פורסם 2007 ביולי 2918 שנים אני רוכב על אופניים שנים מאשדוד לאשקלון ובחזרה. וכן, תמיד חבשתי קסדה. מתערב שאתה לא נוסע\נסעת על אופניים במשך יותר מ 3 ימים בלחץ. אתה בטח לא יודע אפילו מה זה אומר שיפטר, לפחות עד שלא קראת את התגובה הזאת והלכת לגוגל לברר...
פורסם 2007 ביולי 2918 שנים כאן יש את נוסחי החוק במדינות שונות בארה"ב:http://www.helmets.org/helmlaws.htmhttp://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=mandatory+bicycle+helmet+lawשים לב שהחוקים הם רק ב21 מדינות וגם הם רק לילדיםhttp://israel-rollers.net/modules.php?name=Forums&file=thread&topic_id=13520תקרא טקסט ורוד באמצעמה שכן...זה אולי יוריד את כמות הנפגעים על ידי זה שזה יוריד גם את כמות הנוסעיםאז כבר עדיף לאסור שימוש ברכב וזהו הרי הוא גורם למוותוגם לאסור על אנשים לעבוד באתרי בנייה...הרי מתים שםאסור לשחות...טובעים שםאסור לצנוח...אפשר למותאסור לחצות מעבר חציה..אפשר להדרסאסור לעשן....זה גורם למחלות ומוותשכחתי את אסור ללכת בחום בחוץ...אפשר להתייבשובכלל, אם רוב הפגיעות באופניים הם לא בראש אלה בשאר הגוף...אז למה לא לחייב לבישת חליפת מגן, זה ימנע פציעות
פורסם 2007 ביולי 2918 שנים מה שכן רוכבים צעירים ירגישו את עצמם super man הרי הם מגונים בראשואנשים עם רכב\קטנוע פחות ידאגו לבטיחות http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/somerset/5334208.stm
פורסם 2007 ביולי 2918 שנים מחקר בנושאמקווה שזה לא היה פה כברמבחר ציטוטים נבחרים:מדינת ויקטוריה: מספרי הנפגעים עם או בלי קסדות פחת משמעותית. הסתבר שאנשים רבים פשוט הפסיקו לרכב. היות ויש פחות רוכבים, יש פחות נפגעים בסה"כ. ניתן היה לצפות שאם קסדות אכן אפקטיביות במניעת פגיעות ראש, אחרי חקיקת החוק, ורמת חבישת קסדות של 75% (לעומת 31% לפני החקיקה) מס' פגיעות הראש היה פוחת בשיעור גדול בהרבה מאשר פגיעות שאינן פגיעות ראש. אולם בפועל מספר הנפגעים בשני סוגי הפגיעות השתנה באותו היחסניו-זילנד: חקיקת החוק הגדילה את שיעור חבישת הקסדות מ-43% לכדי 92%, אולם לא הביאה להפחתה יחסית במספר פגיעות הראש.מערב אוסטרליה: חקיקת החוק העלתה את שיעור חבישת הקסדות מ-39% ל-80%. ואמנם, נרשמה ירידה במספר פגיעות הראש. אולם מגמה זהה נרשמה בניו-זילנד לגבי כל הנפגעים בתאונות דרכים, גם אלו שאינם רוכבי אופניים (לדוגמה הולכי רגל). כלומר, אין כל קשר בין הגידול בשיעור חבישת הקסדות לירידה במספר פגיעות הראש(ההדגשה במקור)דרום אוסטרליה: למרות גידול בשיעור חבישת קסדה (40% לכ-90%) לא ניכרת השפעה כלשהי של החוק.המסקנה המתבקשת היא שהסיכוי של רוכבים חובשי קסדה ליפול מאופניהם גבוה פי 7 לעומת רוכבי אופניים שאינם חובשים קסדה. זאת, כנראה, בשל נטייתם לקח יותר סיכון (risk compensation), היות והם חשים שהקסדה מגנה עליהם מפגיעה.ההדגשה במקור
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.