סאונד ופיוזים, יש השפעה ? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סאונד ופיוזים, יש השפעה ?


KoM

Recommended Posts

אני במהלכים כרגע של שידרוג המערכת בסלון למערכת קולנועית חזקה ואיכותית ממה שהיה, יש כבר רמקולים חדשים מחשב חדש ומגבר משודרג ועוד כל מיני דברים שאפרט עליהם בהמשך אם תרצו (תמונות...)

השאלה שלי כיום היא כזאת, יחד עם אבא שלי הלחמתי על הכבלים של הקידמיים והאחוריים בתים לפיוזי הגנה כדי שבמקרה והמגבר ישתגע (אנחנו שומעים בווליומים מטורפים לפעמים בסרטים) אז הרמקולים לא יקבלו פצצה וישרפו אלא רק הפיוז ילך. רציתי לדעת האם יש השפעה כלשהיא מבחינת איכות שמע כאשר אני מוסיף פיוזים כאלה על כבלי הרמקולים (כבלים של PROEL), האם צריכים פיוזים מיוחדים להעברת ? או רק שיוכלו להשרף במקרה של עוצמה גבוהה מדיי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מניסיון מר של פעם, שילוב של ילד קטן מדבר חזק ורמקולים ישנים ועייפים :

הילד רץ סובב את הכפתור של הווליום והרמקולים עשו את רעידותם האחרונות ומתו... הילד בכה אגב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיקר עכשיו גדלת והתגברת על זה :)

בכל מקרה, בעיקרון יש פיוזים שמשתמשים בהם לסאונד (כמו מה שיש במערכות ברכב) אבל אני לא יודע עד כמה זה באמת קריטי. לדעתי סך הכל צריך להוריד באפשרויות של הרסיבר את הווליום של הערוצים ככה שגם אם מישהו יקפיץ את הווליום גבוה מדיי לא יקרה שום דבר למערכת.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי אתה מבין הכול מהכול בסאונד...יש מצב אתה עונה על השאלה שלי--כמה דיונים למטה...על הרמקולים המדפיים E20?

לפותח הדיון...ראיתי שמישהו עשה את זה פעם את מה שעשית עם הפיוזים...הוא אמר שזה לא מוריד מהסאונד (דיי מזמן ראיתי את זה אצל שכן של חבר ושאלתי אותה שאלה כמוך אם זה מוריד איכות או דברים כאלה) בכול מקרה הוא אמר שלא אבל לא יצא לי לשמוע את המערכת שלו לפני הפיוזים ואחרי הפיוזים ככה שאין לי מושג הערכתי כולשהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...