פורסם 2007 במאי 2918 שנים הם הרי מצהירים שהם נותנים אחריות על המדפסת עם כל קנית ראש דיו חלופי. השאלה אם מישהו יצא לו פעם באמת לקחת אליהם מדפסת והיא תוקנה אכן ללא תשלום? אני חושב שזה נושא חשוב לכל מי שקונה שם, וקונים אצליהם די הרבה. מעניין לגלות אם הם רציניים בקטע או שזה סתם.
פורסם 2007 במאי 3018 שנים כן אחי. מקווה שתקרא את זה לפני שתאמין להם!אל תעשה את הטעות הזאת! הם שקרנים!אני קניתי דיו למדפסת אחרי שהם אמרו לי אחריו לשנתיים מלאות כולל הכל הכל, חוץ משבר כמובן.אחרי שנתיי להם את המדפסת לתיקון שהיה אמור להימשך עד 14 ימי עבודה, התקשר אליי (אחרי 3 שבועות!!!) הטכנאי מהמעבדה שלהם ואמר לי שצריך להחליף חלק בסורק וזה יעלה לי 300 ש"ח לפני מע"מ. אמרתי לו ש:א. אמרו לי שהאחריות כוללת הכל חוץ מחלקים שבורים וכאן אין שום חלק שבור.ב. למה רק עכשיו הוא נזכר להגיד לי? כבר היו צריכים להחזיר לי את המדפסת מתוקנת מזמן!הוא הפנה אותי להנהלה שאמרו שאני צריך לשלוח פקס למנכ"ל וכו' וכו'...בקיצור הגשתי תלונה בהגנת הצרכן, מחכה לתשובה.נ.בהמדפסת עדיין לא הגיע אליי (כבר יותר מחודש וחצי)
פורסם 2007 במאי 3018 שנים אבא שלי תיקן שם איזו מדפסת והיה מבסוט וגם אם קרה משהו לאחר מכן תקנו לו אותה.כמו בכל מקום, יש מרוצים ויש לא מרוצים.
פורסם 2007 במאי 3018 שנים מחבר תגובות מעניינות.Pure-gold: אתה יודע מה אבא שלך תיקן? כי לפי מה שאני שומע גם מחברים, אז כשמדובר בחתיכת נייר שנתקעה הם באמת מתקנים. אבל כל התקלות שקשורות בראש הדפסה שזה יכול לנבוע רק משימוש בדיו שלהם, משום מה הם מגלים מאגר תירוצים מרשים.מקווה שיהיו פה עוד סיפורים וזה יעזור לשאר החברים בפורום להחליט אם כדאי לסמוך על האחריות שלהם, או לא.
פורסם 2007 במאי 3018 שנים זה שהתלונן שדרשו ממנו כסף: כתבו בפירוש בכתב האחריות שלהם שאין אחריות על חלפים תקולים(ולא רק שבורים פיזית) אלא על עבודה בלבד.ולמרות שזה מה שהיה רשום שם, לפני שנה וחצי נתתי להם מדפסת לתיקון שכן היתה שם חתיכת פלסטיק שבורה ובכל זאת הם לא לקחו ממני גרוש. החסרון היחידי שלוקח להם חודש-חודש וחצי עד שהם מתקנים את המדפסת ומחזירים אותה לסניף.
פורסם 2007 במאי 3118 שנים גם אני תיקנתי דרכם סך הכל היה איטי כמצופה כי יש להם מעבדה מרכזית ששולחים לשם מכל הארץ אבל סך הכל תיקנו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.