עבור לתוכן

BioShock -הדיון הראשי�(ציונים ראשונים -10/10, 95/100 ,5/5 ,96% ,3X10/10 כבוד !)

Featured Replies

פורסם

לא, תראה למשל את QUAKE

יש בו משחקיות בלי עלילה

  • תגובות 964
  • צפיות 150.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

לא, תראה למשל את QUAKE

יש בו משחקיות בלי עלילה

אבל זה משחק שבנוי ל Multiplayer...

אותו דבר גם סדרת battlefield.

פורסם

בבקשה

פורסם

בשביל שמשחק יצליח הוא חייב קודם כל להיות מדהים מבחינה גראפית ובמקום השני העלילה.

הגרפיקה צריכה לכלול אלמנט של משחקיות זורמת. העלילה תמיד תהיה שניה למשחקיות.

לא ידעתי שפוקימון \הסימס וכו מדהימים מבחינה גרפית

בטח בגלל הזיקנה אני לא רואה טוב

גם מבחינת איכות אוקמי לא מדהים מבחינה גרפית

הגרפיקה שונה לא מדהימה ובכל זאת המשחק מצוין

בסופו של דבר כמו שאמרו זה איך שהכל מתחבר בין אם זה מסחרי או עסקי

משחק לא נמדד רק על גרפיקה

פורסם

בוא ונגיד אחרת

ראית משחק מצליח בלי גרפיקה טובה?

פורסם

כן

פורסם

בוא ונגיד אחרת

ראית משחק מצליח בלי גרפיקה טובה?

DK1/2

פורסם

DK1/2

בתקופה שהמשחק יצא הגרפיקה שלו הייתה מעולה.

פורסם

ראיתי הרבה

אני בעיקר מכיר את תחום הקונסולות

אז אני נותן דוגמאות מהקונסולות בדרך כלל אבל גם במחשב יש משחקים שמצליחים בין מסחרית-סימס

או בין איכות-Medieval 2 (לא שיחקתי רק ראיתי ביקורות)

בלי גרפיקה חדשנית \חזקה או כל תאור אחר

זה Medieval 2 לדוגמה-

931592_20061114_screen001.jpg

http://www.gamespot.com/pc/strategy/medieval2totalwar/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review

והציון שלו זה 8.8 בגימספוט

פורסם

דווקא הגרפיקה שלו טובה למדי בקרבות בזמן אמת.

אבל תחזרו לנושא הדיון שהוא BIOSHOCK.

פורסם

לדעתי מפתחי המשחקים לא מוגבלים בכלל ע"י החומרה

הם פשוט לא יפתחו משחקים שיעלו רק על מחשבים שעולים 20K ביום השחרור

קח למשל את OBLIVION שהAI שלו קוצץ ונאנס בגלל שרוב המחשבים בזמן השיחרור לא יכלו להריץ אותו כמו שצריך (וכאן בכלל אין קטע של הגדרות כמו למשל בגרפיקה ואפקטים)

אבל הנה קצת זמן אחרי הגיעו מעבדי CORE שהפכו לנחלת הכלל (ובכלל הגעה של DX10 וכרטיסי מסך עם כוח עיבוד מטורף) גרמו לניצוץ במוחם של המפתחים (דוגמא טובה זה מפתחי אססין קריד שאמרו שהפיתוחים האחרונים בשוק המעבדים וכרטיסי המסך גרם להם באמת לנסות את כל מה שהם רצו לעשות אי פעם במשחק (כולל הAI שקוצץ ונאנס של OBLIVION)

ולכן לדעתי משחק NEXT GEN אמיתי צריך להביא חידושים משמעותיים על כל הרבדים (AI גרפיקה ופיזיקה)

כמה שטויות במשפט אחד!

מעבדי C2D משתווים עם מעבדי K8 וגם פנטיום D, כשמדובר בהגדרות גבוהות.

מנוע הסורס ואפילו T4 של id מוכיחים לי כל יום מחדש שאפשר לפתח מנועים מדהימים על חומרה מוגבלת יותר, הייתי קורא לזה הרבה הייפ של DX10 לטובת מכירות.

"דובי זובי" פעם הסביר איך אפשר להגיע לרוב האפקטים ב-DX10 אפילו על DX9, צריך לחפש את הת'רד הזה.

פורסם

זה לא חדש שמרבית מהחברות שמפתחות את המשחקים המצופים ביותר, עושות את המקסימום שבמינימום בכל הנוגע לאופטימיזציות, מתוך אינטרס מובן מאליו... לגרום לקהל הגיימרים להשקיע כמה שיותר כסף בחומרה.

זה גם לא חדש שיצרניות השבבים ATI & NVIDIA עושות את המקסימום בלקדם את השוק כמה שיותר שלאט ולהוציא ליבה "מהפכנית" באינטרוואלים של חצי שנה לערך. זה טירוף.

את הטכנולוגיה שיש ל ATI/NVIDIA כיום, תחרות אמיתית יכלה לעורר עוד ב 2003.

פורסם

זה לא חדש שמרבית מהחברות שמפתחות את המשחקים המצופים ביותר, עושות את המקסימום שבמינימום בכל הנוגע לאופטימיזציות, מתוך אינטרס מובן מאליו... לגרום לקהל הגיימרים להשקיע כמה שיותר כסף בחומרה.

זה גם לא חדש שיצרניות השבבים ATI & NVIDIA עושות את המקסימום בלקדם את השוק כמה שיותר שלאט ולהוציא ליבה "מהפכנית" באינטרוואלים של חצי שנה לערך. זה טירוף.

את הטכנולוגיה שיש ל ATI/NVIDIA כיום, תחרות אמיתית יכלה לעורר עוד ב 2003.

אתה ראית את הדרישות? 8600 לDX10

כאילו אפילו 1950P יותר חזק מ8600[br]פורסם בתאריך: 9.08.2007 בשעה 22:56:35


כמה שטויות במשפט אחד!

מעבדי C2D משתווים עם מעבדי K8 וגם פנטיום D, כשמדובר בהגדרות גבוהות.

מנוע הסורס ואפילו T4 של id מוכיחים לי כל יום מחדש שאפשר לפתח מנועים מדהימים על חומרה מוגבלת יותר, הייתי קורא לזה הרבה הייפ של DX10 לטובת מכירות.

"דובי זובי" פעם הסביר איך אפשר להגיע לרוב האפקטים ב-DX10 אפילו על DX9, צריך לחפש את הת'רד הזה.

1.אתה מדבר על גרפיקה נטו ואני מדבר על כך שבדור הקודם הייתה בעיה רצינית להפעיל את הAI שבט'שדה רצו לעשות

2.הוא הסביר איך עושים את האפקטים שיש בקרייסיס גרסאת DX10 על DX9 וזה דרש CF של 1950XTX והביא הרבה פחות פריימים מאשר GTS אחד

הדבר שאני הכי מתלהב ממנו בDX10 זה העשן הריאליסטי יותר באותו כוח עיבוד והGS ובוא נגיד שקרייסיס לא בדיוק משתמש באפשרויות הרציניות של DX10

פורסם

2.הוא הסביר איך עושים את האפקטים שיש בקרייסיס גרסאת DX10 על DX9 וזה דרש CF של 1950XTX והביא הרבה פחות פריימים מאשר GTS אחד

הדבר שאני הכי מתלהב ממנו בDX10 זה העשן הריאליסטי יותר באותו כוח עיבוד והGS ובוא נגיד שקרייסיס לא בדיוק משתמש באפשרויות הרציניות של DX10

זה מה ש-MS$ רוצים שתחשוב, בתכ'לס תראה את המנוע המדהים הזה שרץ על OGL בכלל.

http://www.gamespot.com/video/939980/6172366/id-tech-5-demo-video-feature?pid=939980&sid=6172366

פורסם

חבר'ס מילא המשחק היה יוצא ואז הייתם אולי מבלבלים את המוח על דברים אחרים

אבל המשחק עוד לא ייצא, כך שאין לכם זכות ;)

יאללה תחזרו לנושא

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים