פורסם 2007 ביוני 1219 שנים אתה, יא צעיר, אל תלמד אותי.אני יודע טוב מאוד שיונתן היה יוני לפני שיוני גנב לו את השם בצוות
פורסם 2007 ביוני 1219 שנים אתה, יא צעיר, אל תלמד אותי. אני יודע טוב מאוד שיונתן היה יוני לפני שיוני גנב לו את השם בצוות אבל את יוני צירפת קודם : [יוני= domiel, יונתן= Feedme]
פורסם 2007 ביוני 1219 שנים ווהו! הגעתיתודה לכולם!! ובמיוחד לבייקה שפתח את הת'רדבאמת תודה לכל מי שכתב , באמת ריגשתם אותי :-* :-*מבטיח להגיע ל-120 מארזים מסוקרים ;D שוב תודה!
פורסם 2007 ביוני 1219 שנים קצת באיחור אבל עדיין, מזל טוב :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ואחד לשנה הבאה:
פורסם 2007 ביוני 1319 שנים ווהו! הגעתיתודה לכולם!! ובמיוחד לבייקה שפתח את הת'רדבאמת תודה לכל מי שכתב , באמת ריגשתם אותי :-* :-*מבטיח להגיע ל-120 מארזים מסוקרים ;D שוב תודה!מזל טוב יונתן!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.