פורסם 2007 במאי 1819 שנים שי רומנטי כזה, המילים שאני יודעSometimes I Think Myself Im better Of Without you....תודה לעוזרים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.