פורסם 2007 ביולי 318 שנים AA יותר חשוב לי AA16X AF8X 1600X1200עם 8800GTS 320MB פשוט תענוג לעיניים באיזה משחקים בדיוק?אצלי הוא מקרטע ב F.E.AR על רזולוציה כזאת עם AA16X AFX8.
פורסם 2007 ביולי 318 שנים oblivion הכי הרבה אני משחק ורץ חלק ויפה 60-50 FPS quake 4 חרוש 60-90 FPScounter strike source נמאס 170-200FPScnc3 לא כזה כבד לא יודע כמה FPSmedival2 total war כבד 30-60 FPS כשיש מלא אבירים במלחמה graw אחלה רץ יפה 70-60FEAR לא יודע מה הוא 40-60 FPSאלו בנתיים מחכה לקריסיס כנראה שירד ה AA וה AF בקריסיס ל 4 ו 8
פורסם 2007 ביולי 318 שנים מחבר כמובן ש AA הרבה יותר חשוב.מה שזה עושה זה מכפיל את כמות הפיקסלים.נגיד אני ברזולוציה 1280X1024 ואני עושה AAX4 אז זה יכפיל את כמות הפיקסלים ל 5120X4096.וככה שיש הרבה יותר פיקסלים אז הפיקסלים פשוט הרבה יותר קטנים והתמונה יותר חלקה.ומישהו אמר שבאיזה שהוא שלב הוא לא יעשה פילטרים עם X1950XT כי זה לא יסחוב את זה.זה לא הולך לקרות בשניים שלוש הקרובות...חח מה פתאום... AA עושה גווני ביניים.אוקי תחשוב שעשינו ZOOM IN מיקרוסקופי למשחק בלי AA... עד שאנחנו יכולים לראות ריבוע של ארבעה פיקסלים. בלי AA כולם יהיו באותו צבע, נגיד שחור... והריבוע שלידו יהיה ארבעה פיקסלים כחולים.שמתרחקים קצת, זה לא נראה חלק כי זה שני צבעים לא קשורים... אם אתה עושים AA, זה משנה את הפיקסלים בין שני הריבועים לגווני ביניים, כדי שזה יהיה יותר חלק ונעים לעין. זה לא מכפיל את כמות הפיקסלים...זה למה ברזו' יותר גבוהות אין צורך ב AA, כי אותו ריבוע שאנחנו מדברים עליו, שהכיל 4 פיקסלים ב, נגיד, 1280X1024, מכיל עכשיו 12 ברזו' יותר גבוהות, וגווני הביניים נוצרים בצורה טבעית.
פורסם 2007 ביולי 318 שנים תגיד אחי מה אתה בסדר? כבר עכשיו שיצאו משחקים הוא יצטרך אולי קצת להוריד פילטרים עם הכרטיס X1950 XT . למשל קריסיס ועוד שנה אין על מה לדבר בכללהוא לא יצטרך להוריד...בוא נגיד שיהיה לו הבדל של 2FPS בין AAX0 לAAX4.דבר אחר שמומלץ להוריד כדיי להעלות FPS זה רזולוציה.1024X768 X4 יעבוד הרבה יותר יפה וטוב מאשר 1280X1024 X0.אבל לא יהיה צריך,X1950XT מספיק כדיי להפעיל את קרייסיס על הכי גבוה עם X4 וFPS25 בממוצע..כמובן שלא רק הכרטיס קובע ואם יש לך קצת מידיי זכרון ומעבד חלש אז שיהיה קצת בלאגן אז הFPS ירד פתאום ל10.[br]פורסם בתאריך: 3.07.2007 בשעה 14:51:46חח מה פתאום... AA עושה גווני ביניים.אוקי תחשוב שעשינו ZOOM IN מיקרוסקופי למשחק בלי AA... עד שאנחנו יכולים לראות ריבוע של ארבעה פיקסלים. בלי AA כולם יהיו באותו צבע, נגיד שחור... והריבוע שלידו יהיה ארבעה פיקסלים כחולים.שמתרחקים קצת, זה לא נראה חלק כי זה שני צבעים לא קשורים... אם אתה עושים AA, זה משנה את הפיקסלים בין שני הריבועים לגווני ביניים, כדי שזה יהיה יותר חלק ונעים לעין. זה לא מכפיל את כמות הפיקסלים...זה למה ברזו' יותר גבוהות אין צורך ב AA, כי אותו ריבוע שאנחנו מדברים עליו, שהכיל 4 פיקסלים ב, נגיד, 1280X1024, מכיל עכשיו 12 ברזו' יותר גבוהות, וגווני הביניים נוצרים בצורה טבעית.AA לא קשור לגוונים בפיקסלים ולא לצבעים.וברזולוציות יותר גבוהות רואים יותר טוב כי יש יותר פיקסלים.בוא נגיד שאם אתה משחק על רזולוציה 2048 אז ברזולוציה1024 X2 יראו אותו הדבר...
פורסם 2007 ביולי 318 שנים מחבר בוא נגיד שאם אתה משחק על רזולוציה 2048 אז ברזולוציה1024 X2 יראו אותו הדבר...אין מצב אחי... לכל אחד היה פה את הנסיון להוריד רזולוציה לטובת פילטרים, פרטים ואפקטים. כולם יסכימו איתי ש 1280X1024 מדיום, אפילו בקטנה פחות, נראה יותר טוב מ 1024X768 הכל Ultra... כי ככה זה. AA לא מחליף רזו'.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.