עבור לתוכן

תמונה ראשונה עם ה K100D.

Featured Replies

פורסם

מעניין, יש לי תחושה, שאולי ה 330 הייתה איזה ניסוי של אוליפוס שלא צלח..

אם תשאל את המשתמשים תראה שהמצלמה מוצלחת מאוד. הבעיה הייתה בקיבעון המחשבתי של חלק מכותבי הביקורות.

לא ברור י למה אם כבר הם מיצרים LIVE VIEW אז למה לא מסך מסתובב.

כי זה יותר יקר.

כי תכלס ללא מסך מסתובב אין הבדל בין עינית למסך (עדיף עינית)

אז זהו שלא. עינית (טובה, לא עינית חלון) עדיפה באור יום בוהק, אבל למסך LCD יש עדיין יתרון במקרים אחרים, במיוחד אם זווית הצפיה שלו לא מחייבת מבט ממורכז לחלוטין.

בכלל לאחרונה אני עובד יותר ויותר עם המצלמה שלי, וממש מתחרפן מהמסך באור יום .

אני פותר את זה בצורה מספקת ע"י שימוש ביד שמאל כמגן שמש.

כן הרי, אין לך מושג על מה העדשה מסתכלת, אין לך מושג לגבי על מה היא נעולה, איך אפשר לצלם ככה ?

דווקא יש מושג. המצלמה מסמנת לי כשהפוקוס ננעל, ובניגוד למצלמות רפלקס יש לי אפשרות לבחור בצורה חופשית לחלוטין את מיקום החיישן.

קראתי עוד על הפנטקס, ואנשים מתלוננים על בעיית פוקוס (?!) יכול להיות דבר כזה? יש לפנטקס, לפי מה שהבנתי אחלה מערכת פיקוס .

בעיות פוקוס (BF ו-FF) קיימות בכל מצלמות ה-DSLR בגלל שחיישני הפוקוס ממוקמים במקום שונה ממישור החישן. מספיק שהמרחק יהיה שונה במיקרונים כדי שיהיו אי דיוקים בפוקוס. צריך מזל ליפול על מצלמה שמפקסת באופן מושלם.

כמו כן רציתי לשאול אם יש גלריה של תמונות שביצעת עם ה SLR ?

לא, אין לי כרגע גלריה כזו, אבל זה לא שחסרות תמונות שצולמו עם מצלמות DSLR ברשת. אתה יכול לחפש תמונות שצילמתי עם ה-7D בדיונים קודמים, אבל זה כנראה לא יהיה הדבר הכי פשוט שיכול להיות, במיוחד עם מנוע החיפוש הצולע של הפורום.

פורסם

אז זהו שלא. עינית (טובה, לא עינית חלון) עדיפה באור יום בוהק, אבל למסך LCD יש עדיין יתרון במקרים אחרים, במיוחד אם זווית הצפיה שלו לא מחייבת מבט ממורכז לחלוטין.

אני פותר את זה בצורה מספקת ע"י שימוש ביד שמאל כמגן שמש.

גם הרבה פעמים לא עוזר .. ומקשה לשמור על יציבות התמונה עוד יותר .

דווקא יש מושג. המצלמה מסמנת לי כשהפוקוס ננעל, ובניגוד למצלמות רפלקס יש לי אפשרות לבחור בצורה חופשית לחלוטין את מיקום החיישן.

לא הבנתי איך אתה בוחר את מיקום החיישן ?

אולם עדיין, האולימפוס יקרה משמעותית, לא ?

אגב איך העינית של ה 410 ?

פורסם

גם הרבה פעמים לא עוזר ..

יש לי כף יד גדולה, אז במקרה שלי זה תמיד עוזר :cool2:

ומקשה לשמור על יציבות התמונה עוד יותר .

אני משתמש בשיטה הזו רק באור יום כשמהירויות התריס ממילא גבוהות ואז אין בעיית יציבות (לפחות לא באורכי המוקד שבהם אני נוהג לצלם).

לא הבנתי איך אתה בוחר את מיקום החיישן ?

מעביר את המצלמה למצב תזוזה חופשי של החיישן ומזיז אותו עם ארבעת מקשי החצים שמסביב לכפתור OK. ככה זה נראה ב-R6‏:

r6or1.jpg

אולם עדיין, האולימפוס יקרה משמעותית, לא ?

בארץ K100D עם שתי עדשות תעלה יותר מ-E330 עם שתי עדשות. אבל לא הייתי בוחר בהכרח את זו שיותר זולה, אלא את זו שיותר מתאימה לצרכים. שתיהן מצלמות מעולות.

אגב איך העינית של ה 410 ?

בהירה, קונטרסטית, חדה ...וקטנה ;)

פורסם

מעביר את המצלמה למצב תזוזה חופשי של החיישן ומזיז אותו עם ארבעת מקשי החצים שמסביב לכפתור OK. ככה זה נראה ב-R6‏:

r6or1.jpg

::) אתה מתחכם... לי אין יכולות כזו, ולרוב המצלמות שראיתי אין את זה...

-- בארץ K100D עם שתי עדשות תעלה יותר מ-E330 עם שתי עדשות. אבל לא הייתי בוחר בהכרח את זו שיותר זולה, אלא את זו שיותר מתאימה לצרכים. שתיהן מצלמות מעולות.

נכון,

אבל בארהב אותה מצלמה עולה 600$ . עם עדשה .

(להבדיל מהאולימפוס שעולה 1000 $)

טוב, בכל מקרה אני עוקב אחרי העסק, יש לי עוד זמן ..... 8)

פורסם
  • מחבר

מעביר את המצלמה למצב תזוזה חופשי של החיישן ומזיז אותו עם ארבעת מקשי החצים שמסביב לכפתור OK. ככה זה נראה ב-R6‏:

האפשרות הזו נמצאת בK100D אך לא מצאתי אותה שימושית. בדרך כלל שמפקסים אז משתמשים בנקודה המרכזית ואז מקמפזים מחדש.

(להבדיל מהאולימפוס שעולה 1000 $)

לדעתי המחיר הגבוהה של האולימפוס נובע רק מהתצוגה החיה. יש אנשים שרוצים איכות אבל לא מוכנים להתפשר על התצוגה שהם כל כך רגילים אליה מה P&S.

פורסם

::) אתה מתחכם... לי אין יכולות כזו, ולרוב המצלמות שראיתי אין את זה...

זה קיים בכל המצלמות של ריקו מהשנים האחרונות, זה קיים באולימפוס C5060 שלי (ובדגמים אחרים של החברה), בקודאק P880 (ובדגמים אחרים של החברה) ובעוד מצלמות קומפקטיות אחרות.

אבל בארהב אותה מצלמה עולה 600$ . עם עדשה .

(להבדיל מהאולימפוס שעולה 1000 $)

קבל תיקון: האולימפוס E330 עם שתי העדשות עולה בארה"ב $630

טוב, בכל מקרה אני עוקב אחרי העסק, יש לי עוד זמן ..... 8)

חוששני שבמקרה של ה-E330 אין לך הרבה זמן. סביר להניח שמחירי הרצפה שבהם היא נמכרת כרגע הם למעשה מחירי חיסול לקראת הדגמים החדשים.

האפשרות הזו נמצאת בK100D אך לא מצאתי אותה שימושית. בדרך כלל שמפקסים אז משתמשים בנקודה המרכזית ואז מקמפזים מחדש.

כנראה שלא מצאת אותה שימושית כי אתה לא מודע לזה.

לדעתי המחיר הגבוהה של האולימפוס נובע רק מהתצוגה החיה. יש אנשים שרוצים איכות אבל לא מוכנים להתפשר על התצוגה שהם כל כך רגילים אליה מה P&S.

המחיר של האולימפוס היה גבוה כשהמצלמה יצאה והיתה ה-DSLR היחידה עם תצוגה חיה (היא עדיין היחידה עם מסך מסתובב), אבל כיום הוא לא גבוה, להיפך. הוא מחיר מציאה, עד כדי כך שאני צריך להתאמץ כדי לא להתפתות לקנות אחת לעצמי... ;)

פורסם

זה קיים בכל המצלמות של ריקו מהשנים האחרונות, זה קיים באולימפוס C5060 שלי (ובדגמים אחרים של החברה), בקודאק P880 (ובדגמים אחרים של החברה) ובעוד מצלמות קומפקטיות אחרות.

קבל תיקון: האולימפוס E330 עם שתי העדשות עולה בארה"ב $630

חוששני שבמקרה של ה-E330 אין לך הרבה זמן. סביר להניח שמחירי הרצפה שבהם היא נמכרת כרגע הם למעשה מחירי חיסול לקראת הדגמים החדשים.

זה כשלעצמו מטריד.. .

---- המחיר של האולימפוס היה גבוה כשהמצלמה יצאה והיתה ה-DSLR היחידה עם תצוגה חיה (היא עדיין היחידה עם מסך מסתובב), אבל כיום הוא לא גבוה, להיפך. הוא מחיר מציאה, עד כדי כך שאני צריך להתאמץ כדי לא להתפתות לקנות אחת לעצמי... ;)

האהאהאהא זה מסביר ! :)+

תראה שהשוויתי תמונות שלה ב IMAGE RESOURCE היא היתה המצלמה עם האיכות הגרועה ביותר בהשואה לשאר הDSLR .

יש לציין שהPNTAX יותר טובה מניקון ברוב התמונות,

המצלמה היחידה שקשה לשבור זה נCANON, חדות מטורפת .

פורסם
  • מחבר

כנראה שלא מצאת אותה שימושית כי אתה לא מודע לזה.

כנראה שלא :-X

תודה על ההסבר.

פורסם

דרך אגב איזה עדשה הייתם ממליצים לקנות לפנטקס שתכסה טווח רחב ובמחיר סביר ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים