סתם תאוריה שלי שרציתי לשאול מה אתם חושבים.... - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סתם תאוריה שלי שרציתי לשאול מה אתם חושבים....


Odedb52

Recommended Posts

קודם כל אני רוצה להבהיר שאין לי ידע ממשי בפיסיקה אני כולה עכשיו עולה ל- י'... וה"תאוריה" הזאת היא סתם משהו שחשבתי עליו, ורציתי שתגידו לי האם זה נכון ,ואם לא, אשמח להסבר... ;)

אז זה מה שחשבתי עליו..............

כדי לקבל מהמאווררים במארז תועלת מירבית (למטרות מסויימות בלבד ), לחבר לדוגמא מאוורר 120.. ואחריו יהיה מין משפך עם חור בקצה בקוטר קטן יותר מה - 120. ככה בעצם האויר ייצא בלחץ (לפחות לפי מה שאני מסוגל להבין כילד שעולה לתיכון עכשיו...), ייצא בלחץ... ובעצם יקרר "יותר טוב".. לדוגמא לעשות דבר כזה מכוון על היטסינק של מעבד מהדלת של המארז... שהחור יהיה לכיוון ההיטסינק כמובן ובעצם יקרר יותר מהר... אז שוב, אין לי כל כך מושג בכל חוקי הפיסיקה וזה... אבל אשמח להסבר בכל זאת..

נ.ב

מקווה שהבנתם בכלל... :P

עודד ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק שזה לא ישפר את הטמפרטורה, זה אפילו יגרום להתחממות מסויימת מפני שהמנועים של מאוררי המחשב הם חלשים, וכתוצאה מהרכבת המשפך תעלה התנגדות האוויר על כנפי המאורר שבתורו יגרום למאורר להניע פחות אוויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואין מאווררים בהם המומנט יהיה מספיק גבוה שיוכלו להניע את הלהבים במהירות מספיקה כדי לדחוף כזאת כמות של אוויר כדי שתיהיה תפוקה יעילה יותר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ב-12 וולט, ובכל מקרה, כל מאורר (אפילו אחד של 220V) יעבוד פחות מהר ככל המעלים את התנגדות האוויר (רוצה לבדוק?, תיקח מאורר ביתי רגיל ותשים עליו מגבת - מה קורה?).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...