הדמו של DIRT שוחרר - עמוד 13 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדמו של DIRT שוחרר


stone cold

Recommended Posts

  • תגובות 223
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

^^^

המשחק עובד על DX9.

ואללה' date=' עכשיו התעמקתי באפשרויות שם יותר, F11 של הבנצ'מרקינג נותן לי בדיוק את זה.

[/quote']

תודה שבדקת גם אני בדקתי עקב זה, ואכן עזרת לי במשהו.

אני היחיד שחוזר עם אוטו פצוע?

איזה קשה לשלוט שם על המכונית :-\

אכן קשה לישלוט אבל לומדים, צריך לקחת פניות טוב ולישמור על הרכב שיהיה לך טוב להמשך המסלול.

יש לי שאלה שעושים את הדריף אף פעם לא ידעתי בידיוק מה לעשות לילחוץ על איזה מקשים צריך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון יש שתי אפשריות להיכנס ל"דריפט"\"החלקה" אחד זה להגיע לפניה מהר לילחוץ בבום על הברקס ולפינות וכמובן אחרי שהאוטו את הפניה יש לילחוץ על המקש הנגדי לפניה או כמו שזה נקרא בשפה המקצועית לעשות היגוי יתר עלמנת לישר את המכונית ולהחזירה למסלול.

ואם אתה לא מגיע מספיק מהר אז זה לחיצה קצרה על הבלם יד וזה כבר יכניס אותך להחלקה

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון יש שתי אפשריות להיכנס ל"דריפט"\"החלקה" אחד זה להגיע לפניה מהר לילחוץ בבום על הברקס ולפינות וכמובן אחרי שהאוטו את הפניה יש לילחוץ על המקש הנגדי לפניה או כמו שזה נקרא בשפה המקצועית לעשות היגוי יתר עלמנת לישר את המכונית ולהחזירה למסלול.

ואם אתה לא מגיע מספיק מהר אז זה לחיצה קצרה על הבלם יד וזה כבר יכניס אותך להחלקה

בהצלחה

תודה!!

וצריך לעשות את זה עם לחיצות גז קטנות כמו נגיעות כאלה, ראיתי בסרטים אנשים נוהגים ככה.

ועם אני עושה דריפט עם בלם יד במהירות גבוה נגיד 175\200, זו לחיצה קטנה בבלם יד או ארוכה?

ועם זה בברקס העם זו לחיצה ארוכה?

מנהלים סליחה עם אני יוצר ספאם רק תגידו אני פשוט לא רוצה ליצור, או לעשות בעיות פה, פשוט זו בעיה שיש לי כבר כמה שנים ואני לא יודע בידיוק מה לעשות, והסביר לי הבן אדם הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

באמת תודה לשנייכם, אני חייב לכם מבערך 3 דקות ירדתי לזה.

ד"א איך התוצאה שלי?

אני עוזב שנייה ליפני סיבוב את הגז ולוחץ על הבלם יד ולוקח את הסיבוב ואחרי זה לוחץ לכיוון הנגדי בישביל להיתיישר כמובן עם גז, זה נכון מה שאני עושה?

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

באמת תודה לשנייכם, אני חייב לכם מבערך 3 דקות ירדתי לזה.

ד"א איך התוצאה שלי?

אני עוזב שנייה ליפני סיבוב את הגז ולוחץ על הבלם יד ולוקח את הסיבוב ואחרי זה לוחץ לכיוון הנגדי בישביל להיתיישר כמובן עם גז, זה נכון מה שאני עושה?

עכשיו נחדד עוד קצת את מה שאני עושה, ואני אציין שאני לא משחק יותר מידי במשחקים כאלה אז יכול להיות שיש טכניקות הרבה יותר טובות.

* לפני סיבוב עוזב גז.

* מתחיל סיבוב, לוקח אותו חד.

* לוחץ על הגז תוך כדי הסיבוב.

ואם יש בעיה וצריך לתקן מעט תוך כדי הסיבוב, אז עוזב את הגז+הנד ברייק קצר ולוחץ חזרה על הגז.

הלחיצה לכיוון הנגדי שציינת היא תיקון שאומר שלא לקחת את הסיבוב מספיק טוב, לקחת בצורה מוגזמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בערך נכון.. מה שבעצם אני עושה לפני פניה - עוזב את הגז.. עושה פניה חדה(לא אינטסיבית.. אבל דיי חדה) ותוך כדי הפניה אני מוסיף בחזרה את כל הגז ואם צריך אז אני מתקן את הפניה לכיוון הנגדי על מנת לא לגרום לתת היגוי...

ככה אתה פשוט יוצא בטורים גבוהים מהפניה ועדיין נשאר מהיר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאני מנסה לחשוב על מה שגורם לזה לקרות.

כשאתה מרפה מהגז ומסובב את ההגה מיד אחרי זה, נוצר מומנט שמופעל על החלק האחורי של הרכב שגורם לו טיפה "להזרק" החוצה.

הגז שאתה נותן אחרי זה, דבר ראשון מחזק את האחיזה ודבר שני מן הסתם מאיץ אותך חזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ככה, קצת מנסה לתקן ולחדד כאן קצת מושגים-

1) קודם כל - תיישרו סיבובים. הכלל הראשון בנהיגה מהירה. הכוונה היא להשתמש בכל שטח הכביש שמוקצה בפנייה ולנסות למצוא את הקו האופטימלי (האייפקס) לכל סיבוב.. בדרך כלל מומלץ להגיע מהקו החיצוני של הסיבוב , לחתוך אותו כמה שיותר קרוב לקו הפנימי ולצאת שוב לקו החיצוני.. אך לא תמיד זהו יהיה האייפקס המושלם. צריך גם לקחת בחשבון את הסיבוב הבא אחריו ולצאת מהסיבוב כמה שיותר מוכנים לסיבוב הבא..

דוגמא מומחשת לאייפקס מהו - http://en.wikipedia.org/wiki/Line_(racing)

2) ה STI WRC זה 4X4. לכן, כשמרפים מדוושת הגז ונכנסים לסיבוב הגלגלים האחוריים הופכים להיות פאסיביים במקום אקטיביים ולכן האוטו יחליק ולא יצליח לאחוז בכביש ואף במקרים קיצוניים יזרוק זנב וייכנס להיגויי ייתר (ולא תת היגוי כמו שהגדירו כאן קודם..)

3) יש לכם בלמים. השתמשו בהם. האטה על ידי עזיבת דוושת הגז בלבד מבזבזת זמן יקר.. אתם יכולים להאט את הרכב בצורה הרבה יותר מהירה בעזרת דוושת הבלם כשתהיו קרובים יותר לסיבוב.. וכך תהיו בנסיעה מהירה יותר מהזמן שלכם..

4) תנסו להגדיר מקש אחר לדוושת הבלם.. קיימת שיטה בעולם בנהיגה מקצועית הנפוצה בקרב נהגי ראלי רבים של כניסה לסיבוב על ידי גז ולחיצות על הבלם בעת

ובעונה אחת כדי לרסן בעת הצורך את הסבסוב של הגלגלים. (ניתן גם להשתמש בבלם היד אך הדבר יהיה פחות יעיל..)

5) העברות משקל נכונות בפניות. בלימה / עזיבת דוושת הגז במכה מעבירות משקל קדימה לגלגלים הקדמיים , מה שעוזר להם לאחוז טוב יותר בכביש.. האצה מעבירה משקל לגלגלים האחוריים מה שבתמורה גורע מאחיזתם של הגלגלים הקדמיים..

6) החוכמה וכאן הוא הקושי הגדול ביותר - לדעת לבלום בדיוק לפי הצורך (אם בכלל) לפני כל פנייה. בלימה לא מספקת או בלימה חזקה מידי ואתם מאבדים זמן.. צריך למצוא את האייפקס של כל סיבוב בהתאם לסיבוב שבא אחריו..

7) זכרו - אותו שמפרפר במקום / דריפט זה אמנם דבר מגניב אבל מבזבז זמן יקר. האוטו אמור להתקדם קדימה ולא להחליק במקום..

*היגוי יתר - כאשר הנהג מפנה את ההגה לכיוון מסויים אך הרכב פונה יותר חד מהמצופה או כמעט נכנס לסחרור בכיוון הפניית ההגה..

*תת היגוי - כאשר הנהג מפנה את ההגה לכיוון מסויים אך הרכב לא פונה מספיק לאותו כיוון וממשיך יותר לכיוון הישר

בהצלחה לכולם. אני אישית לא מצליח לעבור את השיא שלי של 1:03:51 אחרי המון המון נסיונות. בנתיים אני פורש למשחק אחר..

בעתיד אולי אפרסם שיא עם קידומת של 02.. חח..

*עריכה* שיא אישי חדש! אמנם לא שיא חדש בפורום אבל שיא אישי שלי..

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמנם אין חדש תחת השמש.. את הקידומת של ה 02 אני לא מצליח לראות.. אבל מה שכן, אלו הם שני הסיבובים הכי טובים שהיו לי עד כה :

*עריכה* - שיא חדש בפורום !! 01:02:77 !! היה קשה מאד. אבל יש לי הרגשה שאפשר לקצץ לו עוד שניה. כבר השתפרתי פלאים במסלול הזה וסגלתי לעצמי שיטת נהיגה שונה מעט.. אני מאמין כרגע שאפשרי גם להגיע לקידומת של 01. ואתם יודעים מה - חבל שאין לי צמיגי SLICKS זה היה יותר קל.. חח

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...