עבור לתוכן

בעיה בממשק רשת עבור משחק רשת בC#.

Featured Replies

פורסם

שלום,

בניתי מחלקה בC# שמספקת למשחק(דומה לSOLDAT) שאני בונה משחק ברשת. הבעיה היא שלאחר זמן מה מספר ההודעות שהתוכנית שלי שולחת יורד בצורה משמעותית מ- 500 ל- 50 (באינטרבל המסויים שקבוע במנהל המשימות->רשת). כאשר אני מקבל 500 הודעות, אין בעיה. הבעיה היא כאשר אני מקבל 50 הודעות.

יש לי מספר שאלות:

1) מה יכולה להיות הבעיה, היות שלא מצאתי בעיה ספציפית בקוד? האם יכול להיות שהWIN מזהה שאני שולח יותר מידי הודעות, ולכן חוסם אותי?

2) מה מספר ההודעות המקסימאלי באינטרבל הזה שכדאי לשלוח? האם אני צריך לבטל חלק מההודעות?

3) בניתי 2 ממשקים - אחד מהם הוא עבור TCP, והשני עבור UDP. בשניהם אני מקבל אותה בעיה ולכן החלטתי להשתמש בTCP, מכיוון שהוא מספק חיבור מקושר(סדר קבלת ההודעות הוא לפי סדר השליחה). האם כדאי לי להשתמש בUDP במקומו ולנסות לפתור את הבעיה שם?

תודה,

אופיר.

עריכה: אם למישהו יש קישור למאמר בנושא, אודה אם תתנו אותו כאן.

עריכה 2: עכשיו מצאתי את זה:

http://www.gamedev.net/community/forums/showfaq.asp?forum_id=15

אני מקווה שזה יעזור. אם למישהו יש מידע נוסף שישלח בבקשה.

בבוקר אני אבדוק את הNO DELAY כשיהיו לי 2 מחשבים נגישים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים