אמינות הקניה ב- Noa Comp - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אמינות הקניה ב- Noa Comp


iem

Recommended Posts

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אין שום סיבה שחנות כלשהיא תחייב את הלקוח להחזיר מוצר פגום באריזתו המקורית.

הלקוח רכש מוצר [תקין] בכוונה לעשות בו שימוש ולא בשביל שיתקלקל לו והוא יצטרך להחליפו.

מאותה הסיבה, כשרכשתם טלביזיה חדשה לבית, לא שמרתם את האריזה המקורית של המוצר.

מקסימום, אם מדובר ברכיב מחשב, אפשר להיות נחמד, לארוז את הבאנדל המצורף [אם קיים] בשקית ולהביאו עם המוצר התקול לחנות.

מה שכן, אם מישהו רוכש מוצר תקין, ורוצה להחליפו, כשהוא תקין, מכל סיבה שהיא, חובה עליו להחזירו לחנות באריזתו המקורית, על מנת שאפשר יהיה למכור אותו מחדש. כמוצר משומש כמובן.

כל חנות אשר עושה לכם בלגן כי המצר שרכשתם ממנה התקלקל והם התנו החלפתו או בדיקתו באריזה המקורית עובדת עליהם בעיניים ומורחת אתכם ורצוי ואפילו מומלץ שתפרסמו זאת על מנת יראו וייראו. זה לא משנה אם רכשתם את המוצר לפני חצי שנה, חודשיים או אפילו שבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, לא ידעתי.

אז אני מניח שיש לך מחסן קרטונים לכל האריזות של הרכיבים שאתה שומר בשביל האחריות?

בשביל לתקן/להחליף מוצר באחריות לא צריך אריזה מקורית - אחרת זה היה כתוב בחוזה.

צריך אריזה והכל כדי להחזיר מוצר וזה מובן בהחלט.

שלום לשלמה

אני לא מכיר אותך, אבל בחיי קניתי כ-50 מחשבים ואני מחזיק בבית 10 מחשבים, חלקם מתקלקלים. ולא, אני לא מחזיק מחסן של אריזות, בד"כ אני נפטר מהן לאחר מספר חודשים. אבל, לא כולם לא כמו נועה מחשבים. אתן לך דוגמה - מחשב שלי שנקנה בחברה בכפר סבא לפני כשנה עם לוח אם של הלך, לא היתה לי שום אריזה, חזרתי לחנות, קיבלתי חליפי במקום והלוח נשלח לבדיקה. לאחר מספר ימים הוצע לי להחליף או לשדרג ללוח חדש יותר בתוספת מחיר מאוד קטנה (כ-$30) מ P5B ל commando, והלכתי על זה.

אז, תן לי לשאול אותך - איך חנות אחרת מתנהגת שונה ללקוח? והחזירה לוח תקול ללא מארז? אענה לך - כי אכפת לה מהלקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנת אותו. למעשה, הוא התכוון לזה:

אין שום סיבה שחנות כלשהיא תחייב את הלקוח להחזיר מוצר פגום באריזתו המקורית.

הלקוח רכש מוצר [תקין] בכוונה לעשות בו שימוש ולא בשביל שיתקלקל לו והוא יצטרך להחליפו.

מאותה הסיבה, כשרכשתם טלביזיה חדשה לבית, לא שמרתם את האריזה המקורית של המוצר.

מקסימום, אם מדובר ברכיב מחשב, אפשר להיות נחמד, לארוז את הבאנדל המצורף [אם קיים] בשקית ולהביאו עם המוצר התקול לחנות.

מה שכן, אם מישהו רוכש מוצר תקין, ורוצה להחליפו, כשהוא תקין, מכל סיבה שהיא, חובה עליו להחזירו לחנות באריזתו המקורית, על מנת שאפשר יהיה למכור אותו מחדש. כמוצר משומש כמובן.

כל חנות אשר עושה לכם בלגן כי המצר שרכשתם ממנה התקלקל והם התנו החלפתו או בדיקתו באריזה המקורית עובדת עליהם בעיניים ומורחת אתכם ורצוי ואפילו מומלץ שתפרסמו זאת על מנת יראו וייראו. זה לא משנה אם רכשתם את המוצר לפני חצי שנה, חודשיים או אפילו שבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשמור קרטונים של מוצרים שקנית = לא הגיוני.

ולגבי שירות-

לפני כמה חודשים שרפתי בטעות את ה-7900GT שלי (אחרי שפירקתי והרכבתי את הקירור ואני לא יודע מה...).

מסרתי אותו לחנות ביום ראשון, בלי אריזה- רק הכרטיס+קבלה.

קיבלתי 7900GT אחר כבר ביום חמישי (אחרי שהוא נשלח למעבדות החברה ע"י החנות).

* החנות נמצאת בפ"ת- רויר מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא היו חייבים לעשות את זה אם הייתי מספר להם את מה שעשיתי בעצמי לכרטיס.

אבל אם באים בגישה של "אני לא יודע למה זה לא פועל?!?!" ,אז אתה יוצא נקי מהצד שלך ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכדי לממש אחריות על מוצר, אין צורך באריזה המקורית שלו. שבר/שריפה מהווים עילה לביטול של האחריות.

לכל החכמולוגים שהורגים את הכרטיסים שלהם, בחלק מן המקרים ניתן להבחין בזה - לפחות תקחו אחריות ואל תנסו לדפוק את המערכת. מי שרואה לנכון להכנס לאוברקלוק קיצוני, שייקח בחשבון את האפשרות שהחנות לא תראה לנכון לממש לו אחריות על הכרטיס (ודי בצדק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון לגבי חווית הקנייה שלי בנועה - זמן קצר לאחר פרסומי במדור זה יצרו איתי קשר מנועה והציעו לי ללכת על כרטיס דומה בתוספת מחיר, ולאחר משא ומתן הגענו לעמק השווה. כשאספתי את הכרטיס מהם אתמול, הם היו מאוד אדיבים ונתנו לי הרגשה שבאמת חשוב להם שאצא מרוצה למרות הכל. אז הכל בא על מקומו בשלום בסופו של דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...