פורסם 2007 ביוני 719 שנים אני אודה למי שימצא לי תוכנה שתציג אנימציה (כמו למשל קבצי GIF) כרקע של הדסקטופ.תודה 8)
פורסם 2007 ביוני 819 שנים מזתומרת?אתה יכול לשים GIF כרקע כמו JPEG..לחצן ימני, set as desktop background
פורסם 2007 ביוני 919 שנים ככה הוא לא יוצג כאנימציה.אפשר לעשות את זה באמצעות ה-active desktop של windows.כפתור ימני על ה-desktop, ומשם:properties > desktop > customize desktop > web > newואז אתה יכול לבחור להוסיף תמונה (ואז היא תוצג עם אנימציה) או דף HTML שיצרת מראש שמכיל את התמונה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.