למבינים בגיטרות. - עמוד 11 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למבינים בגיטרות.


Odedb52

Recommended Posts

  • תגובות 198
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מצטער שאני נכנס מאוחר, אבל אני חייב להסכים עם מנדי, האמט לא יותר מנגן טכני ואפילו זה בקושי.

הסולו של One הוא פשוט tapping שעובר ממינור למג'ור והסולו של enter sandman ברמה הטכנית גם בדיחה וגם זה פשוט הרבה באנדים עם ואה שעולים קצת ויורדים, וכרגיל זה כמעט רק פנטטוני.

הדירוגים של הרולינג סטונס זה בדיחה,הם מדרגים תנגנים לפי פופולריות.

והיום גם ברמת הכתיבה וגם ברמת הטכניקה יש ילדים היום שיותר טובים ממנו.

ואתה באמת רוצה נגני נשמה? יש רשימה ארוכה מאוד שהנדריקס במקום הראשון שם וקירק לא נכנס בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדוגמא המצויינת היחידה שהבאת היא סטיב וואי(וירטואוז בפני עצמו).

את אריק ג'ונסון אני לא מכיר, אבל סלאש והאמט גיטריסטים בינוניים

ואת הסולואים של gnr ומטאליקה חרשתי כבר, יצאו לי מהאף.

בוא נכנס קצת לפרופורציות... המהירות של האמט היא סבבה... הטכניקה שלו על הפנים...

סלאש הוא גיטריסט בינוני בעולם שבו הגיטריסט המתחיל עם סוויר מנגן ג'ו סטריאני...

לשסלאש יש מהירות וטכניקה שהמון אנשים יכולים רק לחלום עליה

אריק ג'ונסון הוא אחד הגדולים... אתה צריך לשמוע עליו.

וסטיב ואי כמובן שייך לקבוצת הפטרוצי\סטריאני G3...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת קצת מפתיע שרק עכשיו השם של הנדריקס עלה. בהחלט נגן מופלא. גם מארק קנופלר [או איך שלא רושמים את זה] מצוין. אבל עדיין, ג'ימי פייג' הוא האליל שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם צריכים להכניס קצת פרופורציה לתגובות שלכם...

לכתוב שהאמט הוא נגן חסר כשרון או טכניקה, זה קצת מגוכך..

בעצם איך אנחנו קובעים אם גיטריסט טוב או לא? לפי דעתי בוחנים את זה לפי מידת ההשפעה שלו על התחום הזה בפרט ועל המוזיקה בכלל.

ואם נחזור להאמט אז הוא ממוקם די גבוהה יחסית לגיטריסטים יותר "מוכשרים" ממנו!

ובעניין סלאש זה אותו הדבר, כשאתה שומע את הסולו היחסית פשוט וקליט של NOVEMBER RAIN, אתה ישר מחפש את ה"מטאטא" כדי לנגן או לעשות את עצמך מנגן"Air guitar efect".

ולדעתי:

פטרוצ'י - טכניקה מטורפת, מקוריות אפס! כפי שפעם שמעתי מישהו אומר אליו "ברגע שהוא כותב תו הוא לא זז ממנו מילימטר, נשאר תקוע באותה נקודה"

סטריאני - גיטריסט גדול, אבל גם פלצן לא קטן, אמר על האמט שהוא התלמיד הכי גרוע שלו, עדיף שיוציא כמה שיותר כאלה!!

מלמסטין - טוב זה באמת גיטריסט מיוחד, יש לו טכניקה מטורפת, לא ממש מקורי, אבל הוא גם לא מתיימר להיות כזה(התלבש על פראזות של פאגאניני ונשאר שם), הוא בסגנון שלו וטוב לו שם, כך גם כל המעריצים שלו אוהבים אותו!

וואי - בהתחלה חשבתי עליו כאל מישהו כמו סטריאני ופטרוצ'י, עד ששמעתי כמה אלבומים שלו, אני חייב להודות, הבחור(כבר לא ממש בחור אהה) מדהים, טכניקה פנומנלית, ונגינה מאד מקורית, ואם הרבה נשמה!

האמט - טכניקה לא גבוהה, אבל אם זאת הגיטריסט הכי מוכר, וזה מדבר בעד עצמו, הוא פשוט ניגן שדיברה ליותר אנשים, ובזכות זה אני מאד מעריך אותו בתור גיטרסיט ובתור יוצר!

סלאש - כמו האמט, רק לדעתי הרבה יותר מוכשר ממנו, ולא פחות מוכשר מכל מי שמעליו!

וכמובן יש את האליטה, מארק קנופלר, אריק קלפטון, הנדריקס(תשמעו את דיסק מחוות הבלוז שלו, מדהים) ג'ימי פייג', והגדול מכולם ריצ'י בלאקמור.

בו גם לא נשכח נגני בלוז וג'אז, כמו סנטנה BB KING, אלברט קינג, ג'ון לי הוקר, ווס מונטגומרי ועוד..

ואחרי כל זה נראה לי קצת סטינו מהנושא המקורי!

אני אפילו לא זוכר מה הוא היה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למען האמת, וההגינות, מישהו זרק לי את המשפט הזה בצבא, ומאז הוא נשאר איתי, לא יודע אם הוא נכון או לא נכון, אבל, לא ממש איכפת לי!

בין אם זה פיסת רכילות או דבריו בפועל, זה נראה לי כמשפט שהוא מסוגל להגיד!

יש לו נקודת אור קטנה מבחינתי, הוא היה הגיטריסת של DEEP PURPLE במשך שנה בתחילת שנות ה90, לאחר שריצ'י עזב סופית!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם צריכים להכניס קצת פרופורציה לתגובות שלכם...

לכתוב שהאמט הוא נגן חסר כשרון או טכניקה, זה קצת מגוכך..

בעצם איך אנחנו קובעים אם גיטריסט טוב או לא? לפי דעתי בוחנים את זה לפי מידת ההשפעה שלו על התחום הזה בפרט ועל המוזיקה בכלל.

ואם נחזור להאמט אז הוא ממוקם די גבוהה יחסית לגיטריסטים יותר "מוכשרים" ממנו!

ובעניין סלאש זה אותו הדבר, כשאתה שומע את הסולו היחסית פשוט וקליט של NOVEMBER RAIN, אתה ישר מחפש את ה"מטאטא" כדי לנגן או לעשות את עצמך מנגן"Air guitar efect".

ולדעתי:

פטרוצ'י - טכניקה מטורפת, מקוריות אפס! כפי שפעם שמעתי מישהו אומר אליו "ברגע שהוא כותב תו הוא לא זז ממנו מילימטר, נשאר תקוע באותה נקודה"

סטריאני - גיטריסט גדול, אבל גם פלצן לא קטן, אמר על האמט שהוא התלמיד הכי גרוע שלו, עדיף שיוציא כמה שיותר כאלה!!

מלמסטין - טוב זה באמת גיטריסט מיוחד, יש לו טכניקה מטורפת, לא ממש מקורי, אבל הוא גם לא מתיימר להיות כזה(התלבש על פראזות של פאגאניני ונשאר שם), הוא בסגנון שלו וטוב לו שם, כך גם כל המעריצים שלו אוהבים אותו!

וואי - בהתחלה חשבתי עליו כאל מישהו כמו סטריאני ופטרוצ'י, עד ששמעתי כמה אלבומים שלו, אני חייב להודות, הבחור(כבר לא ממש בחור אהה) מדהים, טכניקה פנומנלית, ונגינה מאד מקורית, ואם הרבה נשמה!

האמט - טכניקה לא גבוהה, אבל אם זאת הגיטריסט הכי מוכר, וזה מדבר בעד עצמו, הוא פשוט ניגן שדיברה ליותר אנשים, ובזכות זה אני מאד מעריך אותו בתור גיטרסיט ובתור יוצר!

סלאש - כמו האמט, רק לדעתי הרבה יותר מוכשר ממנו, ולא פחות מוכשר מכל מי שמעליו!

וכמובן יש את האליטה, מארק קנופלר, אריק קלפטון, הנדריקס(תשמעו את דיסק מחוות הבלוז שלו, מדהים) ג'ימי פייג', והגדול מכולם ריצ'י בלאקמור.

בו גם לא נשכח נגני בלוז וג'אז, כמו סנטנה BB KING, אלברט קינג, ג'ון לי הוקר, ווס מונטגומרי ועוד..

ואחרי כל זה נראה לי קצת סטינו מהנושא המקורי!

אני אפילו לא זוכר מה הוא היה...

אם היה לי כוח... הייתי מתחיל להגיב בפני כל דבר בנפרד...

אם 90% ממה שכתבת היה שטויות היית במצב טוב...

פטרוצי מקוריות 0....

תאמין לי הנוער של היום...

מה שתגיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם היה לי כוח... הייתי מתחיל להגיב בפני כל דבר בנפרד...

