Tomerb1 פורסם 2007 ביולי 14 Share פורסם 2007 ביולי 14 לא יודע מה איתכם אבל דווקא אני קניתי בKSP והיה דווקא בסדר... קניתי משם לוח אם + זכרונות +הארד דיסק + ספק שהתקלקל לי הארד דיסק החליפו לי אותו בדגם החדש בלי שום דרישה לתשלום נוסף... אבל דווקא התאכזבתי שקניתי מהם את הספק נתנו לי חרא ספק JTC של "500" וואט והוא בקושי מחזיק את המחשב. מה כן? אני יכול להמליץ לך על פנדה קניתי משם את 3 מחשבים + עכבר ואני מרוצה מאוד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
duk4u פורסם 2007 ביולי 14 Share פורסם 2007 ביולי 14 ממש לא קשור לסרט נע או לא סרט נע.כבר ראיתי חנויות שמרכיבות מחשב אחד בשבוע, שעושות את העבודה הכי גרועה בעולם, ודווקא בסניף של KSP שאני קונה בו, אני יודע שכל מחשב חדש עבר בזמנו (לא יודע איך זה עכשיו, לא הייתי שם שנה +) בדיקת מאמץ בכמה תוכנות כדי לוודא שהכל בסדר. אגב, כשאני קניתי את המחשב שלי לפני 4 שנים ב-KSP, הכבלים של הספק באו כמו שצריך, אסופים ביחד עם אזיקון בצד המארז.ממש חולק עליך, כן קשור סרט נע או לא סרט נע, ואסביר את עצמי...שיש לחץ על טכנאי להספיק להרכיב מחשבים בזמן קצר, אז תסכים איתי שהוא לא ידקדק בקטנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MoRtZkInG פורסם 2007 ביולי 14 Share פורסם 2007 ביולי 14 אתה יכול לחלוק עלי עד מחר, אבל העובדות הן שאני מכיר מקומות בלי לחץ שהרכיבו חרא, ואני יודע על מקומות עם לחץ שלפני כל שיחרור של מחשב הריצו עליו סט בדיקות לבחינה של המעבד, הלוח, הספק, הזיכרונות והכרטיס מסך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pika007 פורסם 2007 ביולי 14 Share פורסם 2007 ביולי 14 לא קשור סרט נע/לא סרט נע.אני עובד בחנות מחשבים, אחת מהנורמליות. בין השאר, גם במעבדה- גם מרכיב מחשבים. יש ימים (בעיקר לקראת סוף החודש) שיש עומס לא נורמלי של מחשבים להרכבה, ועדיין-לא משנה עומס לא עומס, תמיד דואגים שהכל יהיה פיקס, להלן:החיבורים של המארז ללוח מלופפים בצמה מסודרת+אזיקון פלסטיקכבל ה IDE יקופל בצורה מסודרתכבל/י SATA ילופפו לקבלת צורה מסולסלת (דומה לחוט שמחבר את הטלפון לשפופרת) שמקלה על סידור החוטים במארז.כל כבלי החשמל יסודרו עם אזיקוני פלסטיק כנדרש.אז כן, בחנות טובה, גם שיש עומס- מדקדקים בקטנות. תמיד.-בנוסף, כל מחשב, גם שיש עומס, עובר בדיקות עם תוכנות כמו שצוין ע"י mortzking. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 אני יכול להגיד לכם שהרגע קראתי 9 עמודים, של קרירין מתווכח (ובאותו זמן מוכיח שהוא לא יודע לכתוב, למרות שגם אני לא יודע כל כך) אם אסוס טובה יותר מגיגה, אני רוצה לומר לכם שכרגע יש לי, מחשב שנקנה באיזה חנות (אני אפילו לא ידוע איזה ) והוא עובד בסדר למעט תקלה בכרטיס מסך או בלוח אם או בספק, כרטיס מסך אחד (של INNO3D) הלך, אז קניתי כרטיס של אותה החברה (IN') עכשיו שוב היו לי תקלות, כמובן שהסקתי כרטיס מסך וכו', בקיצר החלפתי כרטיס, והמחשב לא עבד, ניקתי את הלוח אם קצת, (יש לי קומפרסור בבית)פתאום הוא עבד. זה למשל דוגמא לבן אדם (קצת אהבל) שלא שמר לע המחשב שלו אז היו תקלות, וללא כל קשר לחברה/חנות חנות שממנה קנה. נ.ב יש לי לוח של אסוס (קרירין) ושניים מה4 חיבורי USB לא עובדים, אז מה בגלל זה חברת אסוס היא על הפנים? אני לא חושב... יש כבר 4 אנשים בדיון שהיה להם בעיות אם גיגביט אז אולי אסוס גם לא הכי אמינים -אני לא יודע אבל להגיד שגיגביט חברה מצוינת זה טעות לחברה מצוינת יש 1% או פחות בעיות במוצרים ומאוד קשה לי להאמין שגיגביט אומדת בזה לא, זה רק אומר שאתה כנראה שונא את ה-XBOX 360 הידוע לשימצה, ואת GIGABYTE הידועים לא פחות. שאמרתי בעבר שיש בעיות חומרה ל360 לא האמינו לי בסופו של דבר שמיקרוסופט הודתה בבעיה יתעצבנו שצדקתי -ולדעתי זה רק עניין של זמן עד שידפק לך מוצר של גיגביט או שתקבל מוצר מקולקל מראש -לפחות יש אחריות בארץ אז זה פחות בעיתי טוב לנושא-אם KSP כל כך חראה בשרות איזה חנויות נורמליות יש באזור השרון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
duk4u פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 לא קשור סרט נע/לא סרט נע.אני עובד בחנות מחשבים, אחת מהנורמליות. בין השאר, גם במעבדה- גם מרכיב מחשבים. יש ימים (בעיקר לקראת סוף החודש) שיש עומס לא נורמלי של מחשבים להרכבה, ועדיין-לא משנה עומס לא עומס, תמיד דואגים שהכל יהיה פיקס, להלן:החיבורים של המארז ללוח מלופפים בצמה מסודרת+אזיקון פלסטיקכבל ה IDE יקופל בצורה מסודרתכבל/י SATA ילופפו לקבלת צורה מסולסלת (דומה לחוט שמחבר את הטלפון לשפופרת) שמקלה על סידור החוטים במארז.כל כבלי החשמל יסודרו עם אזיקוני פלסטיק כנדרש.אז כן, בחנות טובה, גם שיש עומס- מדקדקים בקטנות. תמיד.-בנוסף, כל מחשב, גם שיש עומס, עובר בדיקות עם תוכנות כמו שצוין ע"י mortzking.אכן חנות שמכבדת את עצמה אמורה לעשות כן, מעולם לא טענתי שאין כאלו חנויות אפילו ציינתי אחת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sausage פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 אני אישית מכיר מישהו שעשה את הבדיקות למחשבים באקסלנט : זה לא מבטיח כלום ונראה לי שהוא הראשון שיודה בזה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ShayGTi פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 אז תרשה לי להתנשא עוד פעם אחת. KSP מוכרת הרבה מחשבים והרכבת מחשבים נעשת שם בסרט נע. ולכן בשום אופן לא תקבל הרכבת מחשב בצורה נאותה.אז פתחת את המחשב והכבלים היו במקום, איזה יופי... מאווררים במקום ממש מצויין. ואני מניח שגם המעבד היה במקום לא? או שאני טועה...ממש פנטסתי...אתה ממשיך עם השטויות שלך. כנראה אתה מכיר את איכות ההרכבה של המחשב שלי יותר טוב ממני.אולי גם אתה מצפה שהמחשב יגיע עם חשפנית, עדיפות לדאבל די.לא משנה מה יגידו לך אתה תישאר עם טירוף בעיניים בכל מה שקשור לKSP אז לבריאות שיהיה לך.אני יודע שאת המחשב שלי הרכיבו מצויין וש5 שנים אני לקוח של KSP ואין לי בעיות, אתה רוצה לא להאמין? זכותך.יום טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 להגיד שהחנות לא אמינה כי קונים שם הרבה והם עובדים לא טוב בגלל הלחץ זו סתם הוצאת דיבה. יש לך הוכחה לאיך הטכנאים בסניף X עובדים? לא. אין קשר בין כמות המחשבים שצריך להוציא לאיכות שבה עושים את זה. יש אנשים שיודעים לעבוד בלחץ, הכל תלוי בתקנים של החנות ובנהלים שאיתם הם עובדים. אני לא אומר ש KSP עושים את זה בצורה טובה בהכרח, אבל גם אי אפשר סתם להשמיץ. המחשבים של Dell גם מורכבים בסרט נע, ולא תרתי משמע. אז מה, הם לא מורכבים טוב? זה שטויות. בקשר ל KSP- לפי סיפורים מסויימים שנשמעים פה, בהחלט יש בעיות עם האחריות שלהם. זה שהם שומרים לעצמם את הזכות להחליף 7600GT מסויים לאחד אחר במסגרת אחריות זו חוצפה (ולדעתי גם עבירה על החוק, וזה שהם כותבים את זה בחוזה זה לא קביל משפטית). כמו שאמרו, יש כרטיס X שעולה 1000, לדוגמה, ויש כרטיס Y שעולה 800. זה שכתוב על שניהם 7600GT לא הופך אותם לאותו כרטיס. אבל, אני בהחלט לא מסכים עם דברים אחרים שנאמרו פה: א. החנות ממש לא אשמה בכמות הרכיבים שקונים שם ונדפקים! בזה אחראים אך ורק היצרנים. במה KSP אשמה ש GIGABYTE, לדוגמה, יצרה לוח אם דפוק לעזעזל?! מה הקשר לחנות? אותו לוח בדיוק היה יכול להגיע לכל חנות אחרת. אתם פשוט מדברים שטויות. ב. אני אישית נתקלתי שם במוכרים סבירים ושירות סביר. לא שיא הנחמדות, אבל מה שצריך- עשו. כמו כן אני מכיר חבר שקנה שם מחשב והוא הורכב בסדר. כמובן שמקרה אחד גרוע כבר מספיק בשביל להראות שאולי השסטנדרטים שלהם לא מספיק גבוהים, אבל שוב, אני לא בטוח שכדאי להכליל מקרה בודד על הכל. אז שוב- הסקר הזה ממש לא רלוונטי, אין שום קשר בין החנות לאיכות הרכיבים של יצרנית החומרה. החנות צריכה לטפל בלקוחות שלה כמו שצריך ואולי בזה KSP לוקים בחסר. כל אחד שיחליט בשביל עצמו. בנוגע למוכרים ב KSP: אני חייב לציין שיש נק' אור אחת. המוכרים ב KSP, לעומת מקומות אחרים, לא מנסים לעבוד על אנשים תמימים ולהגיד להם ש 5200 זה הכרטיס הכי טוב שיש וכו'. הם אומרים "שמע, אם אתה רוצה מחשב למשחקים כדאי שתוסיף כסף וכו'". ד"א, תוסיפו לרשימת החנויות הטובות את למיר (www.lamir.co.il). הם סופר מקצוענים, בלי קומבינות, בלי שטויות. המוכרים בעלי ידע רב, מעבדה טובה, בעלים שגאה בחנות שלו. מה שכן- אין הרבה מבחר והם לא זולים. אבל מי שרוצה לקנות מחשב מורכב וגר בסביבה- הייתי ממליץ לקנות שם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 יש כבר 4 אנשים בדיון שהיה להם בעיות אם גיגביט אז אולי אסוס גם לא הכי אמינים -אני לא יודע אבל להגיד שגיגביט חברה מצוינת זה טעות לחברה מצוינת יש 1% או פחות בעיות במוצרים ומאוד קשה לי להאמין שגיגביט אומדת בזה שאמרתי בעבר שיש בעיות חומרה ל360 לא האמינו לי בסופו של דבר שמיקרוסופט הודתה בבעיה יתעצבנו שצדקתי -ולדעתי זה רק עניין של זמן עד שידפק לך מוצר של גיגביט או שתקבל מוצר מקולקל מראש -לפחות יש אחריות בארץ אז זה פחות בעיתי 4 אנשים, שאתה לא יודע איפה הם קנו את המוצרים שלהם, באיזו רמה הם הורכבו, באיזה תנאי חום הם עבדו ואיזה אוברקלוק הם עברו, לא נחשבים, כמו שכבר אמרתי לך, אם נדפק כרטיס מסך אחד, זאת החברה, לעומת זאת, אם נדפקים ארבעה, זה כנראה הלוח אם או הספק כוח, שאמרת בעצמך שג'נרי. בכל מקרה, אם הלוח שלי ידפק, סביר מאוד להניח שזה יהיה בגלל האוברקלוק ולא בגלל פגמי ייצור קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Hellgrace פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 תפסיקו להשמיץ חנויות סתם - יכול להיות שנפלתם על סניף עם עובדים דפוקים,זה הכל.והרבה בעיות חומרה? איך זה בדיוק קשור לחנות? הרכיבים הם בדיוק אותם רכיבים,זה לא משנה מאיפה תקנו אותם.הם מזמינים את הרכיבים מהחברה וזה נשאר סגור בקופסא כמו שזה יצא מהמפעל - מה לעאזאל זה משנה מאיזה חנות אתם קונים את זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 יש חנויות שנזהרות יותר ויש חנויות שנזהרות פחות כשהן מרכיבות מחשבים, כשאתה מרכיב מחשב בלחץ, תמיד יכול להיות שבטעות עיקמת איזה קבל, שאחר כך יעשה בעיות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sex$Booster2007 פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 אתם עדיין דנים על זה? שיט כנראה שUNDERTAKER לא קבר את הנושא הזה, לרוב האנשים יש חוויות מזוויעות עם KSP כמו לחברים שלי שסיפרתי מקודם, ולהמון אנשים אחרים אני למשל, קניתי רק מאוורר ZALMAN VF700 לכרטיס מסך ועוד משהו ועובדים מצוין. בדברים קטנים כאלה KSP הם די בסדר, אבל למחשב רציני ממש להתרחק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 4 אנשים, שאתה לא יודע איפה הם קנו את המוצרים שלהם, באיזו רמה הם הורכבו, באיזה תנאי חום הם עבדו ואיזה אוברקלוק הם עברו, לא נחשבים, כמו שכבר אמרתי לך, אם נדפק כרטיס מסך אחד, זאת החברה, לעומת זאת, אם נדפקים ארבעה, זה כנראה הלוח אם או הספק כוח, שאמרת בעצמך שג'נרי. בכל מקרה, אם הלוח שלי ידפק, סביר מאוד להניח שזה יהיה בגלל האוברקלוק ולא בגלל פגמי ייצור תיראה בניגוד למוצרים גדולים אין לי פה דרך מדעית או עובדתית להוכיח לך שהם לא עומדים באחוז אחד או פחות פגומים אבל אתה גם לא יכול להוכיח ש-כל ה4 עשו OC כי אני אישית לא עשיתי ואתה יודע מה האיוורור גם לא משהו אבל כרטיסים אחרים ורכיבים אחרים שרדו בסדר אז אולי יש בעיות בסדרות 9800פרו\6600GT שנובעות מהליבות או הזכרונות וכו שגיגביט ויצרניות אחרות רק מרכיבות ואולי יש בעיה בהרכבה או בחומרים האחרים שגיגביט קונה\מרכיבה בכל מיקרה אני לא לקוח מרוצה -ואולי אני לא יהיה מרוצה מאסוס בעתיד אני לא יכול לדעת- מה שכן אני רחוק שנות אור מלחשוב שהם חברה מצוינת בעניין KSP שהיתי בחנות ראיתי שהם מוכרים איזה LCD גנרי ויש כמה דגמים של החברה הזאת על המדפים אבל גם ראיתי איזה אנשים קונים שם וחיבים להגיד שהלקוח שקנה לפני היה או מרושש או קמצן ושמוכרים מחשב ב2000 שקל כולל מסך זה די מובן שיהיו תקלות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2007 ביולי 15 Share פורסם 2007 ביולי 15 אז אולי יש בעיות בסדרות 9800פרו\6600GT שנובעות מהליבות או הזכרונות וכו שגיגביט ויצרניות אחרות רק מרכיבות ואולי יש בעיה בהרכבה או בחומרים האחרים שגיגביט קונה\מרכיבה בכל מיקרה אני לא לקוח מרוצה -ואולי אני לא יהיה מרוצה מאסוס בעתיד אני לא יכול לדעת- מה שכן אני רחוק שנות אור מלחשוב שהם חברה מצוינת טיפש באמונתו יחיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.