פורסם 2007 ביוני 819 שנים אנשים שימו גם תמונות.. =) כאילו פרינטסקרינים... : בתמונה הזו אני דומה הכי הרבה למדונה משום מה =| 74 אחוז מדונה ועוד כל מיני נשים שכבר כתבתי. בגברים ריצ'ארד סטולמן ורובי קולטריין (68 אחוז שניהם) ובאמת שאין לי מושג מי אלו ---
פורסם 2007 ביוני 819 שנים כמה? 3 אחוז? תתנחם בעובדה שStaind היא אחלה להקה נננננננווווווווווווו!!!!!!!!!!! אנשים!!!!!!!!!!! אמרתי לשים פרינט סקרינים כדי לדבר ולהחמיא, לא כדי לרדת על אנשים סתם...
פורסם 2007 ביוני 819 שנים האנשים שאני דומה להם... טומס אדיסון... ריספקט :biggthumpup:[attachment deleted by admin]
פורסם 2007 ביוני 819 שנים זה רק אני או שב90 אחוז מהמקרים המערכת מציגה לך רק תמונות שבאותו צד של הראש שאתה הצטלמת?
פורסם 2007 ביוני 819 שנים זה ככה בגלל שהתוכנה (או מה שזה לא יהיה) מנתחת את התמונות לפי צורות הקווים ותנועתם.
פורסם 2007 ביוני 819 שנים link=topic=265692.msg2346352#msg2346352 date=1181326069]לי אתה דיי מזכיר אישה יש לך שיער ארוך נכון? בתמונה אני עם כובע מצחייה :\
פורסם 2007 ביוני 819 שנים ** בוכה ** :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.