אם 90% ממה שכתבת היה שטויות היית במצב טוב...

פטרוצי מקוריות 0....

תאמין לי הנוער של היום...

מה שתגיד.

לאנשים כמוך הדגשתי את המילה "לדעתי".

באמת, הנוער של היום ::) ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער שאני מחזיר אתכם 8 עמודים אחורה, אבל סופית החלטתי לקנות את ה-Valveking 112 של Peavey. השאלה שלי היא, האם אני אוכל להשיג אותו ב-3500 שקל בוודאות? כלומר, בטוח יתנו לי הנחה? גם במרום [לפי מה ששמעתי] וגם ב-Music Gate מוכרים אותו ב-4,000 ש"ח. ההנחה וודאית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם צריכים להכניס קצת פרופורציה לתגובות שלכם...

לכתוב שהאמט הוא נגן חסר כשרון או טכניקה, זה קצת מגוכך..

בעצם איך אנחנו קובעים אם גיטריסט טוב או לא? לפי דעתי בוחנים את זה לפי מידת ההשפעה שלו על התחום הזה בפרט ועל המוזיקה בכלל.

ואם נחזור להאמט אז הוא ממוקם די גבוהה יחסית לגיטריסטים יותר "מוכשרים" ממנו!

ובעניין סלאש זה אותו הדבר, כשאתה שומע את הסולו היחסית פשוט וקליט של NOVEMBER RAIN, אתה ישר מחפש את ה"מטאטא" כדי לנגן או לעשות את עצמך מנגן"Air guitar efect".

ולדעתי:

פטרוצ'י - טכניקה מטורפת, מקוריות אפס! כפי שפעם שמעתי מישהו אומר אליו "ברגע שהוא כותב תו הוא לא זז ממנו מילימטר, נשאר תקוע באותה נקודה"

סטריאני - גיטריסט גדול, אבל גם פלצן לא קטן, אמר על האמט שהוא התלמיד הכי גרוע שלו, עדיף שיוציא כמה שיותר כאלה!!

מלמסטין - טוב זה באמת גיטריסט מיוחד, יש לו טכניקה מטורפת, לא ממש מקורי, אבל הוא גם לא מתיימר להיות כזה(התלבש על פראזות של פאגאניני ונשאר שם), הוא בסגנון שלו וטוב לו שם, כך גם כל המעריצים שלו אוהבים אותו!

וואי - בהתחלה חשבתי עליו כאל מישהו כמו סטריאני ופטרוצ'י, עד ששמעתי כמה אלבומים שלו, אני חייב להודות, הבחור(כבר לא ממש בחור אהה) מדהים, טכניקה פנומנלית, ונגינה מאד מקורית, ואם הרבה נשמה!

האמט - טכניקה לא גבוהה, אבל אם זאת הגיטריסט הכי מוכר, וזה מדבר בעד עצמו, הוא פשוט ניגן שדיברה ליותר אנשים, ובזכות זה אני מאד מעריך אותו בתור גיטרסיט ובתור יוצר!

סלאש - כמו האמט, רק לדעתי הרבה יותר מוכשר ממנו, ולא פחות מוכשר מכל מי שמעליו!

וכמובן יש את האליטה, מארק קנופלר, אריק קלפטון, הנדריקס(תשמעו את דיסק מחוות הבלוז שלו, מדהים) ג'ימי פייג', והגדול מכולם ריצ'י בלאקמור.

בו גם לא נשכח נגני בלוז וג'אז, כמו סנטנה BB KING, אלברט קינג, ג'ון לי הוקר, ווס מונטגומרי ועוד..

ואחרי כל זה נראה לי קצת סטינו מהנושא המקורי!

אני אפילו לא זוכר מה הוא היה...

אני אסכם את התגובה שלי להודעה שלך כך:

האמט בינוני, זה שהוא ידוע לא אומר כלום.

גם בריטני ספירס ידועה...ו? גם ג'נה ג'יימסון ידועה...ו?

תעשו לי טובה, אל תביאו לי כאן פירסום כמדד לנגינה, זה כ"כ גן חובה!

סטריאני סילק את האמט מהבית ספר שלו וכן אמר עליו את מה שכתבת.

פטרוצ'י מלך, לך תשמע קצת DT.

לגבי ההוא עם סינגולדה, הוא תותח, לא סתם הוא הגיטריסט הכי עסוק בארץ(גם הגיטריסט של היהודים טוב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...