פורסם 2007 ביוני 1318 שנים 360 וPC זה כמובן DirectX בעוד שPS3 זה OpenGL הבעיה היא שאין לי מושג באיזה הרחבות הAPI של הPS3 משתמש, רק אלו שיש בNV40 והועברו לRSX או הרחבות נוספות שלא זמינות בחומרה ודרייברים לשוק הבייתי. שאלת מיליון הדולר, בהתחשב שהכרטיס הזחק ביותר לMac הוא X1800 כמודומני, כלומר חוץ מהXenos השולחני שATI הכינו בזמנו לSDK של ה360, על איזה חומרה ותוכנה המנוע הזה רץ על MAC. בהתחשב שMAC עברו למעבדים של אינטל הם גם לקחו על עצמם מספר תקנים אלקטורניים, הPCIE שלהם עכשיו סטאנדרטי לחלוטין, אם MS שחררה farmework כלשהו לעבודה עם DX כמו שהיה בזמן הSDK, אז משחקים לMAC יזרמו כמו מים. אני לא חושב שחברה כמו EA הייתה לוקחת על עצמה פרוייקט של בניית מנועים נוספים לכל משחק בשביל שוק משחקים קטן מאוד.אני לא אתפלא אם יש משהו נוסף מעבר לעובדה שרוב משחקי הOpenGL רצים על MAC בצורה כזאת או אחרת...
פורסם 2007 ביוני 1318 שנים כיום אין שום בעיה להתקין כל כרטיס מסך אחר על מאק, הבעיה היחידה היא בדריברים
פורסם 2007 ביוני 1318 שנים מחבר EA אומרים שהם אכן ישתמשו ב CIDER.http://www.appleinsider.com/articles/07/06/11/eas_new_mac_games_will_demand_intel_based_systems.htmlמה שמשאיר אותנו עם ID והמנוע המסתורי שלה..
פורסם 2007 ביוני 1318 שנים מה אתה עושה צחוק? הלינק הראשון שהבאתי מוביל לאתר של החברה ששם יש את ההכרזה הזו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.