עבור לתוכן

הלוח נדפק, מה קורה במקרה שהוא לא מיוצר יותר

Featured Replies

פורסם

היי

יש לי לוח של ASUS P4GD1.

הלוח הזה יחיד מסוגו, זה סוקט 478 ל PCIE עם DDR1.

הלוח באחריות והוא נדפק, הוא עדיין עובד ואני לא רוצה סתם לפרק אותו.

למישהו היה מקרה כזה שלוח לא מיוצר יותר והוא באחריות?

יש לכם מושג מה היצרן אמור לעשות במקרה הזה?

תודה רבה.

פורסם

אם אתה בטוח שהוא באחריות אז אני מניח שאולי יתנו לך משהו חלופי או שפשוט הם כיסו את התחת שלהם בקטע הזה באותיות קטנות כאלו ואחרות

פורסם

כנראה יתנו לך לוח אחר שיש להם במחסן. לא חדש אבל משהו. אתה יכול לטעון השהלוח שיביאו לך לא תואם DDR1 ולכן תצתרך לקנות זיכרונות ועל זה תוכל לדרוש פיצוי אם לא ימצא לוח דומה.

פורסם

הלוח באחריות והוא נדפק, הוא עדיין עובד ואני לא רוצה סתם לפרק אותו.

מה זאת אומרת נדפק / עדיין עובד ?

פורסם
  • מחבר

שהי סלוטים לא עובדים

כרטיס רשת לא עובד

אני חיי איתו, אבל רוצה להחליף....

פורסם

אם אתה חושש לפרק אותו, קח את כל המחשב לחנות אצלה קנית את הלוח.

בשום מקרה אל תזניח את זה, אל תחכה שתגמר האחריות.

פורסם

בכל מקרה היצרן שומר לוחות למקרים כאלה של החלפה

ובמידה ואין הם יחליפו לך לדגם שיתאים לך

אותו דבר קרה לי עם לוח של אינטל שכבר לא מיוצר והחליפו לי אותו לאחד זהה למרות שהוא כבר לא נימכר יותר

פורסם

היצרן לא שומר בשביל לקוחות.

אם יש לו עדיין במלאי, אין בעיה להביא משם.

פורסם

בכל מקרה היצרן שומר לוחות למקרים כאלה של החלפה

ובמידה ואין הם יחליפו לך לדגם שיתאים לך

אותו דבר קרה לי עם לוח של אינטל שכבר לא מיוצר והחליפו לי אותו לאחד זהה למרות שהוא כבר לא נימכר יותר

איזה לוח של אינטל נדפק לך? למה נדפק?

פורסם

3 פעמים הלך לי לוח של אינטל 865P.E.R.L וכל פעם החליפו לי לאותו דגם לוח חדש

בכל שלושת הפעמים הוא פשוט שבק חיים

אבל זה מה שטוב באינטל הם לא שואלים שאלות הם פשוט מחליפים

פורסם

קודם כל, אם מישהוא מכם היה קורא את החוברת המצורפת ללוחות (במיוחד בלוחות של אינטל), הוא היה רואה לכמה זמן (שנים/חודשים) היצרן מתחייב להחזיק סטוק עבור החלפה (לרוב מעט יותר מגמר האחריות של אחרון הלוחות שהוא יצר). דרך אגב, אינטל מתחייבת לשמור לוחות להחלפה (כן - עבור לקוחות) לכשנתיים עד חמש (פחות זמן ללוחות עבור תחנות ויותר זמן ללוחות עבור שרתים).

בכל מקרה, הבעיה (לפחות בארץ) היא עם היבואן. אם יש לו לוח להחלפה - טוב ויופי (לפעמים לוקח כשבוע להחליף), אם אין - בעיה ובדרך כלל תקבל מריחה אחת גדולה על למה בעצם אין אחריות או כל "בעיה/סיבה" אחרת. הצעתי - שלח מייל לחברה המיצרת (לרוב מופיע באתר שלהם כ-support@...) עם המספר הסידורי של הלוח + ה-Revision שלו + גירסת BIOS + כל מספר נוסף המופיע על לוח האם. במייל בקש אישור החלפה (תסביר שעם אישור זה אתה הולך ליבואן המקומי). לרוב שיטה זו עובדת. אני יכול להעיד מנסיוני עם הלוח שלי (Gigabyte GA-K8NSNXP) שיש לו אחריות לשלוש שנים, היו לי בעיות עם CDLog (היבואן בארץ של ג'יגהבייט) עד שהבאתי אישור מהחברה (ההחלפה היתה בסוף השנה השניה לאחריות).

אורי...

פורסם
  • מחבר

קודם כל, אם מישהוא מכם היה קורא את החוברת המצורפת ללוחות ...........

אורי...

עשיתי את זה והחברה דחתה אותי בטענה שהיבואן מחליט ולא הם.

היבואן זרק אותי מאחד לשני בטלפון

החנות לא מוכנה לדבר איתי לפני שהלוח מדיע ליבואן.

בקיצור כולם מתחמקים כולל ASUS העולמית

פורסם

למה אתה צריך להתקשר ליבואן ? זה באחריות החנות. תן להם לדבר איתם.

החנות לא מוכנה לדבר איתי לפני שהלוח מדיע ליבואן.

מגיע ?

תן להם את הלוח, שיבדקו אותו, יפרקו אותו ויעשו לו מה שבא להם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים