הרכב היקר בעולם!!.... - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרכב היקר בעולם!!....


שייט לעתיד

Recommended Posts

תחליטו... 2 או 4?

אוקיי אני מתחיל לפחד... אתה נשמע קצת סוטה (ROFL )

בעע... רבע שעה חיפשתי ולא מצאתי... דמיין שיש פה תמונה של זקן שמן לבוש ברצועות עור עם שוט, כשאתה על הבירכיים שלו... :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הדאשבורד עשוי ניאופרן במאייבך?! :bash:

החומר הזה מתייבש ונסדק- שלא לדבר על זה שהוא מסריח :P

מה זה בדיוק החומר הזה?

ולמה הדפוקים לא החליפו את זה בסיבי פחם...

I predict it has absolutely zero problems putting all that down to achieve that claimed 0-60 EVERY time... and that it's just as reliable as the koenigsegg (anyone seen the gumball where the owner hires a tow truck to follow him) O_o.

LOL :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני זוכר ניאופרן זה גומי מלאכותי... פעם עשו ממנו צמיגים (אולי גם היום- לא סגור על זה...)

http://en.wikipedia.org/wiki/Neoprene (<- צדקתי ;D)

ודאשבורד מסיבי פחמן זה סתם לא מועיל... לפי דעתי ציפוי לאטקס (במקרה והוא לא נסדק מיובש וחום- לא סגור על זה... קונדומים זה לא הלטקס היחיד...) הייה יותר טוב. וגם אם לא, הייה אפשר למצוא חומר אחר :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי זאתי המכונית עם התג מחיר הכי גבוהה אבל לא המכונית שעולה הכי הרבה לייצר אותה.

את הבוגאטי ויירון עולה כ10 מיליון דולר לייצר VW מוחרים אותה במחיר הפסד עצום.

אז גם אני יכול לשים על האוטו שלי מחיר של 10 מיליון דולר זה לא אומר שהוא שווה את זה, סביא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוגאטי לא רואה את הרכב הזה ממטר בביצועים

אבל עזבו את זה הוא ממש מכוער הוא ענקי מידי

בוגאטי צריכים לעלות את המחיר אני יודע שהם מוכרים אותו בהפסד אבל בשביל מה?? אם הם ימכרו אותו במחיר עלות שלהם או אפילו יותר בקצת עדיין יקנו אותו תאמינו לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוגאטי לא רואה את הרכב הזה ממטר בביצועים

אבל עזבו את זה הוא ממש מכוער הוא ענקי מידי

בוגאטי צריכים לעלות את המחיר אני יודע שהם מוכרים אותו בהפסד אבל בשביל מה?? אם הם ימכרו אותו במחיר עלות שלהם או אפילו יותר בקצת עדיין יקנו אותו תאמינו לי

תאמינו לו הוא יודע הוא שנים בתחום...

חחחח ליצן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Unlike most styling exercises, the Exelero is definitely a runner. On May 1, it proved its point on the Nardo high-speed oval in Italy, where racing driver Klaus Ludwig whipped it to a top speed of 351.45 kph (218 mph). I ran out of road at an indicated 125 mph, but a 0-to-62-mph run was pretty exciting, as the Maybach fisted past the wilting roadside daisies to clock 4.4 seconds. That's Porsche 911 GT3 territory, not bad for a converted luxury liner that weighs three tons counting fuel and Kacher. The dry weight is an almost equally obese 5852 pounds.

Redlined at 6000 rpm, the 36-valve V-12 produces peak power at just 5000 rpm. Compared with the standard Maybach 57/62 engine that's rated at a mere 543 hp, the Exelero has more displacement (up from 5.5 to 5.9 liters), bigger turbochargers, a manlier radiator, and a larger intercooler.

http://www.automobilemag.com/reviews/coupes/0508_maybach_exelero/index.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...