Wiifit- מתי ואיפה!? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Wiifit- מתי ואיפה!?


Shane McMahon

Recommended Posts

מה זה wiifit?

http://www.youtube.com/watch?v=5oNVIcMnZh4

נינטנדו ממשיכה להפתיע. זה משחק שמשתמש בסוג של משקל דיגיטאלי כפול (לכל רגל יש משקל) . לפי דעתי יש לו כמה סנסורים לכל פד והוא יודע לאיזה כיוון הבן אדם נשען כי יש שם בדיקת יציבה(אפשר לראות את זה בסרט היותר מורחב של מסיבת העיתוניים של בE3 ). זה בערך קונטרולר רגליים לWII בדומה לשטיח ריקוד אבל קצת יותר חכם. בזמן ששטיח ריקוד יודע על לחיצה או לא המשקל הדיגיטאלי הזה יודע גם עוצמה וכיוון .

בקיצור המון פוטנציאל למשחקים וגם המון פוטנציאל לנינטנדו להרוויח עוד כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הדבר הכי מגניב שיצא לקונסולה נראה לי.

אני אישית ממש אהבתי ואני גם מאמין שזה יהיה מוצר נלווה לשלל המוצרים של ה בארץ.

בדיוק כמו שבאג וטויס אר אס מייבאים את ה , הם ייבואו גם את זה. הכל עניין של ביקוש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק כמו שבאג וטויס אר אס מייבאים את ה , הם ייבואו גם את זה. הכל עניין של ביקוש

ואני כמובן אקנה את כל הדברים האילו בebay כי אני לא רוצה לשלם לגנבים בארץ. 350 שקל למשחק בזמן שאני יכול לקנות אחד ב240 שקל כולל משלוח. קניתי שלט ושני נונצ'קים ועלה לי 230 שקל לשלט ו115 לכל נונצ'ק כולל משלוח. בארץ הם עולים 350 ו250 שקל בהתאמה.

כל דבר בארץ עולה בין 40 ו200% יותר ממה שאתה יכול להשיג באינטרנט . גם אם אני אשלם מכס (לא שילמתי על שום דבר חוץ מה עצמו שלא נשלח מebay ) זה עדיין יצא לי יותר זול. יש דבר אחד שאולי שווה לקנות בארץ שזה משחקים אירופים כי הם באמת עולים כ350 שקל באירופה (האירופים אוכלים אותה בכל פעם מחדש עם המטבע החזק שלהם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי, איך אתה קונה באיביי?

פותח חשבון בebay, פותח חשבון בpaypal עם כרטיס אשראי בינלאומי ואז מחפש מה שאני רוצה עם סינון של "שולח לישראל". מחשב את המחיר הסופי לפי המחיר +משלוח ואז קונה אם זה כדאי.

הסיבה היחידה לקנות בארץ היא אם המחיר +משלוח מחול גבוה יותר או לא משמעותי יותר גבוה מבארץ וגם מתי שיש מוצרים מעל השווי של 50$ צריך להתחשב במכס. יש עדיין בעיה לקנות בחלק גדול מהחנויות בחול כי הם כבר פגשו את ה "ישראלי המכוער" ומסרבים לשלוח לישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...