עבור לתוכן

שאלה על ראווטר

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

אתמול אבי הביא הביתה ראווטר כדי לעשות רשת שתהיה בין המחשב שלי לשל אחותי.

לראווטר קוראים SIEMENS SL2-141.

אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על המודם ולומר לי מה היתרונות והחסרונות שלו.

תודה ויום טוב,

יאיר

פורסם

שלום לכולם,

אתמול אבי הביא הביתה ראווטר כדי לעשות רשת שתהיה בין המחשב שלי לשל אחותי.

לראווטר קוראים SIEMENS SL2-141.

אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על המודם ולומר לי מה היתרונות והחסרונות שלו.

תודה ויום טוב,

יאיר

איזה מודם?

פורסם

איזה מודם?

חחחח.... זה עם מודם מובנה.

קנית מבזקסטור?

פורסם
  • מחבר

כן אתמול.

בחוברת הפעלה כתוב לי איך לחבר אותו ולהגדיר אבל לא כתוב לי כלום על ההתקנה המצורפת עם דיסק.

אני צריך קודם להתקין או אחרי שאני מגדיר?

פורסם

לא צריך דיסק

תעקוב אחרי החוברת.

סה"כ זה חיבור, כניסה לממשק, הגדרה ושלום על ישראל.

ש"א אם רכשתם מבזקסטור אז אתה יכול להתקשר לתמיכה של בזק לעזרה בחיבור הראשוני.

פורסם
  • מחבר

התקשרתי אליהם והתקנתי איתם אבל הנורה של ה-DSL משתגעת.

ואי אפשר להיכנס לממשק.

אפילו כשהפעלתי את כרטיס הרשת המחשב לא אמר שהוא זיהה חומרה חדשה.

קיצר, בתמיכה הטכנית אמרו לי שהמודם מקולקל וביקשתי מאחד הטכנאים שלהם להביא אחר חדש הביתה(גם המקולקל היה חדש).

הטכנאי אמר שהוא יבוא מחר בערב :kopfpatsch::bash:

אני כ"כ מאוכזב :s07:

פורסם

אני כ"כ מאוכזב :s07:

מה כבר קרה? קיבלת מכשיר לא תקין... זה יכול היה לקרות לך גם בחנות רגילה.

ותאמין לי שלא היית מקבל טכנאי שיגיע לך עד הבית לחליף אותו בחינם.

פורסם

כן אבל מצד שני שקונים בחנות בדר"כ בוחרים ראוטר מתוצרת נורמלית.

פורסם

שמע, במחירים האלו אתה מקבל תמורה טובה לכסף.

תחשוב שאתה מישהו שאין לו מושג במחשבים ואתה רוצה או צריך רשת.

בבזק אתה קונה נתב שהוא לא שיא הטכנולוגיה אבל עושה את עבודה ב240 ש"ח.

אתה מקבל תמיכה טלפונית 24 שעות ביממה, ואם אתה מצטרף לתמיכה שלהם אתה גם מקבל עזרה בהגדרות של הנתב: פורטים, שיתופים וכל מיני. 60 שקלים נוספים לחצי שנה.

סה"כ 300~ שקל, גם במקרה של תקלה.

קנית בחנות, הוצאת 300 ש"ח על הנתב הנורמלי (בתיקווה שאתה יודע מה לבחור), ע"מ להתקין אתה יכול לבקש מהטכנאי בחנות שיקח ממך 150 ש"ח.

אתה יכול גם להתקשר ליבואן או למרכז התמיכה אם יש ולקבל עזרה חלקית, בין 9:00 ל17:00 במקרה הטוב, ובחלק מהמקומות תצטרך לשלם על התמיכה. בערך בין 30 ל100 שקל תלוי בחברה, סוג התקלה והזמן מול התמיכה.

יש לך תקלה, אתה יכול להתקשר שוב למרכז התמיכה/יבואן לתפוס אותם כשהם נמצאים ולקוות שלא צריך לשלם על התמיכה. או להתקשר לטכנאי מהחנות ולשלם שוב 100-200 ש"ח על הביקור.

פה התחלת ב300~ וסיימת ב500~ ש"ח.

ולא לדבר אם קנית נתב דפוק שיש איתו כל הזמן תקלות...

ואני מכיר אנשים שמשתמשים ברשתות של בזק והבעיות היחידות שלהם באינטרנט זה מהוירוסים שנכנסים להם למחשב כשהם פותחים את המיילים שנכנסים לתקיית SPAM.

נ.ב.

אני לא עושה פרסומות. אני גם לא אוהב את בזק במיוחד. אני לא אוהב את מה שהולך באינטרנט בארץ. אני לא אוהב את ההתנהלות של הספקיות. אני לא אוהב את מה שעושה הרגולטור. אני לא אוהב את רוב האתרים בארץ (קשה לעשות אתר שמתאים לFIREFOX?!). אני לא אוהב הרבה דברים.

אבל דבר אחד אני ממש לא אוהב, זה ביקורת חסרת יסוד.

פורסם
  • מחבר

תיקון שלי:

אני צריך להגיע אל החנות ויחליפו לי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים