פורסם 2007 ביוני 819 שנים אבל אפשר לעשות את זה עם FireFoxאתה יכול לפרטוהאם יש דרך לשנות את מהירות הגלישה דרך המודם (תשתית לא ספק)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.