.

בקיצור עניין הקבלים זה לרוב חרטא, אחלה הטעיה לצרכן הפשוט.

הלוחות הזולים של אביט בסדר גמור, ואין לי מושג מאיפה המידע שהם לא מוציאים עידכוני ביוס כי הם מוציאים, כנס לאתר שלהם ותראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני יודע יש מספר בעיות עם היבואן,

הרבה חנויות לא ממש ששות לעבוד איתו יש תלונות על טיב השירות שלהם (לחנויות)

למרות שהמוצרים שלהם מעולים אני חושב שבארץ המצב הוא של מוצר טוב ויבואן שלא ממש

תומך במלוא העוז במותג...

the Z-Guy

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד לא מזמן המוצרים שלהם נמכרו רק ב KSP (היבואן) כיום בנוסף ל KSP יש גם את PANDAS,LOGICPC,SKYPC ואולי עוד חנות (אלה חנויות שמורשות לפי האתר של ABIT). כניום קל יותר למצוא לוחות של החברה בארץ.

לפני כמה שנים הייתה אחת החברות הגדולות ויצרה גם ועוד כמה דברים, ניהול קושל של החברה גרם לנפילה שלה אבל הם נקנו ומאז חזרו למוטב (למרות שהם מיצרים רק לוחות ומוצרי אודיו).

המוצריםשלהם טובים מאוד ומקבלים ביקורות מצויינות, דור ה 965 שלהם לא היה מדהים ב OC אבל הלוחות שלהם היו זולים יותר. הלוחות החדשים (P35) ברובם מגיעים בלי UGURU שזה חיסרון אבל לפי מה שהבנתי אין בעיות עם OC (השבב חסר רק בלוחות הזולים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאין מחלוקת שאביט יוצרים מוצרים טובים עד טובים מאוד,

ולגבי איכות ההרכבה והמחשבה שמושקעים במוצרים,

אבל שוה הבעיה שלי היא עם מי שאני קונה ממנו את המחשב ,

ואני הייתי לידו במסדר מקרים מנסה להתקשר ליבואן המרכזי והבלוט ואין תשובה בכלל

ושיש מקבלים תשובות בעיתיות מבחינתי זה בעיה.

כי לי חשוב שיהיה מי שיעמוד מאחורי האחריות בלי שאני יצטרך להילחם במישהו כדי

לקבל את הזכויות שלי..

ושוב זה קרה לי בשני חנויות שונות ולא אני התקשרתי אלא נציג החנות בנוכחותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...