פורסם 2007 ביוני 2419 שנים פורסם לפני כמה דקות בערוץ 10 אולי הגיע הזמן שיכניסו ללבנון חילי אום שביכלל יכולים לילחם כי המשקיפים זה שטויות והם לא עושים כלום אף פעם
פורסם 2007 ביוני 2419 שנים עוד כמה חיילים והם יברחו משמה בדיוק כמו שהאמריקאים עשו אחרי שחיזבאלה הרים להם קסרקטין לאוויר.
פורסם 2007 ביוני 2619 שנים ישתנה? לאעוזר במשהו? כןלמה? ראו את המנטליות של המרכז במלחמה האחרונה ותישמו את זה על המקרה הזה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.