פורסם 2007 במאי 1219 שנים הקירור שלי זה הקירור שבא עם המעבדהמפרט שלי בצד...עד כמה אני יכול להגיע שישאר יציב?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.