עבור לתוכן

בעיית מהירות ב-unreal 2 -משהו מוזר...(כולל מפרט)

Featured Replies

פורסם

זה רק הראם!

היה לי אותו דבר ב-BF1942 וברגע שהוספתי עוד 512 (עכשיו יש 768) הכל התחיל לפעול חלק לגמרי.

הבעיה עם המשחק הזה היא שהוא משתמש ביותר ראם מ-BF1942!!!

אם תוריד את רמת ה-Textures זה אמור לעזור.

להרבה אנשים שיש להם הארדיסקים שפועלים מאוד מהר 256mb ראם יכול להספיק ועדיין לא יהיו תקיעות.

אצלי המשחק פועל על 20-30fps בדר"כ והוא יורד עד 15 לפעמים אבל בלי שום תקיעות על הכל הכי גבוה @ 1024x768

AA off.

Athlon XP 1600

Geforce 4 Ti 4200 64mb

768mb 266mhz DDR-RAM

  • תגובות 50
  • צפיות 3.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

להרבה אנשים שיש להם הארדיסקים שפועלים מאוד מהר 256mb ראם יכול להספיק ועדיין לא יהיו תקיעות.

אתה מוכן להסביר לי מה הקשר בין הארד-דיסק לזכרון הראשי של המחשב? {הראם}

פורסם

כשנגמר לך הזיכרון הפנימי המשחק מתחיל להשתמש בזכרון וירטואלי שנמצא על ההארדיסק שהוא פועל הרבה יותר לאט מראם. ברגע שיש לך הארדיסק מהיר, הזיכרון הוירטואלי פועל יותר מהר וזה עוזר מאוד אם אין לך מספיק ראם.

אצלי, עם 768 ראם, המשחק עדיין משתמש בכולו + איזה 500 מ"ב זיכרון וירטואלי!.

כל עוד הזיכרון הוירטואלי בשימוש נמוך מהזיכרון הפנימי, אתה במצב טוב. אחרת זה נעשה רע...

פורסם

כשנגמר לך הזיכרון הפנימי המשחק מתחיל להשתמש בזכרון וירטואלי שנמצא על ההארדיסק שהוא פועל הרבה יותר לאט מראם. ברגע שיש לך הארדיסק מהיר, הזיכרון הוירטואלי פועל יותר מהר וזה עוזר מאוד אם אין לך מספיק ראם.

אצלי, עם 768 ראם, המשחק עדיין משתמש בכולו + איזה 500 מ"ב זיכרון וירטואלי!.

כל עוד הזיכרון הוירטואלי בשימוש נמוך מהזיכרון הפנימי, אתה במצב טוב. אחרת זה נעשה רע...

אתה מדבר שטויות, אין משחק שינצל 768זכרון פנימי + 500 מגה זכרון וירטואלי, אין משחק שאפילו קרוב לזה.

פורסם

יש לי זיכרון SDRAM 256 זה יזוז לי.

פורסם

כשנגמר לך הזיכרון הפנימי המשחק מתחיל להשתמש בזכרון וירטואלי שנמצא על ההארדיסק שהוא פועל הרבה יותר לאט מראם. ברגע שיש לך הארדיסק מהיר, הזיכרון הוירטואלי פועל יותר מהר וזה עוזר מאוד אם אין לך מספיק ראם.

אצלי, עם 768 ראם, המשחק עדיין משתמש בכולו + איזה 500 מ"ב זיכרון וירטואלי!.

כל עוד הזיכרון הוירטואלי בשימוש נמוך מהזיכרון הפנימי, אתה במצב טוב. אחרת זה נעשה רע...

אתה מדבר שטויות, אין משחק שינצל 768זכרון פנימי + 500 מגה זכרון וירטואלי, אין משחק שאפילו קרוב לזה.

ה-Windows משתמש ב-100 ראם וב-150 וירטואלי אז תוריד 250.

אני לא סתם אומר.

כשלוחצים Ctrl+Alt+Delete זה מה שזה מראה.

פורסם

אבל לא קשור

המערכת גם לא רוצה שמשחק יחנוק את המחשב אז היא לא נותנת לו להשתמש בכל הזכירון ומקצה SWAP FILE לראם

פורסם

יכול להיות שאחת מהאפשרויות הגראפיות היא AA בהחבא ? כי באמת מוזר שפתאום יוצא משחק (למרות כל חידושיו הגאפיים) שמתחיל למוטט סופר חדשים. או שאולי הAA מופעל כברירת מחדל איפשהו במשחק ?

פורסם

המשחק הזה מותאם יותר ל-Ti 4600/Radeon 9700 בשביל שגם בקטעים עם הכי הרבה פירוט זה יפעל חלק עם כל ה-Eye Candy.

פורסם

לי לפעמים חברה זה פועל מצוין המשחק הזה אם הזיכרון שיש לי והכרטיס מסך שלי

אבל אני לא ישקר לפעמים יש לי ביט או שתיים לאיזה שניה בערך אבל זה קורה בצב שיש המון גרפיקה במקום פתוח

אני בתוך שזה קשור רק לזכרון שלי במחשב

פורסם

לכל מי שיש לו 256 מ"ב יהיו תקיעות ולא יעזור כלום

אצלי עם פנטיום 3 733 ו-512 מ"ב המשחק רץ חלק

כל הבעיה זה רק זיכרון

בדקתי וה- PROCESS של UNREL2 לוקח בין 200 ל- 220 מ"ב של זיכרון ככה שכל מי שיש לו רק רק 256 יכול רק לחלום על הרצה חלקה.

פורסם

צר לי לבאס אותך אך אני משחק חלק כמו טוסיק של תינוק :D :D

יש לי 256 ולא תגיד בטח יש לו RDRAM יש לי SDRAM כידוע זיכרון חלש .

ואם תגיד שיש לי P 4 2.8 אין לי יש לי P 933 MHZ

והכרטיס מסך (ראה במפרט).

פורסם

אתה לא מבאס אותי גם לי היה פעם 256 ואחרי ששמתי עוד 256 הבנתי כמה רע היה לי.

ובמיוחד עם חלונות XP

דרך אגב המפרט שלי הרבה יותר גרוע משלך וכרטיס המסך רק MX 440 (בתוך מספר ימים יהיה לי 9500PRO)

ועדיין רץ חלק.

פורסם

רזולוציות גבוהות והכל על מקסימום ?

פורסם

הכל על מקסימום

800X600 עובד מהיר וחלק

1024X768 פחות מהיר אבל עדיין חלק גם בקרבות

PROCESS של UNREL2 עומד על 222 מ"ב

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים