עבור לתוכן

בעיה בגלישה באינטרנט-מבקש עזרה

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם! :)

יש לי בעיה קטנה (טוב אולי גדולה) בגלישה באינטרנט

אתרים בקושי זזים לי חוץ מHWzone שלפעמים גם לא עובד לי ועוד כמה אתרים בודדים והדבר פשוט בלתי נסבל

יש לי ראוטר עם אייפי קבוע לפי מה שאני יודע וחשבתי אולי שאם אני אצליח לשנות אותו איכשהו אז זה יעזור

התקשרתי לספקית שלי (שהיא בזק בינלאומי במקרה הזה) ולא הצליחו לעזור לי שם ואמרו לי שיגיע אליי טכנאי ביום שלישי בשביל הטיפול

חשבתי שאולי עד שהוא יגיע תצליחו לעזור לי בפתירת הבעיה המציקה הזו

אם מישהו נתקל בבעיה דומה או יודע מה אפשר לעשות אני אשמח מאוד

אלכס

פורסם

נסה להתחבר ישירות למודם ולראות אם המצב דומה.

פורסם
  • מחבר

ניסיתי :-\

אותה הבעיה

פורסם

בדקת וירוסים ורוגלות? (אולי משהו גונב לך את רוחב הפס)

אתה מחובר בADSL או כבלים?

האם תוכנות שיתוף כן עובדות במהירות סבירה?

פורסם
  • מחבר

לא, ניסיתי להוריד כמה דברים מהאינטרנט לבדיקת מהירות והכל יורד ממש לאט

שלשום פרמטתי את המחשב כי חשבתי שאולי זה יפתור את הבעיה אבל זה לא עזר

אני מחובר בADSL

פורסם

אם ככה סביר להניח שמדובר בבעיה במודם שלך.

יש לך אולי מודם של חבר שאתה יכול לשאול?

פורסם
  • מחבר

כן חשבתי שזו בעיה עם המודם וגם חשבתי על האופציה של לשאול מחבר..

אבל קודם רציתי אולי לנסות לשנות את האייפי שלי, אתם חושבים שזה יעזור?

פורסם

הם תמיד יאשימו את הראוטר, תיבדוק בראוטר שלא גונבים לך רוחב פס, כלומר עם הוא אלחוטי או משהו שמישהו לא יגלוש לך עליו.

תנסה להיתחבר בלי ראוטר ותיראה עם המהירות יותר גבוהה.

תיתקשר ל-014 ותגיד להם שיבוא תכנאי וישנה הגדרות במודם, כניראה זו בעיה של הגדרות או שבבזק לא הגדירו טוב את הרוחב פס.

תישאל אותם עם הם שמו לך הגנות על המישתמש שלך בבזק, נגיד אנטי ווירוס או אנטי מרגילים וכוליי..

עכשיו ניזכרתי שפעם הייתי במנוי כזה ב-015, והייתה לי בעיה כזו, פשוט זה היה ניסיוני ולא ממש טוב.

פורסם
  • מחבר

הראוטר הוא חוטי

והתקשרתי כבר כפי שציינתי :)

בקיצור רוב הסיכויים שזה המודם

ד"א מישהו יודע איך משנים את כתובת האייפי בראוטר כי אין לי מושג בזה ?

פורסם

הראוטר הוא חוטי

והתקשרתי כבר כפי שציינתי :)

בקיצור רוב הסיכויים שזה המודם

ד"א מישהו יודע איך משנים את כתובת האייפי בראוטר כי אין לי מושג בזה ?

גבר זה מאוד פשוט, חבר שוב מודם ישירות למחשב אחד ותראה אם בבדיקת מהירות כולל 1@1 אתה מקבל מהירות תקינה בהתאם לרוחב הפס שלך,זה דבר ראשון!

אם זה לא תקין דבר עם בזק וגם עם הספק שלך = אם זה תקין ועדיין יש גלישה איטית זה סביר להניח רוגלות.

קודם נסה את זה ואז תעדכן ונראה איך ממשיכים

פורסם
  • מחבר

כשדיברתי עם הטכנאי בטלפון הוא אמר לי לעשות בדיוק מה שאתה אמרת לי עכשיו

אז איך ממשיכים? :)

פורסם

דבר ראשון שינוי הגדרות בראוטר לא יעזור לך אם יש בעיה גם כשהמודם מחובר ישירות.

לפי הכתוב אני מבין שתתכן בעית תשתית לכן נסה להתחבר ל1@1 ולבדוק מהירות הורדה.

אם תקין, נסה לבצע Ping -t לפורטל בזק ולבדוק לאורך זמן אם יש איבוד מידע (request timed out)

עושה רושם שמיותר שטכנאי 014 יגיע אליך :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

אם תקין, נסה לבצע Ping -t לפורטל בזק ולבדוק לאורך זמן אם יש איבוד מידע (request timed out)

תוכל לפרט כי אין לי מושג בזה

פורסם

תתחבר עם היוזר 1@1, הסיסמה לא משנה. תכנס לcommand prompt ותכתוב ping -t wow.bezeq.co.il

תבדוק אם יש request לפעמים, אם כן הפינג לא רציף וזה בד"כ בעית תשתית

פורסם

request timed out לפורטל של בזק לאו דווקא מעיד על בעית תשתית, אם הכרטיס רשת לא מותקן עם דרייברים מעודכנים או שיש לו בעיה בזיהוי אוטומטי של המהירות (יכול להיות שהעברה ידנית ל 10 Base-t Full Duplex תעזר בזה) אז תהיה אותה בעיה.

תנסה לעשות בדיקת מהירות בפורטל בזק ב1@1, אם זה לא תקין אז הבעיה קרוב לוודאי במודם או בתשתית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים