פורסם 2007 ביוני 1718 שנים האתר שלהם: http://www.consumers.org.il/show_item.asp?levelid=47901אימייל שלהם(שרשום באתר): moatza@consumers.org.ilהאימייל ששלחתי להם:שלום רב, אני רוצה להתלונן על ספק האינטרנט שלי 012 וספק האינטרנט של ברק-נטויז'ן שמשקר על הצרכנים בנוגע לאינטרנט שהם מקבליםבזמן האחרון התחילה להיות הגבלה על מהירות הורדה שלא בדרך HTTP אלא בשיתוף קבצים בתוכנות כגון: אימיול וביטורנט אשר מורידות לאט במהירות פי 4 פחות ממה שאני אמור לקבלאני מחובר ל012 במהירות של 1.5/512 דרך הוט ואני לקוח ותיק שלהם שהיה מרוצה, עד יום שבת הייתי מוריד מהביטורנט על המקסימום 185KB (אני מוריד מאתרים פרטיים מהירים)ופתאום ביום שבת האחרון 9/6 המהירות צנחה בביטורנט ל 60KB-40KB לא עובר את ה 100KB וזה לא קשור כמה קבצים שמתי בהורדה.בהורדה מאתרי HTTP זה מוריד על המקסימום.וגם ראיתי בפורומים באותו תאריך 9/6 מלא אנשים שיש להם בדיוק את אותה בעיית איטיותהתקשרתי ל012 לטכנאי פעמיים והם אמרו .. "אנחנו לא תומכים בתוכנות שיתוף" וגם שאלתי אותם על הגבלות של תעבורת שיתוף קבצים והם אמרו שהם לא מגביליםבנוסף לכך גם האיסיקיו לא מפסיק להתנתק ולהתחבר כל הזמןנשאר לי חודש התחייבות ואני רוצה להתנתק עכשיו והם רוצים שאני ישלם קנס של 60 שקלים ... אני לא מוכן לשם להם כסף על רוחב פס שאני לא מקבל והגבלות.צירפתי כתבה של YNET על ההגבלות של ברק בשיתוף ועוד אנשים רושמים שם על איטיות ב 012:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3405082,00.htmlוגם פורום של HWZONE יש שם מלא אנשים שסובלים מבעיות איטיותhttp://hwzone.co.il/community/index.php?topic=257472.0ספקי האינטרנט הללו מכחישים את הגבלות האינטרנט שהם עשו בתקווה שלא יברחו מהם לקוחות.אני מעוניין להתנתק מהחברה 012 ללא קנס ואני רוצה שתעזרו לכל הצרכנים האחרים שסובלים עם התחייבויות לספקי האינטרנט במירמה ללא יכולת להתנתק ללא קנס.חברה מקווה שזה יעזור לא יתכן שספקי האינטרנט חושבים שהם מעל החוק ודורכים על "האנשים הקטנים"גם חבר שלי אמר אולי נעשה עצומה באיזה אתר אינטרנט ונתנתק כולם במכה ושנעשה להם גהנום !!!.
פורסם 2007 ביוני 1718 שנים יש לי קצת הסגות בקשר לניסוח המכתב ..אין לי כוח לתקן אותו בחצות ...רק חבל שלא שלחתה לכאן את המכתב אני בטוח שהיו מנסחים אותו בהתאם למקור בו אתה מעוניין לשלוח ...כי מאוד קשה להבין ..את מה שאתה כותב ללא ידע מובהק במחשבים ...
פורסם 2007 ביוני 1718 שנים מחבר אממ.. לא ממש חשבתי על זה באותו רגעאולי נשלח להם עוד מכתב מכולם(לא נראה לי שיזיק)דרך אגב מצאתי עוד אתרים לשלוח תלונות של צרכניםhttp://www.moital.gov.il/NR/exeres/B25618A2-8E54-439B-BBDC-49F6883FFEE6.htmhttp://www.emun.org./ptrust/wc.dll?ptweb~homewc
פורסם 2007 ביוני 1718 שנים אני בטוח שתקבל תשובה, אבל אני לא בטוח שתצליח להזיז משהו. אנא - הדבק את התשובה כאן לכשתגיע.1. אתה לא משלם עבור תוכנות שיתוף, ולכן אתה לא צריך לקבל תמיכה עליהן.2. ניתוקים של האיסיקיו צריכים להיות מגובים בכ שהתנהלות ספק התוכן לא תקינים. אני לא בטוח שזהו המצב - היו לאיסיקיו הרבה עידכונים לשרת שלהם לאחרונה, ובשל כך הניצוקים.3. ספקי האינטרנט הללו מכחישים את הגבלות האינטרנט שהם עשו כדי להימנע מתביעה של הלקוחות !! או - אף ספק תוכן לא יודה שהוא לא בסדר !4. להתנתק מהחברה 012 ללא קנס : תודיע להם שאתה טס לחו"ל ושאתה לא יודע מתי תחזור. הסיבה- תקרא את האותיות הקטנות בהסכם שחתמת עליו (ספק התוכן אינו אחראי לאספקת רוחב פס אלא ברוב המיקרים, ספק התוכן אינו אחראי לתוכן, רשאי לשנות את תנאי החוזה בכל עת וללא חובת הודעה ללקוח, ועוד כל מיני זוטות).5. פתח עצומה (PETITION ONLINE בגוגל) - ופרסמה כאן בפורום - ובכל מיני טוקבקים. נראה כמה חתימות תצליח לאסוף. רק אל תשכח : א. לרשום את הבעיה, ב. לרשום את הפתרון הרצוי ג. לפשסול את כל שאר הפתרונות האפשריים הקיימים.כל הכבוד ובהצלחה.
פורסם 2007 ביוני 1718 שנים רק לידע כללי - זה שכתב את המאמר בYNET הוא המנהל של הפורום שלנו - אריק Kidney Stone (נערך רק בכדי להוציא את שם משפחתי מהפוסט הנ"ל; אריק)
פורסם 2007 ביוני 1918 שנים מכתב שמכתב -.-הברק האלו האלו כל כך עצבנו אותי היום שממש התפרצתי היום, כבר יותר מחודש שאני סובל איתם והיום כשהתקשרתי אליהם שיעזרו לי דיברתי עם הנציג והגענו לנקודה כזאת היום שהוא אומר"אנחנו עשינו כל מה שביכולתנו זה לא בעיה שלנו עכשיו" אז אני שואל "אז אתה אומר לי שאני נדפקתי ואתם ברק לא יכולים לעזור לי?" אז הוא אומר לי"כן" ואיי משם אני קיבלתי תפיוזים שלי, התקשרתי לנציגים שונים ומשונים וכל כך עליתי עליהם שהיום הם מנתקים אותי למורות שיש לי עוד התחיבות ל5 חודשים רק לפני זה יתקשר אלי היום נציג בכיר אם באמת אין מה לעשות(לא נמאס להם עם הבדיקות?).פשוט צריך לדעת לדבר, את הצד הטוב שלי הראיתי להם יותר מדי.
פורסם 2007 ביולי 1718 שנים מנסיון מר עם נטויזן ... גם אני שלחתי מכתב כמוך ואפילו לא קיבלתי תגובה. גם לוואי נט שלחתי ולא קיבלתי תשובה. הדבר שהכי פוגע בספקיות זה הכיס שלהם. תעשו כמוני: תספרו לכמה שיותר אנשים על השירות הרע שקיבלתם. במקרה שלי- נטויזן הרוויחו עליי כמה שקלים ודי הרבה עצבים ושיחות טלפון, אבל על הפרסום השלילי שאני עושה להם הם ישלמו הרבה הרבה יותר! נטויזן- לדבראיתם זה כמו לדפוק את הראש בקיר
פורסם 2007 ביולי 1718 שנים אני שומע אין ספור תלונות על נטוויזין. אני לא מבין למה יש להם לקוחות בכלל. עריכה: טוב, רגע אחרי נזכרתי בזה שהישראלי הוא צרכן מאוד גרוע. ok.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.