עבור לתוכן

הוט מסרבים לעמוד בהבטחה שלהם

Featured Replies

פורסם

שלום,

בשנה האחרונה הייתי מחוייב להוט דרך 012 עבור גלישה ב 1.5\256K. שילמתי 100 ש"ח בחודש.

חודש שעבר פג תוקף החוזה והתקשרתי ל-012 ולהוט בכדי לקבל הצעת מחיר.

החודש קיבלתי חיוב מהוט וראיתי שהוא גבוה ממה שסגרתי איתם.

התקשרתי אליהם והם טעונים שאכן התקשרתי ודיברתי עם נציג, אך אין תיעוד למחיר שניתן לי. במקום זה המחיר שמופיע אצלהם הוא 74 ש"ח, שזה מחיר מחירון!(מה שלא הגיוני, כי גם אם המחיר שסיגרתי עם הנציג הוא גבוה ממה שאני טוען שהוא, עדיין לא סגרתי איתם על מחיר מחירון...).

דיברתי עם שימור לקוחות והוא אמר לי את אותם הדברים. ביקשתי לדבר עם המנהל וכרגע הוא צריך לחזור אלי.

מה לדעתכם עלי לעשות?

פורסם

תשמע זה ממש קשור לאינו ואני בספק אם נוכל לעזור לך פה.

תפנה לנציב תלונות אציבור או משהו בסגנוטן או שתאיים בטביעה (תמיד עובד).

פורסם

כן, רק אחרי שהוא יטבע יהיה לו קשה לנהל מולם מאבק :lol:

פורסם

תפנה לנציב תלונות אציבור או משהו בסגנוטן או שתאיים בטביעה (תמיד עובד).

אחת מהתאויוט המצחיקות שראיתי :xyxthumbs:

פורסם

כן, רק אחרי שהוא יטבע יהיה לו קשה לנהל מולם מאבק :lol:

נו, בדיוק בשביל מצבים כאלה מגייסים את אינו

מה לדעתכם עלי לעשות?

אני מניח שהשלב הראשון יהיה לספר למי שיחזור אליך (בהנחה שיחזרו אליך בחצי השנה הקרובה) את הסיפור באופן הגיוני וענייני. אם לא יעבוד - איום בניתוק (הרי כבר לא תצטרך להסביר להם למה...). לכמה זמן אתה מחויב להם עכשיו?

פורסם

חחח מצטער, רק עכשיו סמתי לב לטעות.

גם תגיד שיש לך הקלטות וכו...

פורסם

ראשית בואו לא נסטה מהדיון אחרת יהיו מצבים לא נעימים

דבר שני תחכה לדבר עם המנהל תסביר לו את העניין , שהסכמת להתחבר לחברה רק בגלל המחיר X שנסגר ביחד עם נציג המכירות

פורסם
  • מחבר

אליהם אני לא מחוייב, אני מחוייב ל-012 לשנה.

הבעיה היא שגם אם ארצה לעבור ו-012 יסכימו, אין לבזק(או לפני חודש לא היה) חבילה כזאת 1.5\256K.

פורסם

אפשר ךשנות...

פורסם
  • מחבר

דברתי עם הנציג. לדבריו אין שום דבר שהם יכולים לעשות. גם אם אני אתחייב הם לא יורידו את המחיר... :kopfpatsch:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים